Ten uyumu nedir? Tenlerinizin uyumlu olduğunu nasıl anlıyorsunuz?

Ten uyumu önemli evet, ben de hissediyorum böyle birşey var ama tam olarak da çözmüş değilim. Ten uyumunu yakaladığınızı nasıl hissediyorsunuz?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ten uyumu feromonlarla alaklı bir husustur. Uyumlu kişiyi bulduğunuzda başka hissedrsiniz.tenin kendi kokusu sizi deli ediyorsa. dokunması acaip zevk veriyorsa işte ten uyumu vardır.peki nasıl anlaşılır. Kadınların nasıl anlayacaklarını bilemiyorum ama tecrübelerim sayesinde erkeklerin nasıl anlayabileceğini biliyorum.Banyodan çıkmış bir kadının boynunun bedeni ile birleştiği yeri öpün.Kokusu size dünyanın en güzel parfümünden güzel geliyorsa işte orada ten uyumu vardır.

    • teşekkür en iyi cevap

    • 59gün

      Her kadın banyodan sonra güzel kokar

Erkekler Ne Diyor 11

  • selam, tenine dokunmak koklamaktan çok zekv alıyorsan ve karşı tarafın da böyle düşündüğünü hissediyorsan bence bu ten uyumudur:)

  • çok güzel oluyo ten uyumu hem cinsellikde hem aşkda

  • ten uyumu he a her yerde elin elie değdiğinde içini bir hoş olması kırpraşmasıdır bence.

  • BU cevaplanabilir bir soru değil bence yaşayarak anlayabilirsin.

  • ben cinsel ilişki bittikten sonrada halaaa onu müthiş istiyorsam ten uyumunu yakaladığımı düşünürüm...

  • ten uyumu en ufak bi dokunmada bile zevk almaya başlarsın tabi abaza deyilsen geçerlidir bu abazaysan her tenden her dokunuşta zevk alırsın

  • vücudundaki elektriğinin boşaldığını hissedersin özellikle alın,göğüs ve bel kısmında. bunlar çakralarının bulunduğu yerler ayrıca çok önemli bir deşarj olma yöntemidir tantra nın birincil felsefesi...

  • Birine, engellenemez biçimde dokunma, koklayarak öpme istepiniz var ise, tenleriniz uyuşuyor demektir..

    • iyde o sevdiğin insanda zaten oluyo
      bu durumda sevdiğim herkesle tenim uymuş mu oluyo ?

    • evet, aşağı yukarı..

  • hic bir parfum olmadan teninin kokusu seni farkli sekilde etkiliyorsa, bir sekilde ona dokunmadan duramiyorsan ( illa yapisik olmak değil otururken bile elin ayagin degerken ani sicakligi hissediyorsan her zaman ), ve ona karsi asiri tutkun varsa cinsel anlamda ten uyumunuz vardir

  • Rengine bakıyoruz

  • Sevişme sonra hala sarılabiliyorsanız ten uyumu vardır.

Kızlar Ne Diyor 3

  • bence ten uyumu renk uyumu

  • ten uyumu ne yaa kendinize gelin cins cins şeyler çıkarmayın seviyon mu sevmiyon mu ya sen o na bak tamam mı gerisini boşver

    • Ten uyumu olmadığı zaman olmuyor. Bu kesin bri gerçek. Konu feromonlarla alakalı.

    • Biz de onu söylüyoruz zaten lan ayı!

      sevdiğin insanın teniyle uyuşursun zaten. Bir halt bilmediğin halde, bilen insanları aşağılama burada. Hasbinallah ya..

    • gokhan'i ozledim :(

  • ya evet birinizde bana yazın eşimin boynundaki koku çok hoşuma gidiyor ama bu kokusunun farkında değil benim içinde aynı şeyi o söylüyor :S bizde ten uyumu var mı şimdi ?

Yükleniyor...