• Sor
  • Bence
Diğer

Diğer

Tüm konu başlıklarını gözden geçirmene rağmen, konuna uygun kategori bulamadın mı? Demek kategorize edilemeyen soruların var! Madem öyle "diğer"i işaretleyebilirsin...

Sorular: 821.128
Benceler: 1.196
Gör:
Gizli Kullanıcı

Ütü yapmak gece mi güzeldir gündüz mü? Sen ne zaman yapıyorsun?

26saniye
Ben gece yaparim Şarkıyıda açarım, olaya anlam katarim  Ne yaparsan yap aşk ile yap 😜
2 5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Footjop Hakkında?

1dak
Footjop hakkinda ne dusunuyosunuz? Sizce zevklimi?
0 0
Görüş Paylaş
reklam
Gizli Kullanıcı

699 euro kaç Türk lirasi ediyor?

2dak
699 euro kaç Türk lirasi ediyor? Bilen var mi? Detayyyyyy
1 10
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar Neden Ayakta Tuvaletini Yapamıyor :D?

2dak
Kızlar ayakta tuvaletinizi yapabiliyormusunuz cişinizi yani deneyen var mı :D?
0 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bunun Gibi Suratlar Yapmayı Bilen Var mı? ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?

3dak
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)    ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ...
5 2
Oy Ver
Gizli Kullanıcı

Kızlar, siz manyak mısınız?

4dak
Gerçekten ne tür bir psikoloji nasıl bir ego var sizde yaa?
5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kizlarrr yardimm Mart ayinda kurtaj oldum?

4dak
Iki kerede ertesi gun hapi kullandim daha o zamandsn bugune kadarda dogru duzgun adet olmadim gecen ay dogum kontrol ve adet sokturucu kulladim o ara eskisi gibi adet oldum bu ay yine leke seklinde oluyorum dr gitmeye...
1 2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Insan tipi kaç yaşına kadar değişir?

6dak
17 yasindayken bizim sümüklü hayriye vardi simdi tas olmus ( her ne kadar hala  ismi yine sümüklü olsada) inanamadim sok gecirdim hunharca sanami ben bakcam pislik deyip yanimdan gitti sok gecirdim arkadaslarla birbirimize...
2 4
Görüş Paylaş
Şekerkızsendiy

Ajdar nikah şahidiniz olmak istese, kabul eder miydiniz😁😅?

6dak
Kabul eder miydiniz onu😅 #Ajdarataktımbusıralar
9 5
Görüş Paylaş
Denigöz06

Koray Avcının şarkılarını seviyor musunuz?

7dak
Özellikle  Hoşgeldin şarkısı çok hoşuma gidiyor ya
3 10
Görüş Paylaş
KizlarSoruyor'u Facebook'ta beğen, en ilginç sorular ve benceleri kaçırma
-Peace_

Daha önce hic teshircilik yaptiniz mi?

8dak
Daha önce hiç teshircilik yaptınız mi? detay detay detay?
3 0
Oy Ver
Gizli Kullanıcı

İngilizceyi nasıl öğrenirim tam anlamıyla?

9dak
herhangi bir sınav için değil konuşmak amacıyla nasıl nasıl bir süreç izlemeliyim...
4 8
Görüş Paylaş
CarpeDemıcemm

Sizce öldü bildiğimiz bazı ünlüler yaşıyor olabilirler mi?

11dak
Aklınıza gelebilecek en iyi ünlüler yaşıyor olabilirlermi?
8 15
Görüş Paylaş
vasıfsızmühendis

Ölüler zannediyo ki diriler her zaman helva yiyo? Çık doğru bir söz değil mi?

11dak
Ölüler zannediyo ki diriler her zaman helva yiyo?  Çok doğru bir söz değil mi? Var mı sizinde beğendiğiniz böyle sözler
3 6
Görüş Paylaş
recep0066

Sigorta arabanın hasarının hepsini karşılarmı?

11dak
sigorta arabanın hasarının hepsini karşılar mı yoksa bir kısmınımı karşılar?
1 3
Görüş Paylaş
SeBasTian_boy

Buraya bir cümle bırakır mısın?

12dak
Bu aralar aklından geçen seni çok düşündüren , veya şimdi aklına gelen baya bir ilgini çeken. Bir cümle yazar mısın?
4 6
Görüş Paylaş
cappirenondo

Hesabi kapatiyom tamammi?

12dak
Kina yakin hint kinasi ahsgagaahs yüksek yuksek tepeler eşliğinde ahgahsahs
6
Görüş Paylaş
mrsmerli

Arkadaslar ailemle cok büyük sorunlarım var delirtmek üzereyim lütfen yardım edin?

13dak
5 kişilik bir ailede yasıyorum 3 kardeşiz ama evde sürekli tek sorun benmişim gibi davranılıyor lütfen bana yardım edin artık intihar edicek duruma geldim delirmek üzereyim lütfen
0 5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Ertesi gun hapi hirmonu nasil etkiliyo bir ay icinde 2 kere kullandim adet duzenim degisti?

13dak
Hatta adet olmuyo gibiyim srkadaslsr bilginiz var mı
0 2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Tezat karakterleri sever misiniz?

14dak
Ben çok severim hatta bende tezatım entellektüel bir yapım vardır ama dışarıdan serseri gibi görünürüm. Siz sever misiniz? ya da tezat mısıınz?
0 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

At yarışından anlayan var mi?

