Blackberry şarjı neden çabuk bitiyor?

örneğin akşamdan sabaha kadar takılı kalıyor, saat 10da şarjdan çıkarıyorum. en fazla akşam 4e kadar falan dayanıyor.. o da zorlarsam.. benim telefonun bataryasıyla ilgili bir sorun mu yoksa her blackberry kullanan bu sorunu çekiyor mu? :((

Güncellemeler:
?
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 21

  • miiletin mesaj atacagı adam var ,millet face gibi sitelerde surf yapmayı seviyor.Benim şarjım en az 2-3 gün gidiyor neden acaba ?çok kullanıyorsun ondandır. normal

  • sorun bataryadadır akşamdan sabaha kadar şarjda mı durur. akıllı telefonlar maks. 1-1,5 saatte kendini şarj eder.

  • O telefonu kullanacağıma nokia 5110 kullanırım..Onun kadar sorunlu telefon görmedim

  • ben samsung galaxy kullanıyorum çok memnunum..4-5 gün kadar gidiyor ama ben telefonla uğraşmıyorum...hatta bilsem ayarını internete bağlantısını kesecem...

  • üretici politikasından kaynaklanıyor 3000 mah lipo batarya kullansalar en az 3 gün gider ama o zamanda sürekli sirkulasyon olmaz ben kendi telefonuma ebaydan batarya aldım çok fazlada kurcalamazsam 5 6 gün gidiyor.

  • bence telefonla oynamayı biraz azalt sorun düzelir :)

  • samsng kulluanıyorum elimden düşmüyo müzik hep acık bi bucuk gün gidiyo.arkdasta ıphone var ne zaman arasam kapalı :D acınca mesaj atıyo sarjım bitmöişti diye :D :D

  • Şarj probleminin baş problemi bilinçsiz kullanım. Telefonu ilk alım süresinde yapılaması gerekenlere uyulmuyor. Batarya yeterli genleşmeyi bualamadığı için batarya çabuk bitiyor. Diğer bir etken ise uzun süre şarj etmektir. Telefonun akşam şarja takılıp sabah alınması bataryanın şişmesine yani fazla genleşmesine sebep oluyor buda aynı şekilde çabuk bitmesine sebep oluyor. Bu saydıklarım sebeplerden bazıları.

  • Akıllı telefonların genel sorununu bu. Anlaşılan telefonu yoğun kullanıyorsun. yaklaşık 8-10 saat kullanım süresi var dolu bir bataryanın. Ama sen telefonu sadece telefon olarak kullansan 2-3 gün gider o şansı. Doğal olarak internet v.b. kullanmak gerekiyor o telefonları kullanıyorsak. Cebinde bilgisayar taşıyorsun bir nevi. Öyle düşün.

  • Ben de kullanıyorum abi telefon twittera,facebooka,bbme,whatsappa falan bağlı derken bence gayet normal bazen arkadaşlarla mesajlaşıyorum aynı anda internet hemen bitiyo ama durup dururken bitmez yani ama diğer telefonlara göre biraz daha çabuk bitiyor..

  • BB kullanıcılarına yüksek amperli batarya satabilmek için düşük amperli batarya taktıkları için olabilir mi?Pazarlama stratejisi.Eskiden eriksonlar düşük kalite iletken kullanırlardı,gidip 20 lira verirdin düelirdi

  • whatsapp, muzik, internet tarayıcısı ve arkada çalışan diğer programlar vs. tarzında şeyler açık olduğu sürece en fazla yarım gün gider şarjı. bende nokia kullanıyorum. whatsapp sayesinde 1 gün gidiyor şarj. opera internet tarayıcısı açık olduğunda 8-9 saat + muzik açık olduğunda 6-7 saat, haa bir de arkada oyun falan açıksa ve konuşuyorsam telefonla ikide bir taş çatlasa 4 saat gidiyor. ki sadece internet tarayıcısının açık olması şarjı 7 saatte bitirir.

