• Sor
  • Bence

Bir kıza sorulacak sorular nelerdir?

Ben çok merak ediyorum yeni tanıştığın veya çıktığın bir kıza sorulacak sorular neler kızın hangisi hoşuna gider

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • yani bu onun kafa yapısına göre değisir kimisi sactan konusmayı sever kimisi kitaptan

    • En çok mısal

Kızlar Ne Diyor 6

  • ıcınden geldıgı

  • seni dinliyorum da deme sakın

  • ee anlat ? diye sormada ne sorarsan sor bence :D

    • Benım en çok kullandıgım laftır :D:D

    • Öncekileri Göster
    • Neden bıtıı pekıı

    • tahammülsüzlük basladı ardından saaygısızlık

  • neden bu kadar güzelsin neden bu kadar tatlısın neden!

  • en sevdiğin renk nedir ?en çk ne yapmayı seversin ?ilgi duyduğun şeyler nedir ?kendini nasıl buluyosun ?burcun ne dir?...akLıma bnlar qldii :)

    • Sence bu onun hoşuna gıdermı dersın

    • Öncekileri Göster
    • tm yarın denıcem şans dile

    • iyi şanslar ..!

  • bende bılmıyom

    • Yaşayan Ölü D::D:D

    • Öncekileri Göster
    • Senınle benım aramda büyük bir far var Ceza dinlemenı tafsıye ederım canım

    • haklısın arada koskocaman farklar var.sen bılmıyosan burdakıler nasıl bılsn.senin onun konuşmalarından ve sordugun souya yaklaşımdan anlarsın.sakın saçma sapan sorular sorupta kızı kendınden uzaklaştırma

Erkekler Ne Diyor 3

  • huh naber =)

  • Bunu söyle. En sevdiği şarkıcı için seni konserinine götürücem de, sonra hangi çiçeği seviyorsa o çiçek hakkında ona hitap eden şeyler söle tabi ABARTMA SAKIN. Fazla sıkma, biraz sen biraz o konuşsun.Kızı sıkarsan kaçar..Unutmadan eski sevgilisini görünce yolunu değiştiriyorsa sakın yolunu değiştirme de hee eski sevgilisi bişi yaparsa da artık o iş sana kalmış kardeşim..

  • kaç kişiyle yattın de, daha sonra ayrılırsınız.

    • cevap veriyorsun ama gizli snn gibilere sinir oluyorumadam gibi cevap versen ölürmüsün yada hiç cevap verme

    • Kişisel birşey değil, ben hep bu şekilde cevap veriyorum.
      Şahsen ben bunu soruyorum açıkcası. Sevgi ve saygı adına tüm geçmişine saygım var, ama diğerine saygı duymuyorum.

Yükleniyor...