Bir kızı nasıl etkileyebilirim?

evet nasıl etkilerim lütfen yardım tipim iyidir çok sükür kızı nasıl etkileyebilirim?

Güncellemeler:
evet lütfen öneri bekliyom hadeeeeeee

0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • kendine güvenin yüksek olmalı bole embesil embesil hareketler yapmamalısın hem eğlenceli hem ağır olmalısın biraz karizmatik olmayı dene güzel giyin faln ve en onemlisi adam ol :D

    0|0
    • güzel giyiniiyom hepsi tamam ama kız etkilenmiyooo

    • Hepsini Göster
    • sexi dansını yap :D

    • :D

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bu konularda da ders verenler varmış:) Bir göz at istersen link

    0|0
  • tip iyiyse boşver gerisini kız gelir zaten :D bi etkileyici bak ohh deyme keyfine :D

    0|0
    • öneri bekliyom

    • Hepsini Göster
    • herşey tipmi

    • yok degil :)))

  • kıza gidip direk sor. seni nasıl etkilerim diğe

    0|0
    • :D Kolaysa sen sor ala ala

    • Hepsini Göster
    • söyle yapcaksn dostum bir cicek alcaksın bahceden kopar sonra dikkatımızı cektınız tanışabilrmyiiz de ama tek oldgu zaman büyük ihtimal güler birşey demeden gider

    • :D

  • Etkilemek istediğin kız nerde aynı ortamda mısınız eğer değilseniz nerde görüyosun kaç yaş var aranızda falan?

    0|0
    • EVET AYNI ORTAMDAYIZ AYNI YASTAYIZ

    • Caps locku kapat yasak. Bence git açık açık tanış yani he eğer tanıştıysanız da abaza gibi yaklaşma biraz cool ol kendine bak espri yapmasını bil falan

    • yok etkilemek istiyom tanısmısısz zati

Erkekler Ne Diyor 5

  • tipim iyidir demişsin de tip çok kötü olmadıktan sonra herkesin bir şansı vardır zaten.önemli olan davranışlarındır.

    0|0
    • en basiti görmemezlikten gelmektir ve ona çirkin muamelesi yapmaktır. :))

    • nie bilo güzel oldugunu

  • Linkteki yazıyı okumanı tavsiye ederim ben faydalı buldum. link

    0|0
  • kızın yanında kavga etceksin birilerin kafasını gözünü patlatacaksın tabi kızın hoşuna gider

    0|0
    • iyi taktik ama sevmez beni zaten kaslı bir yapım var omuzlar genis pazu orta seviyede yok ya öyle olmaz aksi bir durum olur

  • Bakışlarınla feth edeceksin kızın kalbini :)

    1|0
    • nasıl

    • Hepsini Göster
    • bak bakış önemlidir +

    • nasıl bakıs? hep bakıyom cıt yok

  • Kızları etkilemeye çalışmak onların kaçmasına neden olur çünkü kızlar niyetini hemen anlar bırak doğal hareket et.

    0|0
Yükleniyor...