Elif ismi ne anlama geliyor? Elif ismi hakkında ne düşünüyorsunuz?

sizce elif ismi ne anlama geliyor? elif ile ilqili duyduklarınız var mı..?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • tçok güzel isim oldugunu düşünüyorum

    Elif olmak; kar tanesi kadar soğuk, bir o kadar narin olmak.

    Elif olmak; Hırçın dalgalar kadar asi, durgun sular kadar mağrur olmak.

    Elif olmak; Güneş kadar yakıcı, bir o kadar aydınlık olmak.

    Elif olmak; Başı çekmektir.zorluklara, sıkıntılara dur deyip her yerde her suretle ve her daim “işte buradayım” diyebilmektir.

    alıntı

    • tşk ederim tam beni anlatıyor :)

Erkekler Ne Diyor 19

  • Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım '' Polat Alemdar'ın Elif Türküsü aklıma geliyor.

    • :D qüzelmişş

  • kötü seyler :(( ilk cıktıgım kız :(

    • aynen :((

    • kötü şans diyelim o zmn :)

  • güzel isim bende çok seviyorum elif ismini

  • elif denince arapça geliyor elif lam mim bir harf. ama elif ismi çok güzel bir isim elif isminde çirkin kız görmedim.

    • bende qörmedm :)

  • elif deyince aklıma polat alemdar geliyor...

    • haha oda qüzel :D

  • Elif herşeyin başlangıcıdır.Tek bir çizgiyle herşeyi anlatmak.Kızım olursa koyacağım isim

    • :D

    • :) sağol önce bir anne bulalımda :D

    • :D şmdiden hayırlı olsun

  • çok güzel bir isim.

    • :) tşkler

  • elif demek her şeyin başlangıcı demektir.

    • :) eed öyleee

    • herkesin inşallah.

      mutluluk ve pozitif enerji her şeyin düzelmesi için yegane ilaçtır :-)

    • :):) hep yüzü qülsün abicim :)

    • Öncekileri Göster
  • elif: tek demek eliften başkası yok demek gerçekten çok güzel anlamlı bir isim

    • :)

    • :)

    • peki sana söz biqün birini sewersem onu elifsiz bırakmıcm :)

    • Öncekileri Göster
  • 1. İslami alfabenin ilk harfi. Ebccd hesabında değeri birdir. 2. Musikide "la" notasını ifade için kullanılır. 3. Ülfet eden, dost, tanıdık. 4. Alışmış, alışkın, alışık. (alıntıdır)

    • :):)

    • rica ederim ben teşekkür ederim :)

    • tşk ederim :)

  • cevap : link

    • tşkler :)

  • güzel isim kızım olursa adını elif koyacam :)

    • tawsiye ederim :)

  • Elif ismi Orta Dünyada yaşayan insan ırklarından Druid'lere dayanır.

    Druidler elflere çok benzerler ve 300 yıl ortalama ömürleri vardır ve çoğu düzgün fizikli güzel insanlardır. Ancak Elfler kadar uzun ömürlü değillerdir ve çoğu esmerdir ancak elfler sarışındır.

    Günümüzde Elf kalmamıştır yada gözden uzakta yaşamaktalardır. Elflere en benze ırk iskandinav

    bölgelerindeki halklardır. Elif ismi Elflere çok bezeyen Druidlerin Takma İsimlerinden Biridir.

    Kaynakça : Silmarillion

    • :)

    • önemli değil.

    • ilk defa duydumm tşk ederim ilqinçmiş

  • guzel bı ısım oldugu kesın.

    • eed öyle :)

  • elif demek bir,tek,yanlız demek kelime olarak

    • yalnızz hımmm eed doqru

  • elif ismi hep kulağıma hoş gelmiştir anlamı yok diye biliyorum arap alfabesinin ilk harfi

    • :D tşkler

    • hayırlı olsun ismin o zaman :)

    • ya elifler başka oluo hayatlarında bi kişi olsn flan qbi.. bi yerde okumuştum aklımda kaldı öle ama herkez için qeçerli deqildir tabi

    • Öncekileri Göster
  • Arap alfabesinin ilk harfi.

    • bunu biliyorm tşkler :)

  • İslami alfabenin ilk harfi. Ebccd hesabında değeri birdir. 2. Musikide "la" notasını ifade için kullanılır. 3. Ülfet eden, dost, tanıdık. 4. Alışmış, alışkın, alışık. - İki kelimeli isimler yapılabilir

    • tşk ederim :)

  • sadece güzel bir isim oldugunu biliyorum :)

    • :) oda qüzel

Kızlar Ne Diyor 17

  • Bende merak ediyordum. Doğru, dürüst insan demekmiş galiba.

