Memleket nere? Merak ediyorum hangi ülkeyi gezip görmek isterdiniz?

Memleket Antalya :D. Ve en cok Amerika Birlesik Devletlerinde olan Newyork Eyaletini görmek istiyorum Pekiya siz?

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • New york dilerim görebilirsin,hemşerim:))Ama inan bana memleketine döndüğün an toprağını öpeceksin.. Mekke Medine ...görmeyi çok istiyorum inşallah kısmet olur..

    • Amin insallah sana da bana da hemserim:) ya mayısta gittim 3günlügüne bni ck sulu karsıladı memleket aglıyodu :))

    • Öncekileri Göster
    • teşk:))

    • rica derim:)

Erkekler Ne Diyor 24

  • Aslen manavgatlıyım lakin pek sevmem manavgatı son zamanlardaki ilgim kanadaya doğru kaydı birde şu kuzey ülkelerini merak etmekteyim italya ispanya ya hiç girmiyorum farkındaysan peh

    • anoom hemşeriyik aynen ama manvgtta 4yılcık kalmısım antalyada buyudm kıssadanhisse antalya diyrm:) aslında bnde kuzey ulkelerini merak ediyrm ama en ckta abd.

    • abd ye giden arkadaşlar orayı anlatınca görme isteğimde son sıraya attım kanadayı en öne aldım şu kuzey ülkelerine hem yaz hem kışın gitmek istiyorum muhteşem görünüyorlar gerçi bizim Anadoluda muhteşemdir.Antalya yanıyordur şimdi eskiden severdimde yabancı türkler doldurdu orayı o nedenle soğudum hemşerim:)

    • dogrudur:)

  • Tekirdağ.coğrafya tutkunu olduğum için her yeri.

  • Memleket Kayseri. Almaya'ya gitmeyi çok istiyorum. Mercedes ve BMW fabrikalarını gezmeyi çok istiyorum.

    • mercedes fabrikasını göreceksin sen dev gibi :D

    • görme bence.kafayi yersin,

  • antalyalıyım. barselonaya gidicem inşallah ilk fırsatta.

  • yarışmaya fethiye'den katılıyorum,birinci olup büyük ödülü alırsam pizza kulesinin bahçesinde mangal yakmak istiyorum.yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

    • TAMAM:D

    • yaşlıyım,okuyamam diye büyük harfle yazdığını farketmedim sanma:(

    • estahfurullah :D

  • Memleket Sinop En çok Finlandiya, Ukrayna, Rusya (yemin ediyorum kız meselesi için değil) Orta ve Uzak Asya ülkeleri

    • negzl ellerine saglık dipnot eklemssin dgrdr:)

    • Öncekileri Göster
    • "beyaz zambaklar ülkesinde" diye bir kitap var öneririm

    • teskkrler..

  • ticareti iyi bilen bir şehirdenim ama istanbulda yaşıyorum , kurtköyü merak ediyorum hep ismini duyuyorum ama daha göremedim :))

    • yalova kurtkoy
      ?

    • istanbul kurtköy :)

  • Kayseriliyim, motorla uzakdoğu veya Afrika turu yapmak isterdim.

    • motorlamı:D

    • Öncekileri Göster
    • Esas deli bu yolculuğa çıkan arkadaşlar, benimkisiyse şimdilik heves ama bu yolculuğu bir gün ben yaparsam torunlarıma bile anlatırım :)

    • e yanii anlat anlat bitmz kesnlkle:)

  • istanbulKahire'yi görmek isterdim

  • malatya rusyayı görmek isterdim

    • ne var su rusyada abicim yaa:))

    • Öncekileri Göster
    • antalya cok tatlı:)sagolasn

    • hiç sorma içinden geçme fırsatım oldu geceydi bayıldım

  • rio

  • nereler yokki uzakdoğuyu karış karış dolaşmak isterim mesela - machu picchu - mısır - marakesh - ... diye listem devam ediyor...

  • adanalıyım.en çok görmek istediğim yer ermenistan

  • yalnız Ny sehir eyalet degil... bol şans :)

    • NEWYORK SEHRİNİ GÖRMEK İSTİYORUM OLDU MU:)

    • Öncekileri Göster
    • Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük şehir olan, ülkenin finans kültür ulaşım ve üretim merkezi New York Şehri burada bulunmaktadır.

    • tamam

  • Bursa'lıyım ve zaten Avrupa'da 12 ülke dolaştım fakat iş yapmaz... Hala Uzakdoğu turuna çıkamadım ve çok istiyorum artık Tayland'ı Japonya'yı ve Filipinler'i görmeyi...

  • RizeNew York ve Las Vegas görmek istediğim yerler. He bide Moskova <3

  • Ne NYC'miş arkadaş herkesin hayali ya.

    • öyle.

  • Samsun-Barcelona ama sorsan daha samsunu görmedim mesela :D

    • öyle oluyr hayat sartları ..

  • türkiyeliyim.almanyada yasiyor,fransada calisiyorum.avrupada her ülkeyi gördüm.amerika,japonya,avustralya,cin,dubai,tayvan merak ettigim ülkeler.ama illede vatan.

    • Bak sen

    • nolduki

  • Nijeryalıyım. En yakın zamanda Tr ye gelip sizi ziyaret edecem <3

  • Sivaslıyım..Massachusetts'i görmek isterdim

    • İyi uykular 58.

    • Teşekkür ederim ama henüz burdayım :) sanada .)

  • Hatay bende Los Angeles diyeyim o zaman sebebi Internationel Love sarkisi. You put it down like New York CityI never sleep, wild like Los AngelesMy fantasy, hotter than MiamiI feel the heat.Miss Internatonal Love

  • sivas cudi dağını çok görmek istiyorum.

  • Aynen New York askerden gelince orada pilotluk eğitimi alıcam =)

    • spr :D

    • Öncekileri Göster
    • 5 sene sonra uçarım ben :D

    • allah ömür versin :D

Kızlar Ne Diyor 12

  • memleket Edirne.bende los angeles i merak ediyorum bide mısırı :)

  • en çok barselonayı gormek ıstıyorum

  • Memleket Trabzon. Bir Roma hayalim vardı lakin şu an istemem.

  • Kırgızistan memleket. Seninle aynı yeri görmek istiyorum. New york'a aşığım.

  • doğuluyum.

  • O resimde ışıklarda mı çekildi :)) Benim gitmek istediğim bir yer yok valla özel olarak :D Hiç fark etmez :)

    • toprağını buldun ya hemen ışıklarda mı çekildin de :)))

    • Öncekileri Göster
    • peki affedildin : Pp

    • manavgat ora kardes mayısta gtmişidim biz o sokakta oturmuşukta:D

  • maraşnew york bnd :)

  • benim memleket karışık. kütükde İstanbul,doğumum Angara (¦) soyum Kırım Tatarlarından ve Boludan geliyo.tam melezim işte :) En çok Mekke,Medine'yi görmek istiyorum ki bi kere gittim 3 yıl önce, yine gitmek istiyorumm..

  • memleket trakya (= ve irlandayı görmek istiyorum sonra da greyfurt adalarını (=

  • göreceğimi gördüm artık Türkiyeyi gezmek istiyorum

    • ne güzel..

  • Tekirdağ.En çok Venedik dikkatimi çekiyor.

  • İyi uykular yüxexes.

    • ne diyon sn ya

    • Öncekileri Göster
    • Oha lan mala bak atarlı çıktı.

    • canımı sıkanın canını s.kerim adam olun o kdr.

Yükleniyor...