Mutlu son ile biten masaj salonu deneyimleriniz oldu mu?

Mutlu son ile biten masaj salonu deneyimleriniz oldu mu? olduysa ;oraya hala masaj salonu gözüyle bakıyormusunuz? masaj salonu cinsellik mi demektir?

Anket Sorusu

  • Mutlu son seviyor,her sezonu bilgisayarıma kayıt ediyorum. A seç
  • Masaj yapan duş başlığım var. B seç
  • Uzmanından thai masajı iyidir. C seç
  • Kuluçlarımla mutluyum. D seç
  • Mutluson'un değil- edison'un hastasıyım. E seç
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kuluçlarımla mutluyum.

Kızlar Ne Diyor 5

  • oldu buraya gittik :) ama mutsuzdu masaj link

  • Fuhuş salonu demek daha doğru olur,Masajın adını kirlettiler malesef..Her zaman gittiğim spa var,orada erkek masaj terapisti arkadaştan masaj seansları alıyorum,kendisi iyi eğitimli,masajı gerçekten mesleği olarak yapan,saygın birisi,masaj çok rahatlatıyor insanı ancak bizim türk insanında masaj kültürü yok vesselam

    • hamam kültürüne yapış o vakit.

    • Hamam da yapılan şey masaj mı sizce? Güldürmeyin beni..

  • Gitmedim ama merak ediyorum.

  • Bu erkeklerin düşünceleri sayesinde masaj salonuna gidemiyorum.. Ya başka bişeyse, ya bişey yapmaya çalışırlarsa, ya odama kız gelmezse diye düşünüp durdum bi türlü gidemedim :(

  • Mutluson'un değil- edison'un hastasıyım.

Erkekler Ne Diyor 13

  • amsterdam'da güzel yapanlar var. ama en güzeli Pattaya'da.hijyenik yerleri tercih edin, yoksa g.te gelebilirsiniz.

  • mutlu sonla biten degil ama mutsuz bitene gittim :D

  • Ben yurtdışında gitmiştim birkaç defa. ama seks amaclı değil. Masör bayanlar işin eğitimini almış üniversiteni ilgili bölümünden mevzunlardı. Kadınlara elinizi dolkunamazsınız. müsade etmezler zaten. Ortam müzik, kokular, loş ışık çok güzeldi.

  • daha önce hiç gitmedim masaj salonuna hiç bir fikrim yok nasıl bir yer olduğu ile ilgili..

  • onların hepsinde kamera var :)) yarın birgün ünlü biri olursan kirli çamaşırların ortaya dökülür :)))

    • çok kurtlar vadisi seyrediyorsun :))

    • 23gün

      Yorumda haklı arkadaş.

  • Masaj salonuna birkaç kez gittim ama mutlu son ile bitenlere değil :) Ama geyşa dediğin de azıcık seksi olur yaa, saçında kalem, göbeğinde yastık, bumudur sexten anladığınız eyy çinliler! :)

  • böyle bir deneyim yaşadım hemde onarca kez.gerçekten vücudu rahatlatan ve 45 dk kadar süren bir masajın ardından mutlu son da gelince emin olun kuş kadar hafiflemiş oluyorsunuz. 45 dk lık mmasaj boyunca teneine değen masözün teni ister istemez mutlu sona hazırlıyor insanı. bu süre sonunda mutlu sonu görmeden oradan ayrılmak farklı fizyolojik sıkıntılara sebep oluyor.kısaca gerçekten herkese tavsiyemdir.

  • seks amacli masaja bir kez gitmistim meraktan. ondan da bir sey anlamadim. normal masaj daha iyi yahu insan saglam gevsiyor.

  • valla birazda masajı yapana bağlı...

  • KASIK MASAJINDAN MI BAHSEDİYORSUN :-)

  • Çok merak ediyorum aslında

  • Yok yapamam öyle şeyler

  • Sıklar çok saçma ama ben hiç gitmedim.

Yükleniyor...