Internet geçmişini temizleme nasıl yapılır?

arkadaşlar ben internet geçmişimi temizlerken araçlar sekmesindeki gözatma geçmişini sil seçenegini seçerek temizliyorumbir de cclaner isimli bir temizleme programı var. bu programın yaptıgına eş deger mi benim yaptıgımyoksa farklı mı hangisi ile net geçmişini temizlemeliyim

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • illegal işler kovalıyorsan hard disk imha etmelisin jamper kullansan dahi silinenler %80 gerı alınıyor ama harıcınde dedıgı yontemler ınternet gcmısını temızler ama intrnet saglayıcıın ıstenıldıgınde yıne gırdıgın tıkladıgın herseyın dokumunu tutuyor

    • amacım sadece pc nin hızlı çalışmasını saglamak
      öyle gizli işlerle işim olmaz zaten

    • hmm temp dosyalarını temızle ccclenar da ıse yara tabı ama en ıyısı format ıstedıgın kadar da sılsen bılgısayar onları sureklı yedekler

    • peki teşekkürler
      belli aralıklarla format atacagım

Kızlar Ne Diyor 10

  • nerelere girdin sen bakiiim (: bence aynı şey olur araçlardan temizlemen yeterli.

    • karanlık işler çeviriyom da :))))

  • tarayıcın ne

    • google crome

      explorer 9

    • chrome yer ımı olarakta kaydedıyor ıngılız anahtarından gecmıs deyır temızlemen yeterlı olacaktır yer ımlerınıde sıl tabı.

    • peki teşekkür ederim

  • ctrl + shif+ n kullan bi daha hiç bişeyi silmene gerek kalmaz.

    • teşekkürler

  • format at :)

    • pireye kızıp yorgan mı yakim :)))

    • Öncekileri Göster
    • nekka çabuk okka iyi demişler değil mi yani :)

    • yani
      çok dogru demişler

      bu arada sahura mı kalktınız

  • hiçbiri silmiyor...çünki bilgisayarın belleği herşeyi kaydediyor...c sürücüsü değilde d veya f de bütün herşey kayıtlı...mesela adli suç olduğunda herşeyi çıkarıyorlar...

    • herşey silinebilir. yeterki işleyişi iyi bil : )

    • Yuh abi ya kayıtları silmek çok kolay f ye kayıt felan yalan adam akıllı silmesini bilersen herşey gayet kolay silinir. Öyle rasgele silersen üzerinden 1 yılda geçse dosyaları geri getirebilirsin.

    • polat1329 isimli arkadaşım sorumu iyi oku. kayıtları silebiliyorum

      ögrenmek istedigim cclaner isimli program mı daha iyi temizliyor yoksa araçlar sekmesindeki gözatma seçenegi mi

  • deep freeze kullan, kapatınca topyekun temizlik olsun

    • teşekkürler

  • Advenced System Care Kullan...Sistem boştayken temizler...İstediğinde temizler...Her sayfanı kapattığında temizler.Hiç birşeyi hatırlamaz.Yeniden yazarsın bi siteye gireceğinde nickini falanherşeyi mükemmel temizler.

    • teşekkür ederim

  • İzliyonuz izliyonuz öyle şeyleri sonra nası silecem :D :DNeyse hemen yardımcı olayım.Eğer Chrome kullanıyorsan sağ üst köşede bir İngiliz anahtarı sembolu olacak ona tıkla,sonra "Ayarlar" seçeneğine tık,daha sonra karşına geçmiş gelicek,Orada zaten kocaman "tüm tarama verilerini temizle" yazıyor ordan isteğe göre son bir saat ,son bir gün,son bir ay şeklinde silebilirsin.Neyse kolay gelsin :D

    • izlemek mi açık konuşurmusun ben ne izledim
      hmmm demek ki sen de izliyosun :)))
      el elin aynasıdır diye boşuna dememişler

      teşekkür ederim ayrıntılı cevabın için

    • Öncekileri Göster
    • evet biraz abartıyı kaçırıyorum arada :))
      evet tartışmak için daha büyük bir olay olması gerekti ama napayım elimde bu soru vardı :)))

      namusunuzdan şüphe etmiyorum zaten bu haddim degil
      kendinize iyi bakın

    • Teşekkürler sizde iyi bakın kendinize.

