İçki tavsiyeleri neler?

Hani derler ya; sevdin mi her şey güzel olur bizde sevdik kafamız güzel oldu

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Su içiyorum votka niyetine.

    • usta 2 seneden sonra bana şöle dedii Seninle arkadaşken daha yakındık"
      "Zaten seni kırmamak için kabul ettim seni

    • Öncekileri Göster
    • en çokta nasıl böyle bi salağa aşık oldum ona yanıyorum usta

    • haklısın esrar çeksen yeri yani.

Kızlar Ne Diyor 13

  • cin tonik severim. aslında hepsini severim kokteyl olarak içmek daha güzel karışık

  • Bira iç sen.

  • Tekila :)

  • içki derte , aşk acısına içilmez bu zayıf ınsanların bir nevi çıkış yolu zannederler . İçince unutulursa yaşanan o zaman herkez içerdi aralıksız . Unutmak için alkol degıl zaman gerekır unutmayın !

    • yerinde bir cevap.aynen katılıyorum.bunlar bahaneden başka bir şey değil.efkarlandım içtim sinirlendim içtim aşık oldum içtim diye bir dayanak yoktur.hepsi bahane.diyebiliyorsan neşelenmek için içtim eğlenmek için içtim güzel bir akşam yemeğinde dostlarımla içtim.tabiki sevgili ile mutluluğun ışığında bir akam yemeği yenir bunun yanında kırmızı şarapta olsun ama.

    • dogru dıyorsun bahaneden baska bırsey degıl bunlar . yıne de ıcmek ıstıyen ıcsın engelleyemez bunu kımse madem dertlerını yok etmekle bırlıkte kendısını de yok etmek ıstıyor bırakalım devam etsın bu yolunda gıtmeye ." Bir musıbet bir nasihatten iyidir ".

  • sert bir şeyler istyorsan bilemem tuborg

    • cok sertmiş :))

    • sert bir şeyler istiyorsan bilemem dedim.iyi okuyalım

  • jack daniels :)

  • sert bi wiski ama agzinda bklet.

    • Yarra yering bu içkinin adını duydunmu hiç

  • tekilamartini

  • chivas

  • Tekila tekila çok sevrim...

  • Rakı tabiki :D

    • ben rakıyı ilaç diye kullanıyorum dişim ağrıyınca

    • Canadian Club o zaman :D

  • vodka cin soda schweppes tonik bunları karıştır iç ama aşk acısıysa rakı gider

  • olmeca tekila bol limon ve tuz tuzu avucuna dök yala limonu çok küçük kes onuda agzına at sonra cay bardagına yarm doldur ve kafana dik

Erkekler Ne Diyor 7

  • efendi efendi al bi gin iç.Bacardi içyada sonra bakıp bakıp uzaklara bakardi

  • vodkayı sek iç

  • apsent gerisi vesaire

  • Cin tonik; ama en önemli ayrıntı buz ve "yeşil limon" ile olması. Ülkemizde yeşil limon pek yaygın olmadığı için aslında cin tonik içenler cin tonik'i birde benim elimden içsinler diyorum... Öyle s*k kadar duble bardağa değil 1 litrelik bardaklarda içiceksin toniği isteğe göre nane'de eklenebilir.

    • Ayrıca;
      3 cl. Jagermeister
      3 cl. Ananas suyu
      3 cl. Malibu'yu yarıya kadar buzla dolu şeykıra dök. İyice çalkaladıktan sonra martini kadehine iç oohhhhhhhhh başka bişi demiorm

  • Southern Comfort bulabilirsen Banada Haber Ver Aga :)

    • hapsız :D bunları ıcemez kanka zaten :D once hapı gommelı kı suursuzlasmalı :D

    • Valla bildğim bişey varsa Oda Hap Adamın A... Koyar :) Girmesin Hiç Oralara Diğerler Yazdıkları Kafidir Kafa için :)

  • Hayret bir durum arkadaş, içki deyince kızlar erkeklerden daha çok ilgileniyor soruyla... enteresan...

  • sben şunu anlamıyorum içine bi bok halt olmuyor, sırf ziyandan baska bişi değil.

Yükleniyor...