Bayanlarda boşalma nasıl olur?

ilk kez ilişkiye giricem bunları bilmem lazım p*rno filmlerdeki gibi kadınlar mesela orda resmen fışkırıyo bir sıvı gerçekden öyle mi kadınlar nasıl boşalır partnerimin boşaldını nasıl anlarım mesela erkekler boşalır biter tamam yani ama bayanlrda nasıl oluyor bu boşalma işi p*rno filmlerdeki gibimi nasıl yani ?


0|2
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • senin gibi boşalıyorlar tek farkı dişarı sıvı çıkışı olmuyor.Kasılma titreme vb.

    0|2
    • Şikayet

      hmmm yani dışarı sıvı çıkmıyo p*rno filmlerdeki gibi sadece kasılma ve titreme oluyo yani kasılıp titreyince anlıcamki boşalıyo titreme hissediliyo dimi

    • Hepsini Göster
    • Şikayet

      boasldıktan hemen sonra vajina dudakları hemen kapnıyormu benim kız arkadasımda öyle olduda ondan sordum

    • Şikayet

      tahrik biterse herşey eski haline geri döner.Doğru kapanır.

En İyi Erkek Görüşü

  • kızın boşaldığını hal ve hareketlerinden anlarsın. her şeyden önce sen ondan önce boşalma. ilk seferin olacağı için biraz zor olabilir ama ön sevismeyi uzun tut. mümkünse kızı ilk seferde elinle boşalt ve nasıl rahatladığını gör. kız zaten boşalınca yığılıp kalacaktır. sonra kendisi de ilişkinin devamında boşaldığını söyler. ayrıntıya girmiyorum bunu nasıl yapacağını kendin cözmelisin ama kızın rahatlamıs bi sekilde, yatağa, üzerine, yere vs. yığılıp mutlu olduğunu gördüğün an bil ki boşalmıştır.

    sıvı çıkışı falan da çok bekleme. o izlediğin filmlere de çok itibar etme. o şekilde çalışmıyor insan vücudu.

    1|5
    • Şikayet

      kızlar kaç defa boşalıyoki ilişkide ? bide hani masturbasyon gibi tek boşalmada biz enerjimiz bitiyo ama ilişkiye girince biz yaani erkekler kaç defa üst üste boşalıyoruz ? bide ilk elle yap diyosn yaptıkdan sonra kız halsiz kalmazmı kaç defa üst üste boşalcak bu ?

    • Hepsini Göster
    • Şikayet

      hmmm anladım kardeşim çok sagol

    • Şikayet

      çok tecrübelisin:)