Nedir aga bu selfie çılgınlığı hemen anlatın bilgilendirin aydınlatın falan bizi

önceden şu pozları verenlere apaçiler Kezbanlar falan der dalga geçerdik.nolmuş millete yahu selfie selfie takılıyor tüm ünlüler falan ne iş hakkaten nerden patlak verdi bu mevzu?:D link

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • Telefonun on kamerasindan kabak gibi resim cekilince selfie oluyo da kim cikarttiysa bunu saygilar.d

    • Yok boyle iyi o zaman :d

    • ahaha değiştir tam selfie koy hatta?:D

    • Değiştiriyorum ben bu fotoyu yaaa .d

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 14

  • bilmiyorum ve bilmek istemiyorum

    • vay be selfie fotoğraflarını herkes görsün diye tivıtır yasağını kaldırtmışlar desene:\

  • Ne var yani insan canı istediği şeyi yapamaz mı ? Hemen başlarlar şimdi özentilik bilmem ne bırakım kim ne istiyorsa onu yapsın

  • özentilik işte önceden tepeden sagdan soldan kendini cekenlerle dalga geciyoduk şimdi adı selfie oldu moda oldu apaçiligin yeni kılıfı

    • modanın en büyük takipçisini sunuyım sana bak link

  • ben bilmem eşim bilir.

  • 5 sn önce bende katıldım onlara asdgYanfie var bide..

    • yeni mi tanıyosun lan beni tabikide öleyim dfjkbnfdb:D

    • Olm cok hainsin lan *-*

    • en kral selfie yi veriyorum sana bak bluray in hatrına şunu kabul edersin heralde link

  • Bu pozlar zaten 'poz çeken ekstra biri olmadığı zamanlardan beri' yaygınken selfie etiketi olmadan fotoğraf çekmemek özentiliğin dik alası.

  • millet kafayı yiyor ufaktan napcaklarıı şaşırmışlar

  • valla ben ılk ellen degeneres ta gordum brad pıtt julıa roberts falan hepsı mınıcık zoom ekrana sırıtmıs resım cekmısler buda dunyada en cok retweet alan resım olmus ve masal boyle baslamıs : ))nefffffret edıyorum.her arkadasımın arka fon on fon ıllakı bı selfıe sı var.yada sankı sart zoom halde carpık resım cektırıp yayınlamak.benım ıcın selfıe=toplu halde cekılen kol mesafesınde resım demek : ))hadı bye :P

    • sorana soyleseydın keske : )))

    • En iyi cevap olmalısın...

  • İnsanlarımız çok uyumlu, maşallah diyelim. Hemen her şeye uyum sağlayıveriyorlar. Herkesin yaptığını uygulayan bu insanlar nasıl kendilerini uydumcu olarak görmüyor da bunlardan haz alıyor diye hayretle izliyorum.

  • Herkes kafasının meraklısı

  • Oscar töreninde yapıverdiler bir baktık Hüseyin Çelik, Melih Gökçek bile selfie çekebiliyor... Yasaklanmalı daha kötü kişilerin eline geçmeden...

    • Eyvah eyvah...

    • Erdoğan da var selfie de niye atladın:D link

  • kendi fotoğrafını kendin çekmek normal bir şeydi sonra adına selfie dediler moda oldu.

  • profil resmn 10 numara:))

    • :))

    • hani nerde +1 :D insan 5 yıldız verir fgbnfgb:D

    • espirili bir yorumdu +1 :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 7

  • toplum olarak iyice nobranlaştık

  • millet olarak cıldırık artık :)

  • Melih gökçek te yapmış tamam hiç bir şeyi es geçmiyor :DD

    • ahahaha yanlışlıkla basmış gibi çek pampa :D bunuda becerememiş :D

    • gökçeği boşver bu daha iyi link

  • ne çılgınlıklar gördük biz br ara nesil şapka tepesinde pervane olan modeller ile dolanıyordu o bile geldi geçti baktılarki pervane takınca uçamayacaklar genede

  • Millet koyun agaBir şey çıkıyor, anında peşinden sürükleniyorlar

  • Onunda zamanı geçer yakındır.Kolbastıgangnam styleharlem shake...

  • bende anlamiyorum ki :))resim cekip koyuyorlar:))Bizdemi yapsak ksnin selfie resimleri diye:))hahahaha

Yükleniyor...