Bugün seçim olsa siz kime oy verirsiniz, neden?

Arkadaşlar bugun seçim olsaydı oyunuz kime olurdu nedeniyle birlikte yazarsanız sevinirim

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Doğru yol,başarı ve istikrar için AKP'ye verirdim..

    • görüşüne diyecek bir şeyim yok ama savunduğun şeyler çok mantıksız. son 15 yıla baktığımda halka yapılan en büyük iyilik ne arkadaşım? elektriğe gelen zam kaç? suya gelen zam kaç? doğalgaz? vergiler? bunlarla halka iyilik yaparsın, alım gücünü arttırırsın. bunlardan hangisini yaptı akp? sonra çıkıp savunuyorsunuz arkadaş yahu. buna anlam veremiyorum.

    • Birader siyasi görüşüm için oturup senle tartışmaya girmiycem..Son 10 - 15 yılı incelersen anlarsın neden Akp olduğunu..Başarı ortada.İstikrar ortada.Uzatacak bişey yok..Benim görüşümdür bende kalır.

    • vergi, insanı soymak ve orta kesimi ortadan kaldırarak fakirleştirmesi için akp'ye vermeye devam et. ama fazla verme bence. doğru yolmuş... doğru yol diye diye geçirdiler arkadaş. siz hala sığ mantığınızla hareket edin. bu adamlar sizi soydukça daha çok oy veriyorsunuz. birilerinin siz gibi mantıklara geçirmesi hoşunuza gidiyor.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Boş oy. Şimdiki hiçbir siyasetçi ya da parti ülkeyi daha iyi yerlere getiremez bu yüzden boş oy.

    • Ne demek ne işe yarıyo?

    • o boş oy ne işe yarıyor ?

  • cCc..

  • önce hangi anket şirketinden geliyorsunuz onu öğreneyim.

    sonra akp ye verebilirim belki.

  • Boş atıyorum ben oyumu 18imden beri.

  • bence bu sitede siyasi olaylar sorulmamalı olursa da kaldırılmalı çünkü kavgalar küfürler analar avratlar havada uçuşur bunu adım gibi iyi biliyorum.Ben bu konuda rengimi belli etmem.Bazı konulardaki sorularımdan zaten anlaşılır hangi partiyi tuttuğum. Saygılar ...

  • hiç birine oy vermezdim hepside aynı

    • tamam seni mi kırıcam verdim gitti:))))))))))

    • hiç olmazsa bağımsıza verebilirsin.

    • :)napım :)

    • Öncekileri Göster
  • hiç birine oy vermem. ben kötünün iyisini seçmek zorunda değilim ve oy vermeyerek protesto ederim.

    • sanki chp mhp çok mu iyi.. onlar iktidara gelse çok mu iyi olacak ülkemiz. ben hiçbirinin bu ülkeyi adam gibi yöneteceğine inanmıyorum.

    • sen oy vermeyecek, o oy vermeyecek, bu vermeyecek ve yine akp kazanacak. çok iyi şey yapıyorsunuz sanki.

  • bağımsızlara

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bu gün olsa HEPAR .Osman PAMUKOĞLU başında olduğu sürece de HEPAR

  • Doğru yol için İslam yolu için başarı için 2023 Hedefi için AKP...

  • akp ye oy verirdim çünkü yine kazanıcaklar ve ben kaybeden taraf olmayı pek sevmiyorum:)

    • şuan kazandım ozaman ;)

    • bence sen gizlenerek zaten kaybetmişsin ::)

  • Meclisteki partilere oy vermemistim gene secim olsa gene vermem

  • Hiç oy kullanmadım. Kullanacağımıda zannetmiyorum.

    • zevkle :) istediğin zaman.

    • bir komünistin düşüncelerini herzmn merk etmişimdir özelden bu konu hakkında görüşelim uygun olduğun bi zamanda :)

    • ülkemizde sol kesime ait oylar zaten tavan yapmışken dediğin doğru.

      ama bu benim inandığım görüşe destek çıkmaktan alıkoymuyor.

    • Öncekileri Göster
  • CHP çünkü ülkemi ve Atatürk'ü seviyorum.

  • hiçbiri adam değil hepsi aynı

  • Ldp diyorum ısrarla. Adamların simgesi gülen yunus <3 link

  • GKP'ye oy veririm.

    • Birisi eksi vermiş de, daha açılımını bile bilmiyorlar :)

Yükleniyor...