    • sanırım eed :)

  • elif dedim be dedim kız ben sana ne dedim :) hihihii

    • :D:D qüzeeel

  • Elifba 'daki elif

    • hımm :)

  • Rapça dan bir harf.yani Kuran da...

    • tşkler

  • Kur'an da geçtiğini biliyorum.

    • hımm :)

  • Elif ne demek biliyor musun ?

    Elif ilk, elif tek, başı yok, sonu yok…

    Elif umut dünyası, gönül kavgası, sevda dermanı….

    Elif hecesiz, harflerin en güzeli…

    İsimlerin sultanı……

    Sonsuzluğa açılan kapı….

    Sonsuzluğun bitiminden, başlangıcından bir çizgi….

    Uzattıkça artan sevgi, gönül bağı, bitiminde ise baştan başlayış

    Bir o kadar da uzatılmayacak, kararlı tek…. Elif

    Elif, gülün dalı bülbülün duası, dermanı…

    Bülbülün sevdası gül imiş; dermanı ise gülün dalı, gülün dalı ise Elif imiş

    Bülbül kanadı gagasıda sevdası

    yani gülü, diyar, diyar gezermiş

    kanadı,çünkü aşık güle

    Aşkı destan dillere

    Dermanı ise saklıymış tek hecede yani Elif’te

    Bülbüle sormuşlar bir vakit

    Nedir sırrındaki hikaye

    Bülbül demiş sewdam güldür

    Sevdamın dermanı ise Elif

    Elif ise gülümün dalıdır

    Sevdasız ben dermansız ise sewdam olmaz

    Ben gülsüz gül ise dalsız kalırmı

    Dalın adı Elif,Elif sırda sinem sır bende derman

    Dermanın adı Elif demiş

    Sevdaya derman, dermana ise ben gerek

    gereğini bilen ise gene

    Elif…..

    evvel, Elif Ahir, Elif baki, Elif zâhir... Elif harfinin temsil etiği anlamlar bile onu diğer harflerden ayırıyor...

    Elif, kalem demek. Kalem yazının sözün başı... Her şeyden önce yaratılan da kalem, her şeyi tek tek yazan da kalem... Kalemi halkeden ise En büyük Elif, Ehad'ın başındaki elif...

    Bir Elif hikayesi de Nazan Hanımdan:

    "Elif, “tek”; “Be” tek’in tekliğini pekiştiren iki.

    Bunun için “Be” ikiliğin değil,

    Elif’in tek oluşunun bir tezahürü.

    Elif’in “Be”ye; “Be”nin de Elif’e aşkı,

    Elif’in “Be”de tezahür eden kendi aşkına âşık olması...

    O kadar çok sevdi ki Elif, Be’yi..."

    Elif nazeninde çıkıLmış yoLa

    Dimdik ve gururla

    En yüce aşkla

    Ve bir Yusufî aşk mülahazasında

    Elif aşktır Nun sabır...

    hem Elif'teyim hem Nun'da...

    bir ney misali inlerim

    her şiirin sonunda...

    Elif dedim Nun geldi ardı sıra...

    Elif'in asLı nokta...

    noktalar birleşti Ve

    kainat yazıLdı ..

    İSKENDER PALA

    • çok qüzel :) tşk ederm

  • benim adım tabi güzel olucak ... :)

    • eed benm admda elif :)

  • Elif Be te se den gelmiyor mu Arapcanin ilk harfi iste :)

    • başka anlamlarıda var tabi :)

  • İsmimi seviyorum :)))

    • bende :D

  • elif lam mim

  • Arap alfabsinin ilk harfi o kdr biliyorum

    • tşk ederim

  • Elif ismini bende çok severim ve Allah nasip ederde kızım olursa ismini Elif koyacağım inşallah :)

    • :))

    • nasıl dersen civcivim :))))

    • AMİN canım :)

    • Öncekileri Göster
  • ilk harf

    • hımmm

  • Elif deyince güzel ve nazik kizlar aklima geliyor :-))

    • :D tşk ederim

  • Guzel isim severim

    • :)

    • ;)

    • :D:D bilmemm

    • Öncekileri Göster
  • arapça da ilk harf

    • tşk ederim :)

  • Elif gibi yalnızım ne esrem var ne ötrem..

    hep bu söz geliyo aklıma

    • :):)

    • süper sessizce alkışlıyorum

    • Elif gibi yalnızım.. Ne esrem var ne ötrem. Ne beni durduran bir cezmim. Ne de bana ben katan bir harf. Ne anlam katan bir harekem.. Kalakaldım sayfaların ortasında. İşte ben gibi, sen gibi... Bir okuyan bekledim, Bir hıfzeden belki.. Gölgesini istedim bir dostun med gibi... Sızım elif sızısı...

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...