Türk milletinin yaratılışına ve karakterine uygun yönetim neden cumhuriyet?

Türk milletinin yaratılışına ve karakterine en uygun yönetim neden cumhuriyeet ? Yardımm pleaseee Tarihle sornlarım var

Güncellemeler:
Sizce en iyi yönetim şekli nedir diye sormadım canlaar
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ulusun kendi seçtiği temsilciler aracılığıyla kendisini yönetmesi cumhuriyettir.ulusun egemenliği ve kişinin özgür olmasıdır.seçme ve seçilme hakkı tüm vatandaşlara tanınır.cumhuriyet özgür bir ortam ve özgür bir irade yarattığı için Türk miletinin yaratılışına ve karekterine en uygun yönetim şeklidir.

Erkekler Ne Diyor 17

  • Türkler için cumhuriyet doğru değildir siyaset bizmeyiz bide hain varsa kandırma ihtimali yüksek :) onun için türk devletleri babadan oğula seçmiştir kişide aynı ırk dan devletten olduğu için her zaman daha iyi olmuştur okullarda sürekli bir dikdatörün halka zulmetmesi şeklinde anlatılmışsada :D hiç öyle olmamıştır

  • CUMHURİYET en iyi yönetim biçimidir.

  • Yorum yaparsam çok farklı şeyler söylerim de sadece sana derste yardımı dokunabilecek şekilde söylemeye çalışırsam.Mustafa Kemal'in ifadesiyle türk milleti bağımsızlığına,özgürlüğüne çok düşkün olduğu için ona en uygun yönetim şeklide cumhuriyetmiş

  • O siyasiler tarafından uydurulmuş yoksa bir çok yönetim şeklini insan olarak yapabiliriz.

  • bence turk ınsanının bagımsızlıgına olan duskunlugu olmalıdır...baskıya gelemeyız bız..ne dıs guclerın hegomenyasına gırdık ne de kendı ıcımızde baskıcı bır rejıme esır edıldık...

    bence ozgurlk duskunu olmamızdan kaynaklanıyr

  • tehlikeli sorular bunlar çok farklı yerlere çekilebilir. ya izliyorlarsa bizi birileri.

    • hee ben de prof orhan çekiç hoca nın dersinde öğrendim

    • Ders kitabında bulunan sorunun nesi tehlikeli olabilir, tehlikeli olsa ders kitabında olmazdı :D

  • halkın ekserisi osmanlı saltanatından yana olduğundan.atatürk bayram tatilinde milletvekilleri memleketlerine gitmişken 15 kadar milletvekili ile gece yarısı meclisi basıp cumhuriyet ilan etti.tatilden apar topar dönen olağanüstü oturum isteyen milletvevillerine de "saltanat kaldırılmıştır gerekirse bazı kelleler kesilir taki meclis çoğunluğu sağlanana kadar" ültimatonu ile yasalaştı.

  • cumhuriyet dünyanın en iyi yönetim şeklidir çünkü

  • Bu millete bi' çoban yeter.

  • Yani Türk milleti uzaydan mı gelmiş. cumhuriyet Çin milletinin karakterine veya Rus milletinin karakterini, ya da Amerikan milletini karakterine uygun değil mi ?şovenizm kokan ne saçma bi cümle ! halkın kendi kendini yönettiği bi cumhuriyet her millete, her halka uygundur. ama diktatörlerin adına cumhuriyet diyerek dünyayı aldattıkları dikta rejimi sözde cumhuriyetler Türk milletinin yaradılışına da diğer milletlerin yaradılışına da uygun değildir. Örnek: Çin Halk Cumhuriyeti, Demokratik ! Doğu Alman Cumhuriyeti, Kuzey Kore Halk Cumhuriyeti vs vs.

  • şimdi sen bir galatasaraylısın ya işte ondan sizin tarihle hep bi sorununuz var :) :) :)

    Bi önerin var mı mesela şu olsa daha iyi olurdu gibi. ya da tarih vs tartışmak istiyorsan özele gel..

    • burdayım sen nerdesin

    • heeeyy sen nerdesin yaa :)

    • cumruhiyetten başkası yalan..

  • çünkü asil türK milleti en iyisini hakediyor ?

  • değil ki, ya çoban ya da halife lazım..

    • kardeşimsin..

    • ya da kendini ömür boyu cumhurbaşkanı ilan ettiren bir cumhurbaşkanı lazım değil mi ?

  • türklük mü kalmış arkadaş. global küresel bir dünya da yaşıyorsun arap çingene laz boşnak arnavut soydaş yörük ingiliz rus musevi alevi hristiyan ateist müslüman çinli zenci var bu ülkede. cumhuriyet en güzelidir. sen seçiyorsun sen hesap soruyorsun.

  • senin Türkçe'ylede sorunların var. Please ne ya.

    • tAmAm Abi BirdAha YapmAm BaYBY.

    • Yok yani samimiyet yok. İronik bir vaka. Türk'lükle alakalı soru soruyorsun yazına bak. Ayrıca Türk yazarken büyük harfle yazda samimiyetin belli olsun biraz.

    • Yahuu sanane ?

      Nasıl konusmam gerektiğini sana mı sorcam.

      bana türkçe dersi vermekten başka işin ve Cevabın yoksa bosuna kalabalık yapma. BB

    • Öncekileri Göster
  • Bana kalsa en güzeli meşrutiyet hatta direk monarşi bu ülke için nedense cumhuriyet fazla gibi geliyor bana ...

  • Öyle değil ki.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Caesar yardım eder. tarihi iyi.

  • google dan araştır,burdan pek bişey cıkacagını sanmıyorum.

Yükleniyor...