Nasıl havalı olurum?

Sitedeki bazı arkadaşlar çok havalı. Sorulara çok ciddi cevaplar veriyorlar çok zekice laf koyuyorlar falan. Ben de onlara özeniyorum. Onlar gibi nasıl olurum? Çok istiyorum

Güncellemeler:
Bu tip şeyler yaparak havalı olur muyum sizce ? link
en iyi cevap seçtiğim cevap niye silinmiş? Kızın yazdıkları birine dokundu galiba? :D
 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 24

  • Özentilik seziyorum .

    • çok özeniyorum

    • şu xper toplıcam zengin olucam tarzı sorularını arttır olursun populer.

    • tamam

  • biz seni pislik olarak tanıdık cool falan olamazsın artık çok geç

  • cool olunmaz cool dogulur -_-

    • ben cool doğdum ama şu an cool değilim napmam lazım

    • içindekı coolla baglantıya gec cocukluguna dön :(

  • Tarz meselesi

    • sen ne diyon ya :D

  • Olma.

  • ergen sorusu olmuş bu senin cevapların gayet iyi kasmana gerek yok:D

  • :) Zamanlaa gündeee 1000 tane soru cevaplaa..

    • bilimsel açıklama geldi evet

    • hehee

  • Ne demiş büyük düşünür Tarkan : '' Başkası olma, kendin ol. Böyle çok daha güzelsin. '' :D

  • doğuştan olmalı bu hava yoksa sonradan napsan olmaz:)

    • doğuştan havalıydım artık değilim napmam lazım?

    • Öncekileri Göster
    • olur niye olmasın

    • boş iş bunlar..

  • bu işler sonradan olmuyo

    • ben önceden havalıydım simdi değilim ne yapmalıyım

    • Öncekileri Göster
    • ruhlar alemındeyım :D

    • tamam takıl orda

  • sen de fena cevaplar vermiyorsun bence :)

  • sen havalı olamıycan kardeş. buraya böyle bi soru sorman bile belli ediyo bunu. kasıntı.

    • hakaret yok

    • Öncekileri Göster
    • hayır değildir neyse kes artık

    • çok kabasın bebeğim

  • Havalı olunmaz ''doğulur'' diyor kendileri:)

    • çok özeniyorum

    • Görüyorum arada fena sayılmazsın :)

  • onlardan ders al

  • herkese trip at.arada havalıym ben sen kimsin yaz.

  • Yerim uhu

    • yeme :/

    • Bebegim neden ya. Alenen asiliyorum azicik yuz versen :-|

  • Askim ben havaliyim misal. Laf ta koymuyorum. Erotik foto koymak yetiyor.

    • acaba ben de mi öyle yapsam

    • Öncekileri Göster
    • Pof sixpacki var ya ne resmi sandiysan vucut yani. Saglam ya

    • tabi b..şını g..tünü açmak yetiyor haklısın..

  • baloncuk iste yönetimden:)

    • vermezlerki :(

    • Öncekileri Göster
    • bilirkişi o

    • :)

  • -mış gibi yapma.

  • oylesıne sorulmus soru puan alırsın sıkma canını

  • engelden kurtuldun galiba pislik :D havalı olmayanlar daha çok seviliyo burda sen rahat takıl ^^

  • Kültür seviyeni yükseltmeye bak. Bl bol kitaplar oku. Ama tabi kalkıpta canan tan falan okumaya kalkarsan olduğun yerde sayıklarsın :)

    • kütüphanemde 1500den fazla kitap var. 500 kadarını okudum. yeter mi

    • Öncekileri Göster
    • olduğun yerde sayıklamak?

    • ben de akşamdan beri onu düşünüyorum ne dedi acaba diye

  • you're cool :D

  • Ruhunda yoksa zorlama :D

    • olmaz mı diyosun :(

    • Yoğ :(

    • ühü

Erkekler Ne Diyor 25

  • level 9 olunca sorunun yanındaki reklamlar yerine cevap için tüyolar çıkıyor.matrak, ciddi, sevimli, ukala hepsi mevcut.en son kim laf soktu kimin canı acıdı bunların hepsini de görebiliyorsun ayrıca.sabret iki level daha :/

    • tamam sabretcem

    • yorum, cevabı ziyan etmiş aq

  • biraz anadolu çocuğu olsan belki onlar kadar ciddi cevap verebilirsin ama ilk önce o elini indir ne o öyle ana babaya isyan edip evi terk eden çocuklara benzemişin

