• Sor
  • Bence

Penis başında tekrarlayan kızarıklık tehlikeli midir?

Bir süredir penis başında bir kaç hafta yada ayda bir tekrarlayan kızarıklık şikayetim var. Önceleri hiç belirti vermiyor bu penis başının hep aynı yerinde(sağ tarafta) kocaman bir kızarıklık oluşuyor bir kaç gün sonra da hafif yanma acıma hissi başlıyor daha sonra o bölge buruşup, kırışıp derisi soyularak düşüyor ve alttan daha koyu renkli bir kızarıklık çıkıyor tahminen bir kaç hafta içinde kendiliğinden kayboluyor. bir kaç ayda bir tekrarlıyor. bu sorun ne olabilir ? aids yada kötü bir hastalığım vardır diye korkudan doktora gidemiyorum ama hiç korunmasız iilişkim de olmadı. Sizce bu sorunum neden kaynaklanıyor ve tehlikeli midir? Tşekkürler.

Güncellemeler:
Bu arada günde en az 5 defa mastürbasyon yapan biriyim örnegin bugün sabah kalktıgımdan beri 7 defa mastürbasyon yaptım ve penisim acıyor bi keresinde kanda gelmişti... demem o ki sorun mastürbasyona bağlı olabilir mi?
hep kötü şeyler yazmışsınız da tahriş olmalı bu ya

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Kızlar Ne Diyor 3

  • okuman için link vericem verdirmiyo arkadaş yaa gizli kullanıcısın mesajda atamıyoruz kusura bakma

    • simdi verir misin

    • Öncekileri Göster
    • arkadaş olarak ekledim kabul et mesajı atayım silerim sonra

    • ettim bi zahmet tyaz artık deminden beri kalbim kü
      t küt atıyor

  • E be mübarek.Şurda yaptığın betimlemeye harcayacağın vakti hastanede harcasan ya.Sağlık bu şakaya gelmez.

  • Bu kadarda demedik herhalde..araba mı bu yedek parça takılacak düzelcek.herkesin hastalığı farklıdır.burda şifa arıyorsan yanlış yerdesin...Bence burdaki cesareti gösterdiğin gibi bi doktora gidersen geç kalmış olmazsın..

Erkekler Ne Diyor 4

  • kardeşim hamamböceğifatma arkadasımızın dediği gibi sağlık şakaya gelmez heleki penisle ilgiliyse hiç gelmez kesin doktora görün ne olur ne olmaz ;)

  • belki fazla masturbasyon dan olabilir.. biraz azalt veya kayganlaştırıcı kullan..

  • uzmana görün ilerle daha ciddi bişi olmadan.

  • ben doktor erol:) iyileşmen için gerekli olan reçeteyi yazıyorum. bir adet şişme kadın günde yedikere sabah öğlen akşam ve bu vakitlerin aralarında tokk karnına..üç gün içinde düzelmezsen kalın bir vibratör al aynı şekilde sabah öğlen akşam ve vakit aralarında bunuda aç karnına uygula arkaya

Yükleniyor...