2 yıllık en iyi bölümler neler?

2 yıllık en ıyı bölümler neler iş sahası fazla olan?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • hiç biri

    • maaşından memnunsan oku, muhasebede işsiz kalmazsın.

    • düz lise

    • meslek lisesi mezunuysan (muhasebe) hiç okumana gerek yok, bürolarda çalışabilirsin. düz isen oku

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 31

  • Bende 2 yıllık sececeğim öneriler iyi oldu

  • 2 yıllık işletme okursun sınavsız geçiş hakkı ya da barajı geçiyorsun öss nin yeni ismini hatırlayamadım şu anda. sonra istersen işletme istersen iktisad a giriyorsun 3. sınıftan başlayarak. 2 sene de o şekilde okuyoresun.

    Sonuç: toplam 4 yılda 2 yıllık işletme 4 yıllık iktisat mezunu olarak çift diploma çakıyorsun :D

    AOF de konuları bilmene gerek de yok çıkmış sorular var ezberle geç muhabbeti :=)

  • aneztezi

    adalet

    radyo/fizyo terapi

    perfüzyon

    elektronörofizyoloji

    bilg. prog.

  • tıp

  • saglıkla ilgili bölümler ve adalet iyi bölümler

  • turizm deneyebilirsin

  • programlama

  • Adalet MYO; hukuka yataş geçiş imkanı da var

  • Sağlık bölümleri , muhasebe , aşçılık. Teknik bölümler okursan lise mezununa göre daha kolay iş bulabilirsin. Bazı arkadaşlar gider 4 yıllık okur ama bir şey yapamaz ezbere diploma alır sen 2 yıllık okursun diploman ondan düşük olur ama o lisans diploması alan kişiden daha fazla bilgin olabilir.

  • Öyle bir şey yok.

  • sağlıkla ilgili bölümlerde keaç yıl okursan oku iş garantisi vardır.

  • sağlıkla ilgili bölümler , tıbbive aromatik bitkiler, at antrönörlüğü,posta hizmetleri bu bölümler bir çok 4 yıllıktan ii

  • bilgisayar tek. ve programlama

  • adalet okuyabilirsin açıktan.

  • sağlık bölümleri ama puanın düşük olduğuna kanma öncelikli olarak sağlık liselerinden aldığı için gelme ihtimali az onun için diğer bölümlerde yaz

  • sağlık ile ilgili bölümleri seç.

  • ya 2 yıllıkta en güzeli şöyle yap örgünden Tıbbi dökümantasyon oku, aynı zamanda açıköğretim büyo yönetimi ve yönetici asistanlığı oku devlete girişin çok kolay olur özel sektörde. Ama anestezi, att, paramedik, optisyenlik gibi bölümler tutuyorsa onlar daha iyi olur.

    • arkadas yazmış yazacagını bana bişey bırakmamış saolsun :)

  • tekstil yaz pamukkale üniversitesi.ben kazandım bıraktım pişmanım.okuyanların hepsi müdürlüğe falan atandı.hepsi yerleşti sonuçta.

  • şuan için aşçılık. 4 yıllık bölümlerin en az %70 inden daha fazla geleceği olan bi bölüm.

  • eger meslek l,isesinden geciş olursa yerleşmen cok cok zor olacaktır.

    Düz lise mezunuysan yerleşemeyebilrisin.

    tıp ile ilgili herhangi bir bölüm iyidir.

  • özel güvenlik ve koruma bölümü yenı bir bölüm iş bulma ımkanın var.sınırlı ıllerde var bu bolum.ben o bolumu okuyorum yukselme sansım var aksarayda okuyorum aksaray üniversiteside yazabılırsın.)

  • saglık sektörü bayanlar için en güzel bölüm bence girebilirsen iş sıkıntısı gibi bişeyin olmaz

  • iş sağlığı ve güvenliği bölümü olabilir.Yeni kanun ile birlikte 1-2 yıla patlama yapacaktır...Ama riskli bir iştir ona göre...

  • Polis Meslek Yüksek Okulları

    • onun ıcın bayagı puan gerekıyor mulakatları var boy pos tutması lazım

    • efeye katılıyorum her önüne gelen girip bitiremez orayı.

