• Sor
  • Bence

Pilates yapanlar var mı?

Arkadaşlar ben platese başlamak istiyorum ama, yakınlarımda salon yok. evden yapabilir miyim? yapılabiliyorsa nereden faydalanmalıyım? bacılarım abilerim bir yardım olun bu garibe :D:D:D

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • link bunu kesinlikle tavsiye ederim pilates topna da ihtiyaç yok ve cok cok iyi yani :)

    • teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • var eğitmen hocamda taş gbi :D

    • senin niyet spor mu emin misin :) neyse eve birini çaığıramam ya spor salonu ya da evde tek başıma :)

    • Öncekileri Göster
    • git işine ya ...

    • tamam kzıma şaka yaptım :D

  • Ya ozmn plates bantları (ebru şallının patentli ürünü var) bide plates topu al hergn tvnin karşısında yada netin karşısında yap .s

  • patates okuyorum yahu.. gözüm dönmüş benim gidem yemek yiyem..topu var onun al ondan üstünde kıvran dur işte öyle bir şey .:))

    • yaa topla alakalı değil bu spor :) neyse kaynak lazım bana cd lazım..

    • topsuz ispor mu olar abijim:)) Plates topu var yahu ayakta sektirmiyorsun üzerinde sekiyorsun ama:))

    • biliyorum da dtopla yapılan hareketler kısıtlı ve belli bölgeler için...

  • ne için platese başlamak istiyorsun ? fit bir görünmmü yoksa fazla kilolardan arınmak içinmi ?

    • fit görüntü kilom yok amaç daha da sıkılaşmak..

    • Öncekileri Göster
    • o zaman fitness favoridir.

    • bakalım plates istiyorum şlimdi...

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hiç bir şeye ihtiyacın yok, şu anda bile yapabilirsin. Pilates için normalde mat kullanırız. Matın amacı pilates yaptığımız zeminin yumuşak olması, vücudun rahat olması. Şimdi sende muhtemelen mat yoktur, mat yerine deniz havlusu/halı vs. kullanabilirsin. Ben kaynak olarak Cassey'in videolarını çok seviyorum, sana da öneririm. Uygun bir yer bulduktan sonra hemen başlayabilirsin. link Seviyene göre pilatesi zorlaştırabilir ve ya kolaylaştırabilirz. Yukarıdaki link yeni başlayanlar için uygun, pilatesi yaptıktan sonra yorumda bulunursan daha fazla yardımcı olabilirim :)

    • hımmm bak bu beklediğim yorumdu :) yün halımız var o odamızda boş zemin bayağı yumuşak üzerine de havlu serebilirim :) zaten normalde tibet egzersizleri ve kendime iyi geldiğini hissettiğim haretletri yapıyorum. işte mesela mekik çok rahat çekerim ve nefes olayına çok dikkat ediyorum. rutin ve mideye çekip göğüsten vermek gibi...platese az buçuk baktım ama daha başlamadım kaynak sıkıntısı çektim. salona gitmekte bana zor kısıtlı yani.. bakalım sizin linki ibnceleyeceyeceğim..

    • Öncekileri Göster
    • eklemişim zaten :) plates konusuna eğilelim arkadaşım :)

    • Tamam o zaman :))

  • ebru şallının pilates dvd si var bide umay villa pilates kitabı var onlarla yapabılırsın :)

    • hımm en iyisi cd almak..

    • guzel oluyo :)

  • Google amcaya bak. Bir de ne gerekiyorsa onları temin et. Yalnız yanlış bir hareket yapıp sakatlanabilirsin. Profesyonel yardım alarak yaparsan daha iyi olur.

    • yok zaten yaptığım egzersizler var ama ben platese başlamak istiyorum. zaten vücudum esnek öyle ham değilim yani..

    • Hım o zaman araştır Ebru Şallı'nın videoları vardır sanırım googlede.

  • arkadaşım yapıyor

  • ben yapmam

Yükleniyor...