Karnımda şişlik var gibi hissediyorum, neden olabilir?

arkadaşlar bi kaç aydır karnımda şişlik var..bastırınca karnıma açıyor hatte biraz..göbek falan değil biliyorum eğer göbektir o diyecek arkadaşlara... Daha Fazla

En İyi Erkek Görüşü

  • sag alt boşuksa karaciger sos veriyo olabilirr gir baktırr

    • anlamadim ne demek istedigni..?

    • agrın diorum karnının sag alt kısmında ise orda karaciger var baktır diorumm

    • öyle degil..yani karnimin hangi bölgesine azcik bastirsam orasi aciyor..