  • merhaba arkadaş batteryde sorun var original battery al fiyatları 60 -70 tl arası değişiyor al tak sorunun hal olur

  • bende de black berry var arka plan ışıgını minimize ettim halde ancak 1 günü deviriyor bide kullanmana baglı çok konuşursan mesaj atarsan oyuna dalarsan 3-5 saatte biter

  • 3 Yıl önce alınmış beyaz Blackberry Bold 9700 var ve sarjı 1 gün gidiyor hala orjinal bataryası

  • uygulama çoktur onlar kurcalamadığın halde de nete bağlı oluyo ondan olabilir htc ve iphoneler öyle

  • çok oynadığın için :))

  • o degilde kızlar neden bb kullanıyor sebebini anlamış degilim.

    • Zaten %90 'ı kullanamıyor .

    • o geri kalan %10 luk kesim telefonun %90 ını kullanamıyor diyebiliriz.

  • sorun sadece bbery ile alakalı değil tüm akıllı telefonlarla ilgili ben galaxs2 kullanıyorum uzak bir yere gittigimde cebımde sarj aleti taşıyorum :D ama şuan sorunu çözdüm çeşitli uygulamalarla 18-20 saat arası gidior bataryam sorunun kaynağı telefonun akıllı olması :D işlemcie binen yük ısınmasını doğal olarakda daha çabuk desarj olmasını sağlıyor tavsiyem telefonunun bataryası kaç amper bilmiyorum ama yüksek amperli pil alarak çözebilirsin

  • yıl olacak 2013 hala bilekberi kullananlar var

  • Bende kullanıyorum ama geceye kadar gidiyor

Kızlar Ne Diyor 15

  • Androidliler öyle :/

  • benim bir buçuk gün gidiyordu ki çok mesajlaşırım gün içinde.yalnız bi gün yolda bitti hani 15 dk da hızlı şarj eden makineler varya ona koydum bataryayı. o günden beri sabah 8 den aksam 11 e kadar anca dayanıyordu :(( sattım bende:((

  • htc de cok cabuk bitiyor

  • Bbm kullanıyorsan, internet bağlantın açıksa normal. Bc atanların saldırısına uğruyorsan normal. Mesajlaşıyorsan normal. Mesela bbm listemi 0 ladığım zaman 2 gün açık kullanıyorsam, bbm kalabalık olduğu zaman 4-5 saat max. Hele müzik de dinliyorsam tamam şarjın yanından ayrılmıyım.

  • İyiki bir balackberry in var hee

    • 18 yaşındaki bir ergenden beklenilecek bir cevap :)

    • Öncekileri Göster
    • dörtnala saldır şimdi :)

    • olur :)

  • evet doğru.. bende hergün şarja takıyorum!

  • benimkide öyle...

  • aldığım güne lanet olsun !

  • Bana öyle olmuyo

  • Çok mu kullanıyorsun? Eğer tel elinden düşmüyorsa ve devamlı konuşuyorsan bitmesi normal.

    • konusmuyorum fakat bbmi çok kullanıyorum ama kullanmadığım zamanlar da kendi kendine bitiyor.

    • O zaman bataryada sorun vardır...

  • Nete bağlanıyorsun anladığım kadarıyla..Hiç konuşmadığım zaman dayanıyor benimki de fakat nete bağlanırsam kısa bir süre içinde bitiyor..Aynı sorunu yaşıyoruz yani seninle ilgili bir durum değil :((

  • benim blacberryiminde sarjı 3 günde bir bitiyor çok internette dolaşıyorsan oluyor öyle

  • İphone almadan once bende oyle diyodum

  • İphone ve blackberry'lerde gayet normal ve can sıkıcı bir durum.

  • Sarjda takili kalmasin, doldugu an cek. O yuzden cabuk bitiyordur.

Yükleniyor...