Kendimi aşırı kilolu buluyorum, nasıl kilo verebilirim?

arkadaşlar ben kilomu çok kafaya takıyorum boyum 172 kilom 75 76 falan . kendimi o kadar o kadar kilolu görüyorumki bundan başka bi şey... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • 25.68 vücut kitle endeksin.Üst sınır 25 zaten.O kadar kilolu değilsin yani.Tabiki bölgesel fazlalılığının olduğu yerlerden vermelisin.Öncelikjle ölçülerini yazarsan ona göre destek olmaya çalşıcam.3 ayda rahat verirsin 10 kilo üzülmene gerek yok hiç.

    • evet mesela üst tarafım ince kollarım olsun omuzlarım falan olsun. göbek var bide bacaklarım çok aşırı kalın. bütün kiloyu oralara almuş gibiyim. 80 -80 - 100 gibi bişey heralde:d

    • Anladım bel ve kalçana toplanmış fazlalık.Öncelikle kilo almanın nedenini bulmak lazım.Endokrin bölümüne gidip tsh hormonuna ve insülin değerine baktırmalıısın.Beslenme ilgili ise kolay zaten zayıflaman.