      Hararetli ve kapışmalı bir gün geçirdim sorunuz ve cevabım sayesinde :D
      İyi günler.. başka sorularda ama tartışmasız bir şekilde görüşmek üzere :) Sağlıcakla.

  • ben ce o silmek istediklerin neyse bir daha o işlere bulaşma :)) format bile atsan hatta diski ateşe atıp yaksan bile suya atıp bıraksan bile içerisindeki bilgileri kurtarıyorlar.. ergenekoncuların darbecilerin foyaları hep bu kurtarma yöntemleriyle deşifre edildi belgelendi. adamlar sildik delil bırakmadık zannediyordu :))

    • istedikten sonra silinir. birşeyi sildim sanıp yakalatan çobanlığından yakalatmış demektir.

    • yaw ben sadece pc daha hızlı çalışsın diye expoler dosyalarımı silmek istiyorum
      sen işi siyasete döktün.
      bırro yani :))

    • o zaman bir tane chip dergisi ol onun cd sinde o tür bilgisayarı hızlandırma için temizleme prgramları oluyor sadece internet geçmişini değil bligisaayrdaki windows geçici gereksiz dosyalarıda temizleyen programlar veriyor dergi internet sitesindede olabilir

  • cclenar daha iyi çerezleri falanda temizliyor hem internetin hemde bilgisayarın için daha iyi ve güvenli :)

Erkekler Ne Diyor 18

  • ccleaner iyidir. eşdeğer işi yapar ve dahada fazlasını yapar.

  • Ccleaner kesinlikle direk temizler atar. Arkadaşların yok görmez felan dediğine bakma. En iyi temizleme programı diyeblirim Ccleaner'a. Temizleye bastığın an herşeyi yok eder. Sonradan çıkmaz merak etme. :)

    • teşekkürler

  • CCleaner kurulumdaki ayarlarla sadece internet explorer'deki geçmişi ve diğer verileri temizler. Eğer MOzilla, Chrome falan kullanıyorsan onları da manuel olarak silmen gerekli...

  • ctrl + H

    • sağolun

  • Google Chrome kullanıyorsan gizli sekme açman daha mantıklı hiç kayıt tutmuyor

  • int sayfasında sağ ustte ayarlardan geçmiş var

    • teşekkürler

  • CCleaner yeterli,

  • ccleaner genel durumda herşeyi temizler merak etme ;) girdiğin yasak siteler başkasının karşısına çıkmaz:D

  • format c:\.. :D

  • Patlama yaşamışsın anlaşılan:D. İkiside aynı görevi görür en garantisi tabiki tarayıcı üzerinden yapman. Program aracı olduğu için görmediği dosyalar olabilir.

  • keşke hayattaki geçmişide silebilsem:)

  • CClenar'la temizle daha iyi hem yorulmazsın.

  • bilgisayarın harddiskini yakıp yoketmeden asla silemezsin sildiğini sanarsın sadece söyle acıklayım evde bişeyi halının altına sokarsın ya sen onu görmezsin ama o ordadır mutlaka cıkar ortaya

  • İnternet geçmişini temizleme diye bir şey yoktur. Tarayıcının log dosyalarını temizlersin ancak ama internette attığın adımın izi vardır. 10 sene sonra bakan veya başbakan olursan önüne korkar:)

  • Farketmez programla yada kendin yapmışsın..

  • Ctrl + H yap Daha kısa :D

    • teşekkür ederim

    • Bişey değil :)

  • hay ben o internetin geçmişini diyerekten denetim masasına gir . internet seçeneklerine tıkla, orda zaten kabak gibi geçmiş neyim yazıyo resetle gitsin

    • yaw onu yapıyom zaten
      benim demek istedigim sorumda bahsettigim programla bu senin bahsettigin silme yönteminin arasında fark varmı ben bunu ögrenmek istiyom

    • Öncekileri Göster
    • peki teşekkürler

    • reca ederim

  • Hocam hdd varsa ustunden miknatis gecir,ssd varsa siviazotta yak.Tamamen silindi.PUFF. . .

    • puff

Yükleniyor...