Büyü, sihir neden yapılır?

arkadaşlar büyüye inananınız varmı bununla ilgili söylemek istedikleriniz nedir ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • büyü yapanın Allah katında yerı yoktur buyu gercek ama sıhır varmıdr bılemem

Kızlar Ne Diyor 16

  • düzenli büyü yaparım

  • Var var.

  • Tembellerin işi.

  • olabılır olmayabılır. varsada inanmayanı tutmaz bence..

  • saçma geliyo aslında başta inanmıyodm ama varmış bole şeyler hatta yapmakla uğraşan birini de tanıdm sonra yani tutturuyo mu tutturamıyo mu onu da bilemem ama kısa ve öz evet büyü diye bişey var yapmak ve yaptırmak iyi değil ama uzak durmak lazım he bide sihir dersen yok onu hiç bilmiyorm ama yok sanırım

    • aynen öyle işte

    • evet günahtır büyünün büyük bölümünü jinler oluştururki buda iyi niyetli yada kötü niyetli bir büyü olsun bunu iyi bir jin yapmaz asla kötü olan yapar

  • bi sekilde para kazanmali insanlar.

  • Büyü diye bir şey vardır ama sihir olduğunu zannetmiyorum. Bazı çekemeyen insanlar tarafından yapılır..

  • fala inanma falsız kalma

    • ahahah :D

    • yokya onların çoğu sahtekar ve insan sarrafı olmuşlar bigün evimize bir çincenegeldi anneme dediki fal bakıyorum annemde yapıştırdı cevabı git dedi bizim bahçede değerl bir gömü var biz bulamadık sen bul senin olsun dedi :D

    • bildi sormustum

    • Öncekileri Göster
  • büyü vardır ama Allah'a şirk koşmak demektir büyü yaptırmak. o yüzden uzak durmak gerek

  • İnanıyorm.

    • inandığına hiç şaşırmadım evcil kaktüs inanki süpürgen herşeyi açıklıyor :D

  • düşünce gücüyle olan bişey bence

    • hayır kötü jinler yardımıyla yapılır

  • Bunun kültürle ne alakası var ya

    • haklısın (DİĞER)de yapmalıydım değilmi

  • İnanıyorum, saçma sapan bişey. Karşındakini bişey yapmaya zorluyorsun.

  • Valla büyüyü dine bağlayanları inanmıyorum çünkü bu daha çok evren ve enerjiyle aakalı bi olay diye düşünüyorum.Ama büyü denen şey kesinlikle var.

    • işte demekki dediğim gibi dinler tarihini de aşıyo büyü.kontrolsüz ellerde kötü sonuçlar doğuran bir güç

    • büyüyü zaten semavi dinler yasaklamış ve kötü ilan etmiştir yani allah cc tan başkasından medet ummamak için

  • olmasaydı büyü yaptırmak günah diye bişey olmazdı hani Kuranda falan.. Büyü var bence ama affı yok

  • çaresizlikten yapılır ama vebali büyüktür..

Erkekler Ne Diyor 9

  • İnanırım tabiki hatta inanmayan dinden çıkar şimdi hadi len diyenler olacak ben hissediyorum o yüzden cevabınıda vereyim şok olsunlar şimdi büyü peygamber efendimize yapılmış ve yataklara düşürülmüştür daha cebrail gelip büyünün yerini göstermiş ve bir kaç dua okumasını söylemiş felak-nas duaları daha sonra büyü bozulmuştur aynı zamanda kuranda büyüye inanma ile ilgili ayetler vardır yani siz tutupta ben delikanlıyım ulen öyle şeylere inmam derseniz bu ayetleri yok saymış oluyorsunuz ve peygamberi ve ayetleri yok saymak adamı dinden imandan eder.

  • büyü ve sihir olmaz.. olduğuna inananlar vardır sadece..

  • büyü die birşey varda yapmayı bilen varmı bilmiyorım ama büyünün oldunu biliyorum

  • Büyü ve sihir dediğimiz olay, ay ve güneş paganında kutsal külliyatlara sahip olan insanların sözel ilizyonlarıdır. Gerçek dışı,saçmalık olan herşeye büyü, yapana büyücü, yapılana ise büyülenmiş denirdi. Daha sonra iyi-kötü, doğru-yanlış kavramlarını en temel alan tek tanrılı dinlerde ise, doğaüstü olarak anlandırılmaya ve bu yönde anlam yüklenilmeye başlandı. Yani hepsi inanç ile ortaya çıkmış saçpa sapan inanış türleri ve inancın sosyo-kültürel süreci ile alakalı.

  • Büyü vardır ama küfüre en yakın olan ve çoğu günahtan daha büyük olan bir günahtır fakat büyü muhakkak tesir eder diye inanan kimse dinden çıkar büyü ancak Allahü Teala izin verirse tesir eder birde çoğunlukla büyücüler kadındır

  • korkarım.

  • Benim söyleyeceklerim var. Ya niye insanlara büyü yapıyorsunuz?

    • kim yapıyo kardeşim benmi :D sana büyümü yaptılar ne :d

  • KArşındakinin iradesini zorla birşeye yapmaya zorlamak için..

  • inanmam, yapmaya çalışanlar da sihirli değnek arayışında olanlarhal böyle olunca da rahat rahat kandırılıyorlar

Yükleniyor...