Gözleri pek andırmasa da ismini verdim küçük kızıma..

eşinizin kızınıza/oğlunuza verdiği ismin eski sevgilisine ait olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?

link zakkum'un yüzük şarkısından esinlendim...


0|0
21|15

En İyi Erkek Görüşü

  • valla üzücü olur. mesela babam annemle evlenmeden hayatında başka biri varmış. birgün o kadının evine misafir olmak nasip oldu. bir baktım ki kadının oğlunun adı benim adımla aynı... kadın beni gayet iyi biliyordu, taa çocukluğumdan beri. benim iki adım var. ikisini de koymuş. şok olmuştum.

    0|0
    • bişey dikkatimi çekti, sen eski sevgilinin ismini kızına mı verdin. o nasıl iş yaw. erkek isimini kızına verdin ?

    • Hepsini Göster
    • şeyyy, ! ! gözlüklerimi takmamıştım :) :)

    • :))

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Kadınları çözdünüz mü?

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bu kadar kişiliksizmiydin derdim.

    0|0
  • hoş bir durum değil ancak ortada kızın veya oğlun var bence onun olması daha önemli.

    0|0
  • Cık...

    Sen benden esinlenmişsin :)

    link

    0|0
    • benzer sorularda çıkmayınca soruverdim kusura bakma:)

    • Hepsini Göster
    • @Soran tamam telif almayacağım :)

    • ahaha çok sağol ya ben de şimdi tam onu düşünüyordum:)

  • O pisikolojide olmak istemezdim. Insanin onuruna dokunur

    0|0
  • dayağa karşıyım ama bu durumlar tam dayaklık. döverim ondan sonra boşarım. sonrada çocuğun ismini değiştiririm.

    0|0
  • güzel soru. çocuğa mı soğursun eşinin dünyayı başınamı yıkarsın. nasıl piskopatça bir düşünce eski sevgilinin adını koymak. boşanma sebebei

    0|0
  • Çocuğumu da alır annemin evine giderim 3<

    2|0
  • eş varsa geriye dair birşey kalmamalı.ne gönlüm ne aklım ne de gözüm olmamalı.bunu kendime ihanet sayarım.

    0|0
  • hoş bir durum olmazdı fakat bir cocuk daha oldugunda bende ona eski sevgilimin ismini koyardım ödeşmiş olurduk...

    0|0
  • Gereksiz bir fiil

    0|0
  • Olsun isim isimdir önemli değil.

    0|0
  • Bazı şeyleri yaşamadan reelde ne tepki vereceğimizi bilemeyiz.

    0|0
  • gereksiz bir sıkıntı yaratır..gelmiş gitmiş birisi için var olan birisini neden üzmeli

    0|0
  • def olsun gitsin o adamla yaşasın o zaman. madem eskiyi unutamamış neden benim başımı yakıyor ki ?

    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Ben yapmam o da yapmasın çok kızarım

    0|0
  • 2. kez geldi bu soru fakat böyle birseye meil vermem

    0|0
    • evet öyle olmuş.az önce öğrendim..

  • evlenmeye karar vereceğim adam, aklından böyle hesaplar yapan bir adam olmaz

    0|0
  • canını okurum dostum.

    0|0
  • cocuklarima isimlerini kendim verdim ..boyle bir durum olamaz:))

    0|0
  • ohooo sorsan adama kimbilir kaç sevgilisi olmuştur. onun yüzünden isim mi koymucam isim kalmaz sonra koycak .d

    0|0
  • o adamı camdan fırlatsam yerıdır

    0|0
  • kocamı annesinin evine yollarım ^^

    0|0
  • Çocuk yapmayı düşünmüyorum aslına bakarsan evlilikte uzak bana.

    Böylece öyle bir durumla karşılaşma ihtimalimin olabilitesi yook :)

    0|0
  • arada cocuk varken bosanmak öyle kolay olmaz ama aramizdaki evlilik gönül bagindan cikar sadece nufus cuzdaninda kalirdi :))

    0|0
  • Sitede gordugum en iyi soru. Cok dokunurdu. Allah yasatmasin. İstemezdim.

    0|0
  • ilkim sorun yok

    0|0
  • Bosanma sebebi:(

    0|0
  • Bosarim o adami.

    0|0
  • Hiç hoş olmaz. Güvenim sarsılır.

    0|0
  • ortalığı yıkardım. kıskancım./

    0|0
  • kızıma ben ogluma kocam koyar olur bıter:)

    0|0
  • valla şimdi atıp tutmak kolay ama öyle bişey olsa tepkim ne olurdu bilemiyorum..böyle bişey yapması o kişiyi gerçekten sevmiş olmasına ve hala aklında olduğunu ortaya koyar..ve düşünsenize çocuğuna her hitabında aklına büyük olasılıkla o kişi geliyor..çok küçültücü bi durum..napardım bilmiyorum..

    0|0
  • Yapmam öyle bir şey. Öğrendiğimde üzülürdüm. O yapsaydı? Empati kuramamışsın.

    0|0
  • Yapmam öyle.

    0|0
    • tepkini soruyorum yapar mısın demiyorum ki..

    • O yaparsa dalarım

  • saçmalık.

    0|0
Yükleniyor...