  • Nazar etme noolur, çalış senin de olur. :)

  • Havalı olamazsın olmak isteyipte çabalarsan zamanla artan tecrübe ve bilgi birikimiyle alakalı bahsettiğin şey ayrıca burada o havalı diye tabir ettiğin kişilerin yarısından çoğu sadece burada havalı :) gerçek hayatta sözlerine düşüncelerine değer verilmeyen kişiler geliyor internet ortamında atıp tutuyor ne yazık ki

    • zaten ben de laf çarpıyorum onlara telaş etme

  • Havalı olunmaz bence adamların kişiliği öyle.

  • havalı olanlardan form dolduruyorsun sonra necibe hanıma gidip onaylatıyorsun para veriyorsun az bir şey sonra notere gidiyorsun onaylatıyorsun getiriyorsun adminlere onlar sana hava dolu balon veriyorlar hoopo artık havalısın hemide balonlu

  • Onların fabrika çıkışı öyleymiş. :/

  • sen söyle o üyeler kimle,r onlar cevap versin.eğer sorunda bir iğneleme yoksa tabi :)

  • Kariyeri yükseltmen gerek hocam ilk önce, gerisi gelecektir ;)

  • Buda gelir, buda geçer.

  • havalı olunmaz doğulur yeğenn

    • senin gibi olmak istiyorum

    • amin inşallah :)

  • lastikçiden geçerken bir sor abi azot varmı diye..iki kokla iyi gelir. çok havalı oluyorben her ay kokluyorum, havamdan geçilmiyo. hatta fazla olanı çevremdekilerle paylaşıyorum. müthiş zevkli tavsiye ederim. yersen

  • Öncelikle havalı olmayı dert etme derim ben, eğlenceli olmaya çalış ama önemli olan senin eğlenmen. Yani öyle laf sokuyum millet beğensin diye değil de kendin eğlenmek için uğraş:) gerisi zaten gelir diye düşünmekteyim

  • Bence daha sansasyonel şeyler olmalı .

  • Kahramanın kim =) ?Egonu tatmin etmek için sorsan daha iyi olurdu, yeterince göze çarpıyor cevapların, durma devam

    • kahramanlarım overlockcu ve fixnturevi

  • Bandanayı çıkartarak başlayabilirsin.Bir de ironiyi göze sokmasan daha güzel olur.Havalı ne amk.

    • her gece ağlıyorum onlar gibi değilim diye

    • Öncekileri Göster
    • Cok yakisikli ole deme. Cuval giyse gene verilir.

    • :(

  • Bence onlar kendileri gerçekten ki seninde dikkatini çekmiş cool olmaları.Sende kendin olman lazım.

    • ben başkası olmadan yaşayamam

    • Bu gidişle başkası da olamazsın.

  • He videomuda gösteririm diyosun yani.Sen böyle havanı değil , egonu yükseltirsin ancak adamım.

    • aynı şey değil mi ki

    • Öncekileri Göster
    • Benim ikisinde de gözüm yok , sen özendiklerin gibi ol

    • sana çok özeniyorum

  • kesinlikle. hemde çok havalı olursun, havanı indirip ayaklarının yere değmesi zorlaşır.

  • öncelikle nasıl havalı olunur diye düşünmemekle başla malsıın gerisini bilmiyorum..

  • Çok istiyorsan olursun:)

  • adamımsın lan :D:D al sna 5 yldz

    • eyvallah :D

    • brooooo alla belamı wersn sesli koptm yaa.şu sitede anladm eziklğin nası bişey oldğunu ben :D allah etmesn yarappiiiiiiiii :D ulan çarplçaz alkkollu :D

  • Dün gece yarısı videosundan sona zor gibi adamım ..

    • kaldırmışlar onu fazla gören olmadı

    • Öncekileri Göster
    • çaktım +5 i ortalama yükselsin

    • ehe eyvallah :D

  • o tiple olmaz hafız

    • nasl bi tipim olmalı? senin gibi olmak istiyorum.

    • Öncekileri Göster
    • Ahahaha ezme cocugu ya :-)

    • çok havalı ya

  • nick olmamis ... :D yah kafana gore takil iste

    • çaktırma

    • Öncekileri Göster
    • dünkü sorumda da biri paylaşmıştı :D adam müthiş yapmış :D

    • ahha evet

Yükleniyor...