Bayanlarda boşalma nasıl olur?

ilk kez ilişkiye giricem bunları bilmem lazım p*rno filmlerdeki gibi kadınlar mesela orda resmen fışkırıyo bir sıvı gerçekden öyle mi kadınlar nasıl boşalır partnerimin boşaldını nasıl anlarım mesela erkekler boşalır biter tamam yani ama bayanlrda nasıl oluyor bu boşalma işi p*rno filmlerdeki gibimi nasıl yani ?


0|2
817

En İyi Kız Görüşü

  • senin gibi boşalıyorlar tek farkı dişarı sıvı çıkışı olmuyor.Kasılma titreme vb.

    0|2
    1|0
    • hmmm yani dışarı sıvı çıkmıyo p*rno filmlerdeki gibi sadece kasılma ve titreme oluyo yani kasılıp titreyince anlıcamki boşalıyo titreme hissediliyo dimi

    • Hepsini Göster
    • boasldıktan hemen sonra vajina dudakları hemen kapnıyormu benim kız arkadasımda öyle olduda ondan sordum

    • tahrik biterse herşey eski haline geri döner.Doğru kapanır.

En İyi Erkek Görüşü

  • kızın boşaldığını hal ve hareketlerinden anlarsın. her şeyden önce sen ondan önce boşalma. ilk seferin olacağı için biraz zor olabilir ama ön sevismeyi uzun tut. mümkünse kızı ilk seferde elinle boşalt ve nasıl rahatladığını gör. kız zaten boşalınca yığılıp kalacaktır. sonra kendisi de ilişkinin devamında boşaldığını söyler. ayrıntıya girmiyorum bunu nasıl yapacağını kendin cözmelisin ama kızın rahatlamıs bi sekilde, yatağa, üzerine, yere vs. yığılıp mutlu olduğunu gördüğün an bil ki boşalmıştır.

    sıvı çıkışı falan da çok bekleme. o izlediğin filmlere de çok itibar etme. o şekilde çalışmıyor insan vücudu.

    1|5
    0|0
    • kızlar kaç defa boşalıyoki ilişkide ? bide hani masturbasyon gibi tek boşalmada biz enerjimiz bitiyo ama ilişkiye girince biz yaani erkekler kaç defa üst üste boşalıyoruz ? bide ilk elle yap diyosn yaptıkdan sonra kız halsiz kalmazmı kaç defa üst üste boşalcak bu ?

    • Hepsini Göster
    • hmmm anladım kardeşim çok sagol

    • çok tecrübelisin:)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • düzüyorlar tamamen..

    0|0
    0|1
  • olunca anlarsın zaten anlaşılmayacak gibi değil

    0|0
    0|0
  • sizce ayak fetişizmi doğrumu sevgilim ayak fetişi

    0|1
    0|0
  • evet boşalma çok güzel sen dışarı boşlrken bizde kasılma oluyor

    0|0
    0|0
    • hmmmm yani kasılma dışında başka bişi oluyomu ?

  • 20 mi mi miyiş anlaadımda :D

    0|0
    0|1
  • Onlarınki tazyikli su :)

    0|0
    0|1
  • Onlar işiyo.

    2|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 16

  • Zevk suyun gelerek boşalıyor isen evet almak zorundasın.. her gün 20 kere boşalma biraz uçuk rakam değil mi? Kendini tatmin ederek mi boşalıyorsun? Yoksa buna yetişecek erkek olamazda...

    0|0
    0|1
  • 14 kez olanı biliyorumda 20 kez ilk kez duydum addest ewet begen we ruh temizliği için her orgazmdan sonra olunan bişey ama şöyle bir durum war her boşalmanın ardına gusul almanıza gerek yok madem 20 defa bu orgazm olayı oluyor 20 cisinde alırsınız gusul abdestini her orgazmın ardına bir gusul almanız gerekmiyor neticede gusul ilişki bitdikden sonra ya yatmadan önce ya da sabah ezanından önce alınması gereken bişey

    0|0
    0|0
  • Squirting olayı, var tabi.

    P*rnolardaki genel olarak düzmece olabilir, ama Cytherea falan gerçekten yapıyor bu işi.

    İşin aslına gelecek olursak, boşalan şey idrar falan değil. Kıvamı biraz idrar gibi ve kaygan ama eline hafif gıcırtı veren cinsten. Kokusu da biraz aromatik.

    Kısacası normal kadın ejekülasyonu gibi değil de, bunun daha şiddetli ve farklı bir sıvıyla yapılanı. Yaşayan kişi ayakta duramaz.

    0|1
    1|0
  • 21. yide gel bana at

    0|0
    0|0
  • işemiyorlar, tecrübeyle sabittir.

    0|0
    1|0
  • O shit didim :)) 20 ne ciddi misin sen durum çok feciiiii :s

    0|0
    0|0
  • 0 ı fazla koymus olabilir misin? ^^

    0|0
    0|0
  • Yaşıyormuy muş hala :)

    0|0
    0|0
  • Boşver sen zaten günahı full lemişsin

    0|0
    0|0
  • 20 defami 5 tamamda 20 ne yahu resmen ucmus 20 kere bosalan

    0|0
    0|1
  • Gunde 20 defa bosalqn insan gormedim suana kadar

    0|0
    0|1
  • P*rno Fİlmlerin de masal kitaplarından bi farkı yok. Her ikiside kurmaca.

    0|0
    0|0
    • sagol kardeşim benim işiyolarmı onlar napyolar p*rno filmlerdeki kızlar kızlarda normalde sıvı çıkmıyomuş kasılma ve titremeyle oluomuş

    • Slla p*rno filmleri. Oradakiler tamamen kandırmaca.

  • Kasılıp kalacak sonunda mübarek 20 ne demek ya:)

    1|0
    0|0
  • squirt olayı var

    yapamayanlar çamur atıyor

    0|0
    1|0
  • var onlar gerçek

    0|0
    1|0
  • kızım orda işiyorlar bee :D sinir sistemini uyara uyara kontrolden çıkan hipgastrik nevr saldırıyo idarrı fışkırıyo kadınlarda boşalma yok sadece kayganlık veren sıvılar salgılanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...