• Sor
  • Bence

Nasıl öpüşülür? Fransız öpücüğü nasıl yapılır?

18 yaşındayım sevgilim şu ana kadar hiç olmadı. nasıl öpüşüleceğini bilmediğim için biraz çekiniyorum. Fransız öpücüğü nasıl yapılır? arkadaşlar lütfen dalga geçmeden cevaplarsanız sevinirim.

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • tüplerde satılan çikolatalar var hani, tüpün sonu geldiğinde içinden 1 gr daha çikolata çıkarmak için uğraşırdık eme eme bi hal olurduk çocukken... heh işte o çiklolata çıkarmaya çalışırken tüple yaptığın olay fransız usulü aslanım... ev ödevi: 1 adet çokokrem tüp çikolata bitirilene kadar emilecekyarın sözlü yapacam iyi çalışmalar...

    • cevaba bayıldım dostum :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • fransiz öpücügümü?hele önnce bi emekle de sonra kosarsin :D

  • youtubeda izlesene

  • Fransız öpücüğü dille yapılan bi olay ayrıca merak etme zaten dudaklar birleşince istemsiz olarak gerisi geliyo

Erkekler Ne Diyor 5

  • iki kişinin birbirini aynı anda aynı yerden öpmesi

  • Yahu bırak fransız öpücüğünü şimdi.Bak şöyle yapacan kardeş.Enbaşta alışma safhası için kenarından öp.Sonra yavaş yavaş alt dudağını yalayarak tam ucuna gel ve alt dudadğının en ucunu hafifçe ısırarak kendine doğru çek.Bir kaç defa alt dudağı vakumla ve çek sonra dilini oun dilinin içine sok.Dilinle üst dudağını yala yavaş yavaş.Neyse çok erotik oldu böyle de çok tarif edince ama gerisi gelir zaten ;) Doaçlama takıl ya :)

  • french kiss mi soruyon la :)))))

  • lan bi de git sevgilisi olmamış nesin olum sen adam değil misin erkek adamın sevgilisi olur

  • lan zibidi bizimle dalga mı geçiyorsun öpüşmeyi bilmiyomuş fransız öpücüğünü biliyon ama

Yükleniyor...