• Sor
  • Bence

Erkek sevse de ayrılmak ister mi?

Erkek sevdiği kızı canı pahasına sevse de ayrılır mı ?Sevgisinin önüne ayrılık geçer mi yani ne olursa olsun?Sevmek kolay evet ama bağlanmak ve sonrası?Lütfen yardım edin bugun o kadar kötüyüm ki napıcam bilmiyorum. ayrıldık gibi ayrılmadık da. Ne yaptığına inanın anlam veremiyorm bir de şöyle damar amatör sözleri anlamlı şarkı önerirseniz.::((

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Ayrılır. Kendimi yakmak pahasına çok kesin bir şekilde ayrılmışlığım var deli gibi severken, bu yüzden mümkün olduğunu biliyorum.Müzik konusunda amatörleri pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim, bu yüzden bu öneriyi diğer arkadaşlara bırakıyorum.

    • Neden ayrılır pekii o kadar çok severken neden?

    • Öncekileri Göster
    • Ben güçlü bi insan değilim :((
      Onsuz olmıcağını düşünüyorum hayır ya bitmedi şaka diyorm yeter ağlamayı kesmeliyim hepsi biticek diyorum sevgilimmm diye mesaj atıcak yo yo belki karıcımm kadınımm diye..

      Ama o benden gitmesin gitmesin !

    • Eh, sen "ben güçlü değilim" diye ağlamaya devam edersen bu sefer de dünya gelse kaldıramaz seni ayağa. Neden güçsüzlüğü bu kadar kabullendiğini düşün, bu kadar yoğun acı çekmek sana keyif mi veriyor? Uğruna bu kadar ağladığın kişi altı üstü bir insan, aklında bulunsun. Ya da ağla şimdi doya doya, ileride hatırlayıp anlarsın hatanı.

Erkekler Ne Diyor 12

  • Sen filmlere konu olmuş bir soruyu soruyosun:)..

  • bu hayat da hep olmaz dediklerim oldu o beni terketmez dedim terketti böyle sınır koyma bi şeye

    • bundan sonra koymıcam ! bende en güvendiğim insanı kaybettim bugun !

    • özel olmasa kardeş sebeb neydi

  • Bazen öyle dangalaklık yapabiliyor malesef

  • evet.benim daha önce başıma geldi.3 ay oluyor

  • 7 Sene sevdiğim insandan severek ayrıldım o benim tek gerçeğimdi fakat hayat neler getiri bilinmez.

  • konuyu acarsanız belki bir kac krlime cıkar cevap olaarak

    • erkek sevse ayrılır mı?

      O kadar sevmesine rağmen ne gbi bi sorunu vardıda ayrıldı neden ya neden..

    • Öncekileri Göster
    • eğitimsiz bir kalp anlamaz tabi
      kalbini eğit derim

    • O nasıl olucak,?

  • Cok zor.. Karaktere gore degisebilir tabikide, ama bana gore ayrilmak vazgeçmektir! Ara verme mantigi varsa bir tur atip gelicem demektir..
    Kizlar'da malesef yeniden affedersiniz. Iste gerçekten sevenler karsilarina çikinca hiçe sayarlar, kendilerini biraktigini gorunce pesini birakmazlar. Artik cozuyorum galiba ya bu isi. Içimi bosaltmis oldum sozlerim illa sana degil, terk edilmis biri olanin isyani diyelim. :)
    Sana gelsin bu sarki:
    Hayat Gibi - Toygar Işıklı

  • Ayrılabilir iki taraf için de kötü gidiyorsa ayrılır ama unu gerçekten sevdiği için yapar

  • ayrılır eğer onuruna gururuna bişey dokunduysa ayrılır tabi bunu erkek yapar.

    • Şu fani dünyanın oynadığı oyunlara katlandım bi sana katlanamadım...yaz bunu. yes mi

    • Öncekileri Göster
    • damar söz:) istediğine yazz

    • :)

  • ... 3 gün sonra unutursun !

    • ÇOKKK ZORR !

    • Öncekileri Göster
    • susun lütfen.

    • ... Engelleyin lütfen !

  • sevse de ayrılır...iki sebebi vardırya karşı tarafın zamanında yaptığı çok büyük bi hata vardırya da kendinin içine düştüğü bi çıkmaz vardır...

    • şarkıyı amatör veremicem link

  • link Her gün dinleyip ağlıyorum.

    • Bunu da seversin link

    • Öncekileri Göster
    • Alamadım çok geç kaldım ama soru şöyle birşeydi sanırım allahsızhollandalı rumuzuna sahip kişiyi kınıyorum!
      Çok şey yazacaktım altına hemen kalktı

    • Ahaha ne güzel ahah. Hayran kitlemi genişletiyorum.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Seven insan neden ayrılsınki mantıklı bir neden sunması gerekir sana.

  • canı pahasına sevıyrosa ancak o kızın canı ortadaysa tehlıkedıyse ayrılır...Saçmalık arabesk aşklar..

  • ayrılırlar erkekler bu konuda farklı düşünür.çözüm varsa bile kolayına kaçar ilişkiyi bitirir.hepsi böyle değildir ama böyleleri de mevcuttur

  • Kız ve erkek aynı dersen ben çok sevmeme rağmen ayrıldım erkekte ayrılabilir.

    • Neden peki sebep nee ?

    • Öncekileri Göster
    • anladımm :((((:( off

    • yani gözden ırak gönülden sudandiyosun

  • eger ortada gercekten bir sorun yoksa ve ayrılmıssa onun sevgisinden ben süphe duyarım cünkü gercek seven asla qitmez qitsede gelir muhakkak bence sevgi bu kadar basit olmamalı

  • ayrılır.. daha acısı o snden daha çok acı çekiyodur bunu iddia eder.. ama gidiyosa bunu yapabiliyorsa sevggisine inanma.. bikez gider herzaman gider unutma..

  • ayrılır..hemde arkasından hakarette eder üstüne nefrette eder...

  • ayrılır sonuçta adam hobaleyy sevıyorum ayrılıyorum demıyor sevmıyorkı ayrılıyor sevgıbıtmısse ayrılık devreye gırer zaten sen damar dınleme bu ne dırekt duygusala vurmussun kendını

    • o kadar kötüyüm ki hayatmın en en en en kötü günü bugun :((

    • Öncekileri Göster
    • kalbıne sokarken nasıl soz geçırdıysen oyle !ırade ve akıl denen bırsey var onları safdışı bırakırsan kalbının agrısıyla zaten uyuyamazsın bıle

    • safdışı nasıl bırakıcağımı bi bilsem ahh bi bilsem..

Yükleniyor...