14dak
Aranızda altılı ganyan bilen var mi ben bugun 3 lu ganyan oynadım geldi atlar ne kadar alicam bilmiyorum bileniniz var mi oranlari 2.95 -1.55 - 7.65 6 tl lik oynadim
0 1
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

En kuvvetli baz nedir?

14dak
En güçlü bazı ve formülünu öğrenmek istiyorum. Umarım öğrenirim :D
4 5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bunalimdayim ne yapicam?

15dak
bunalimdayim güvenicem arkadaslarim yanlis erkekleri sectim durmadan düstüm yürüdüm cok yorgunum herseyden sogdum... ailem beni hic ciddiye almiyor evin en son kiziyim. piskolojim iyce dusuyor son günlerde bas agri ilaclari...
1 1
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Numarasını verdi ama cevap yok?

16dak
begendiğim biri vardı numarasını verdi mesaj attım ama cevap yok. neden böle yaptı ki madem konusmıcan niye veriyon be mal..
1 8
Görüş Paylaş
artist_evliya

Mk baski si sulari kesmiş sulari kesik olmayan varmi?

16dak
Mk baski si sulari kesmiş sulari olan var mı napcam ben ya ufffffff mk baskisi
1
Görüş Paylaş
kadirdağlar

Asker Adamın Dramı?

17dak
Arkadaşar Neden Askerim Dediğim Zaman Bütün Kızlar Sapık Muamelesi Yapıyor
4 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

KS'de mesaj kutunuzda kaç mesaj var?

17dak
Benım 69 sızden de cevapları bekliyorum. Burdan 69 tane abazaya selamlar olsun.
15 35
Görüş Paylaş
evcimenn

Küçüklüğünde pekte sevimli olmayıp büyüyünce evrim geçirenler var mı aranızda ☺️?

17dak
Bazı arkadaşlarıma bakıyorum hatta bugün muhabbeti de döndü millet evrim geçirmiş bize yıllar bişey katmamış
9 11
Görüş Paylaş
orimori

Tirrrtikli mi? Tirrtiksiz mi?

18dak
Tirrrtikli mi tirrtiksizmi... Yorumlari alim... detayyyyyyyyyyyy
5 9
Görüş Paylaş
Nükleerteori

Neden türkiyede yabancılara kötü davranılıyor?

18dak
Türkiyede kimse yabancı istemiyor ülkeye, türki cumhuriyet vatandaşı olmama rağmen hiç kolaylık sağlanmıyor. İlla arap mı olmam lazım? Neden böyle bir ülke orası? Üniversite kazandım lanet ingilizce belgesi yüzünden 1...
4 2
Görüş Paylaş
lexLuthorXIV

Bir bakarmısınız buraya?

18dak
Sevgilisinden ayrılıp burada derdini paylasan kızlara dert dinlemeğe ayağıyla yaklaşan, 2 cm çatalı gözüktüğü icin 120 erkegin görüşünü alan, bir konuda yardim isteyen kızlara o konu hakkinda hic bilgisi olmamasina rağmen...
1 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Boncuklu sac taktirma yardimmm?

18dak
Arkadaslar şu suandaki popiler olan sac tuylerine merak sardim ve direk aldim yazliktan fakat boncuklu ve takmasini bilmiyorum kuaforde taktirmaya kalksam ne kadara maal olur bilen var mı acaba? Teşekürler :)
1 1
Görüş Paylaş
kelebek2876

Insanlar sizce neden bu kadar bencil?

18dak
Yani bence etrafındaki insanlarında görüşlerine saygı duymalılar bencillik çok gereksiz gibi
3 5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Tumblr efekti veren program?

19dak
Soluk tumblr efekti veren bir program var mı bildiğiniz?
0 0
Görüş Paylaş
darkwordss

Sizce bayanda dövme?

19dak
sizce bayanda dövme güzel durur mu? eğer beğeniyosanız nereye yaptırılmalı? :)
9 7
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

En uygunu ne olur Haber verelim mi mesaj yazalı mmı?

19dak
Arkadaşımın kardeşi vefat etti ne yapacağımızı bilmiyoruz arayıp bu acı içinde kafasını da ütülemek istemiyorum mesaj atıpta tabi. Çaresiziz resmen yakın arkadaşlarına haber versek mi yarın mı yazsak bilemedim..
5 3
Görüş Paylaş
suleeeee

Her sorunun bir cevabı varmıdır?

20dak
Evet arkadaşlar cevapsız soru olur mu? Her sorunun mutlaka bir cevabı varmıdır?
5 14
Görüş Paylaş
ruzgarbezli

Bezlenmek nasıllll olur bilmem kiiii?

20dak
arkaddaşlarrr yengemllerde kaldım gecen gün cocugu olmuyoo bayadır farklı gibi biray yanında kalmak zorunda kaldımm önce sordu yavastan sen cocukken altını ıslatıyordun devam ediyomu hala tarzı falan dedi utandım biraz yok...
2 10
Görüş Paylaş
SinirliBiber

Ağustos böceklerini sever misiniz?

20dak
Sesleri bana huzur veriyor. Hava çok güzel.  Çayım yanımda.
9 2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bir benmi yalnızım ya şu hayatta.((( ?

20dak
Uzun süredirr çarşıya çıkmıyordum bugün çıkayım dedim bir arkadaşımla. Arkadaş her erkeğin yanında bir kız. Kafeler vs vs komple sevgililerle dolu. Ben hala sap gibii. bir arkadaş ortamım yok doğru ama ne biliyim...
2 4
Görüş Paylaş
Yükleniyor...