    • kardesm herkese göre degil orası emin ol

  • bu sene mi başlıyacaksın?

    • yok artık lise mi :D

    • sayısalsan, sağlığın 2 yıllıklarını oku. eşit ağırlıksan adalet falan oku. ama benim sana tavsiyem 2 yıllığı hiç okuma liseyle arasında fark yokmuş.

    • alanın ne?

    • Öncekileri Göster
  • tekstil muhasebe daha kolay iş bulunuyor çünkü

    • hadi canım günlükmü ?

    • her yer muhasebeci kaynıyor ne muhesabesi 300-400 liraya muhasabeci çalıştıran şirketler var.

  • amcaoğluda tutturmuştu 2 yıllık okuyacam diye, okuma okuma diye ısrar ettim beni dinlemedi, şimdi pişman

    • en mantıklısı

    • e ne yapalım 4 yıllık dısardan mı okuyalım

  • tek garantisi olan bölüm tıp oda 4 yıllık :D

    • tıp 6 yıl

    • ayrılınca haber veririm :))

    • ay çok üzüldüm:)))))

    • Öncekileri Göster
  • hiçbirisi aç kaldın koca bul

  • Lise Mezunu Veya 2 Yıllık Fark Göremiyorum...

    • Okudum,Att(Acil Tıp Teknisyenliği)...

    • sen ne okuyorsun

    • Ondada Bir Fark Görmüyorum...

    • Öncekileri Göster
  • At yetiştiriciliği.Garanti meslek.

    • Mesleğin erkeği kadını olmaz.

    • bayanlar ıcın?

Kızlar Ne Diyor 16

  • İş garantili İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği.

  • Sağlıkla ilgili bölümler ve sosyal hizmet

  • Bilgisayar programcılıgı okuyablrsin ardından 7 aylık falan kursa gidip herhangi x programın sertifikasını alırsın kendini glştirmiş olursun hemde iş bulma sansın cok yuksek olur cevrede ednms olursun kendine ..

  • Elektronik haberleşme fena sayılmaz. Kolay iş bulursun.

  • 2 yıllık sıgorta ılık okuyabılırsın dıplomayı aldıktan sonra ıster acente acarsın bı dukkan kıralayıp trafık sıgortası vs yaparsın olmadı bölge mudurluklerı yada acentelere gırıp calısırsın hafta sonu yok 9-5 ;)

  • Adalet

    Grafik Tasarımı

    Tıbbi sekreterlik

    Tıpla ilgili diğer şeyler

    Dış ticaret ve avrupa birliği

  • adalet meslek yüksek okulu

  • Kesinlikle saglik disinda hicbir bolumun ikinyilligini tercih etme. Meslek yuksekokullarinin dort yillikmolmayan bazi bolumleri var, zaten onlarda da o yeterlidir. Baska bir sey dusunme bile. Cok idealistsen ve 4 yillik bir fakulteye gececegine inaniyorsan istedigin bolumu yaz. Ama ne yap et dort yilliga gec sonra.

  • ilk olarak sağlık sektörü sonra bankacılık

  • sağlık adalet... adalet okursan faydalı olur bnce

  • Adalet

  • Herkes sağlık demiş baktımda. Eğer sağlık sektörü diyorsan odyometri,diyaliz ya da tıbbi sekreterlik okuyabilirsin Hem özelde Hemde devlette çok rahat iş bulursun. Kpssden 60-70 arası bişey alsan tamamdır :)

  • lojistik ve sağlık

  • Tıbbi sekreterlik.

  • açık üniversite okuma bence.bir anlamı yok herkes okuyor artık.Sağlık bölümleri tercih et öncelikle 2. olarakta teknikerlik bilgisayar programlama elektrik olabilir tekstil filan var ondada iyi para var diye duydum

    • açık üniversite hakkında yorum yaptım yukarıda okursan

    • dısardan okuyum o zaman 4 yıl nasıl?

  • büro yönetimi tıbbı dökümasyonu ve sekreterliği muhasebe olabilr

    • iyimi :) okulu bitirince sekreter oluyosun bumudur iyi dediginiz ...

    • oda ıyı bolum bende 2 yıllık muhasebe öğrencisiyim

    • işletme nasıl?

Yükleniyor...