Kot taytın altına krem converse giymek istiyorum üstüme nasıl bir şey giysem marjinal veya hoş olur?

kızlar uzun zmandır bol kotları giyiyorum seviyorum çokçaadaa ama , biraz değişiklik olsun istiyorum kot taytım var convers giyicem altınada üstüne ne giymeliyim sizce?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 13

  • Gömlek giyme

  • beyaz body

  • siyah bir bluz olabilir.

    • biraz spor olcuak sonçta siyah biraz kapatır sanırım zaten esmerm:)

    • bence uyumlu olur. ama sen bilirsin.

  • offf ya harika olur bence,ama sakın bana görünme sarkarım dayanamam valla,çoq şeker olur çünkü

  • ustune bısey gıymesen cok marjınal olur guzel olurmu bılmem vucudunu bılmedıgımdenn :pen ıysı sen bı sutyen tak ustune dekoltesı bol bı bluz gıy sırtın guzelse sırt dekoltesı ver omuzla bırlıkte

  • gömlek tabiki...

    • evet sanırım mavi gömlk giyicem

    • maviyi çok severim .kot lacivertse beyaz da çok güzel duruyor...

  • marjinal olmak istiyosan üstüne hiç bişey giyme bence sütyenle dolaş

  • üstte pembe çok yakışıyor kızlara bence

    • hım biraz çocuksu kalmaz mı?:)

    • Öncekileri Göster
    • hım haklsıın mavi bir uzun gömelk nasıl olr peki

    • bence pek uymaz

  • pembe bı ust fena olmaz

  • erkeklerin yarısı bişi giyme demiş :) bende aynısını dusunuyodum. ne abazayız lan biz erkekler

  • Olmaz cıplak cık daha hoş ;)

  • sütyen giy üstüne

  • ince bir bluz

Kızlar Ne Diyor 1

  • uzun salaş renkli beyaz krem açık tonlarda giyersen hoş olur :)

    • ya kremm varda fazlaca hepsideee dar biraz elmde mevcut değill malesef:

    • biraz uzun olsa kalça kısmını kapatacak şekilde daha hoş duruyor bencce yoksa çok dikkat çeker illa taytsa şahsen bunu istemem adaplı giymek söz konusuyken

Yükleniyor...