• Sor
  • Bence

Açık öğretim lisesinden mezun olarak üniversiteyi kazanabilir miyim?

Arkadaşlar puanlarım çok iyi, ve yüksek puanlarla beş dönem bitirmiş bulunmaktayım. Şunu belirteyim ingilizce biliyorum, ve doksandan yüksek... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • açık lisede bölüm var mı bilmiyorum ama ingilizcen gerçekten iyiyse lys dil sınavına girip ingilizce öğretmenliği vs okuyabilirsin.zaten dil bölümünde fazla seçeneğin yok en iyi seçenek ing öğrtliği

Faydalı mıydı sence? Evet

Senin görüşün var mı?

0/2000

Erkekler Ne Diyor 6

  • çalışırsan yaparsın.zaten açık kapalı okul farketmez.iş insanın kendisinde biter.üniversiteyi kazanmayı herkes çok takıyo.bende üniversiteliyim.üniversite mezunu olmak kolay,gerek açıktan ,gerek 2 yıllık,gerek 4 yıllık olmadı 2 yıllığı açıktan tamamlarsın,olmadı 2 yıllığı yükseltirsin,olmadı 4 yıllık işletme,iktisad vb. Ağır olmayan bölümler seçıp master falan yaparsın.dil in iyiyse sınavdan rahat geçip farklı dil bi okul yazıp kendini geliştirirsin.o da olmadı 2 yıllık bitirip kpssye girersin seceneğin çok.endişelenmesi gerekenler iyi üniversitelerin ağır bölümlerini(mühendislik,tıp vb.)seçenler.kazananlar demiyorum bak.anlıyacağın yol çok sen elinden geleni yap gerisi hikaye.

  • Bir arkadaş ım vardı lıse 1 de ıkı sene kaldı sonra azımle acık öğretım ı bırtırdı. sonra unıversıteyı kazandı ve memur oldu. nerden nereye azımle çalışırsan kazanabılırsın. Ama doğru yonlendırılmen lazım. 1 kışı nın fıkrınden cok bıkaç kışıden akıl al.

  • kazanma sansın var bende açıktan okuorum aklımda üniye gitmek var belki giderim şansın var tabi neden olmasın

  • Azim ve çalışmak yeterli... Sadece iste ;)

    • Çok çalışıyorum arkadaşım, daha ondokuz yaşımdayım zaten. aptallık edip liseyi bıraktım, daha doğrusu psikolojim bozuktu, babamı kaybedince de devam edemedim liseye...

    • Belli ki isteklisin, kimseyi takmadan devam et çalışmana istediğini elde edene kadar. Bu arada başın sağolsun.

    • Sağolun. Allah razı olsun.

  • tabiki kazanirsin.basarili bir sekilde liseyi bitirmisin ayeica acikogretim lisesinde sinavlar test usuluydu buda universte sinavinda sana bir avantaj saglar sikinti yapma siki bir calisma sonrasi kesin kazanirsin yeterki inan.

Kızlar Ne Diyor 3

Facebook'takiler Ne Diyor
 
Yükleniyor...