• Sor
  • Bence

Migren ağrısı nasıl geçer?

Migren ağrısı çeken arkadaşlar, bu ağrınızı azaltmak için neler yapıyorsunuz allah aşkına bi adam akıllı bu ağrıyı azaltma yolu yokmudur? stres stres.. mümkün değilki bu lanetten uzak durmak. ama başka başka neler denenebilir? deneyip, yardımını gördüğünüz herhangi birşeyi söyleyebilir misiniz lütfen?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • biraz aykırı bi yorum olcak ama, bence migrene lanet bişi olarak bakmamak lazım.cunku muslumanın basına gelen seyler gunahlarını dokermis(bir hadisi serifte geciyor) ama bu demek degil ki tedaviden kacın.ne tetikliyor onları bulmaya calıs. (benim migren yok ama benzer bi agrı var) ayaklarım usuyunce basım cılgın agrıyo bazen. ayaklarımı yaz kıs sıcak tutmaya calısıyorum dolayısıyla basım agrımasın diye.

    • ben orda 'stres' için demiştim onu. senin söylediğini biliyorum ,yinede belirttiğin için sağol , bunlar önemli şeyler kesinlikle : ) aa bi sitede rast ; farklı sıcaklılardaki suyun içinde ayaklarını farklı sürede tuttuğunda, bunun bazı hastalıklara iyi geldiğini okudum.hatta migrenede. seninkininde bununla ilgisi vardr belkide. yinede farklı yararlı şeyler öğrenmek istiyorum teşekkür.ler.

    • Öncekileri Göster
    • nsl yani basina gelen seyler günahlarini dökermis?!?! bu ne demek oluyo yani? :)

    • hastalıklar,çektiğin acılar canını yakıyor insanın, eğer bu durumdan allaha yakınırsan tabikide bu merak ettiğin şey olamaz. ben öyle biliyorum:) ama sabredip şükredersen durum değişebilir :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • cafergot deneyin gecmış olsun bende cekıyorum ama benım mevsımlık yanı 3-5 ay hergun 1 saat sonra hıc bırsey kalmıyor ve sadece bu ılac gecırıyor mıgren hapıymıs google amcaya sorabılırsın :)

    • teşekkür.ler , ben çekmiyorum arkadaşım çekiyor yıllardır. hapları pek birşeye yaradığı söylenemez.

  • agrix diye bant cıkmış gecende mümessilin biri bıraktı saolsun gercekten işe agıyor

  • Şurada ağrı azaltan yöntemlere bak bir: link

  • Bazılarını kahve ve kafeinli içecekler ve yiyecekler migreni azaltıyor bazılarınınkinide tetikliyor . Sen bi dene istersen

  • Ablamda var ve sürekli sessiz ve az ışıklı ortamlarda duruyor evinde tv sesi çok acılmaz cocukları bagırmaz büyüdüler tabi biri 15 digeri 19 evin en sessiz yerinde oturur ve ev lambalarını güneş ışıklı lambalardan oluşuyor. tabi ilaç kullanıyo ama bu yöntemle azalıyo agrıları.

    • evett ışık çok etkiliyo.zaten karanlıkta dinlenmek herkese iyi gelir : ) birde kalın tüller varmış, dışarıdan hiçç ışık geçirmeyen.oldukça etkili olur diye düşünüyorum.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Doktora gittin mi onların ilaçları farklı sanırım?Işıktan uzak dur,stresten uzak dur,geçmiş olsun :)

    • evet farklı ve değişiyo zamanla. kendim için değil,arkadaşım için soruyorum , acillik oluyor bayıldğı oluyor ağrı çıldırtıcıymış üzülüyorum birşey yapamamk kötü :( ve öğrenci isen stres baş belası maalesef :) teşekkür.lerr :)

  • düzenli uyku! cok önemli! ne cok uyicaksin ne az! benim her haftasonu migrenim tutardi düsünürdüm niye niye sonra fark etim cok uyudum icin!

    • kesinlikle uyku düzeni önemli ama genelde uykusuzluk sorunu oluyor : )

    • Öncekileri Göster
    • evet ama napalimmmmm o isgenceyi cekmekdense parfümü kulanmam daha iyi :D allah düsmanimin basina bile veremsin o agriyi valla cok kötü :(

    • aynen :)

  • geçmiyor ya bende de var o dertten ağrı kesici de almak istemiyorum ama öldürüyor ağrıdan

  • Bir parol atıyorum sonra da karanlık bir odaya geçip beş on dakka uzanıyorum. Işığa gürültüye ve bazen kokuya katlanamazsın o anlarda çünkü.

    • parol da hap mı ya etkilemez o.

    • azaltıyor ama kesmiyor. ilaçsız kalınca rezil olmak da var, alışmak lazım migrenle yaşamaya bir nebze.

  • etopan iyi geliyor bana.ama başlarken.onun dışında ısırgan+civanperçemi çayı kürü de iyi geliyor.

    • teşekkür.ler denemek lazım : )

  • karanlık yerde durman lazım bende de migren var ses olmaması lazım

Yükleniyor...