Sevgilisi olan bir erkek başka bir kıza aşıksa ne olur?

Hem sevgilisi var hem bana bakıyor.

Ne zaman ona baksam bakışlarını kaçırıyor. Uzaktayken gözleri beni sevdiğini söylüyor, yanındaysam yüzüme bile bakmıyor.

Ne yapmaya çalışıyor? Sevgilisi olan bir erkek başka bir kıza aşıksa ne olur?

Güncellemeler:
çok saolun arkadaşlar..
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Yaşadığı iç hesaplaşmadır zaten gözlerini kaçırmasına sebebiyet veren. Emin değil duygularından, elinde bir elma var ama daldaki ona daha parlak görünüyor. Bence hiç bulaşma, önce diğeriyle ne yapacağına karar versin, kötü kadın sen olma.

Erkekler Ne Diyor 12

  • kısaca şöyle söyleyim 3-5gün ayakların yere basmaz sonra ayakların yerinden kalkmaz yaşlandırır böyleleri insanı iyisi mi uzak dur.

    • sağolasın..

  • bence tersle öyle şey mi olur yaaaa

    • oluyor vallha..

  • O ne yapmaya çalışıyor tam bilemem, belki gönül eğlendirmek istiyordur. Ama sen sen ol o çocuktan uzak dur. Kız arkadaşı varken başkasına bakan adamda hayır gelmez. Yarın birgün aynı şeyi sana da yapabilir bu bir. Kız arkadaşı olan bir erkeke takılabilecek bir karakterde misin bu iki. Kusura bakma yani.

    • Aşk engel dinlemez diyeceksin belki ama öğrendiğine göre bağrına taş bas, sevgilileri ayırma.

    • BEN ONA AŞIK OLDUĞUMDA BUNI BİLMİYORDUM..

  • Uclu olur bir kisi daha bulun okey takimi tamamlanir

  • pek tekin birisi değil bence eleman.. :P

    • öyledir biraz..

  • seni düşürmeye ve yedek kız arkadaş yapmaya çalışıyor. sevgilisini seninle aldatıp seni de kullanmak istiyor. sonunda yine döneceği yer sevgilisi sen de kullanıldığınla kalırsın. işin özeti bu...

    • bence de yaaa:(

  • Bu kişi gönülden uzak aç gözlünün biri olmalı. bugun o kıza yaptıgını yarın sana yapar tiplemesi

    • :)))

  • sevgilisini gercekten sevmiyor hala kimi 2. yapsam diye araniyor

  • Kendini 2 kadına adamak istiyor. Sonuçlarını bir saniye düşünmek zor geliyor.

    Nasıl Kalbine sokmayı başaracak. Ne zaman evlenecegiz sorularını nasıl cevaplayacak ?

    • doğru diosun..

  • ne olur ayrılık olur... sanırım senden istediği o duyguyu alamamış başkasında arıyor... saygı duymak lazım hatayı da biraz kendinde aramak lazım...

    • haklısın..

  • Benim sevgilim varsa ve başkasından hoşlanma gibi bir durumum varsa

    Sevgilimden zaten ayrılma noktasına gelmişimdir ve o noktada ayrılırım.

    Kendime bir zaman koyarım o süreden sonra kararımı veririm açılıp açılmamakta

    Sen iste uzak dur bak bakalım sezgilerine güven ve karşındakine güvenme dikkatli olmalısın süphecilik olmalı biraz

    • çok haklısın ya ..

  • işte o zaman oratalık karışır

    • :))

    • :)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Evlendiğinde de karısı aldatacağının sinyalini verir.

  • Sevgilisi olupta sana bakan birisine sen neden karşılık veriyorsunki bu seninde kaliteni gösterir bir yerde.

  • Ohoo ben sevgilisiyle öpüşürken göz kırpanlarınıda gördüm heycan arıyolar karşındakini umursamıyolar istemiyolaar farklı heycanlar arıyolar ama tek dertleri eğlenceli vakit öldürmek. Allah böylelerinden korusun :D

    • ayynen

  • Sana bakıyor dıye sana aşık anlamına gelmez.. Nerden çıkardın bunu be..

    • anlamıycak bırşey yok ... senı ıstese senın yanında olurdu ama onu sevıyor ve trcıh edıyor.. Sana bakması bırşey ıfade etmez. unut onu..

    • bi anlasam niyetini

    • yalnız erkek sevgılısınden ayrılır ve sana teklıf ederdı... Bır de bunu dusun..Nıye sen degılde onun yanında?

    • Öncekileri Göster
  • İkinizlede oynuyor işte bunda anlamıyıcak ne var

    • doğru diosun..

  • Arkadaşının aşkıysa uzak dur derdim ben.

    • yok öyle bi durum yok

  • Normal bişey etkilenmiş senden emin olmaya çalışıyor yksa her etkilendiğimiz erkek için sevgilimizi bırakırsak ooo oo :=))

    • dimi:)

  • öyle birinin birini sevebilme ihtimali bile yok

    • çok haklısın..

    • bunu yazarken aklıma o gelmişti :)

    • ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim:P

Yükleniyor...