Kocamı nasıl baştan çıkarabilirim?

3 yıldır evliyiz ve kocamı şaşırtmak istiyorum önerileriniz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • aşk olsun en iyi cevap beni seçmiştiniz ve benim ilk en iyi cevabım olacaktı! kıskanç pinhan araya girmeseydi çok üzüldüm şuan:(

Erkekler Ne Diyor 16

  • 3 yıldır evli olduğun adamı nasıl baştan çıkaracağını bizemi soruyorsun ? yine bi konu açıcam ama artık tartışmak istemiyorum saygılar

  • kapıyı anıden carpıp cık o zaman bayagı sasırıryada dırek olarak bosanmak ıstıyorum de daha cok sasırır...

    • tebrik ederim.

    • Öncekileri Göster
    • defol git kıskanç haram olsun sana!

    • Bi Biskrem versem? Ya gel bi konu açayım sen de cevap yaz eğlencesine, hem eğlenelim hem de en iyi cevap seçeyim seninkini olur mu?

  • Mükellef bir yemek+ baştan çıkarıcı makyaj+ kıyafet+ seksi iç çamaşırları+ yorgun bir gece:))

  • Bol bol müzik aletleri çalmayı öğren..Saksafon, Klarnet, kaval geceleri konser ver..Çok sevinecek inan...

  • işten geldıgınde jartıyer kırbac ımm sonra kelepcelerle karsısına cık kapıyı acar acmaz tokat at,sonra sacından cekıp yere halıya at cık ustune noluyos falan derse bı daha tokatla dişinle fermuarını ac sakın elını kullanma:) devamı azzz sonraaaaaa

  • seksi giysiler sexi imalı laflar sexi tonlama ben bile tahrik oldum şimdi..

  • cinsellikde değişik pozisyonlar oneririm mesela ayakta duvara elleri dayıyarak gb.cinsellik dısı ise beraber yemek yapabilirsiniz cok eglenceli olacaktır.Yada fenerbahçe -galatasaray maçına 2 biletim var demek tahmininden fazla delirmesine sebep oalcaktır;)

    • ya beşiktaşlıysa :D

    • o zaman diğer seceneklere yonelebilirsiniz :) yemek yapmak duvara karşı yapmak gibi heu heu heu :D

  • Aracınızla eğlendiğiniz bir yerden gelirken, yolda ..İç çamaşırını çıkarıp Kocana ver...Çıldırırrrrrr... ( Bu cevabı gizli mi vermeliydim acaba? )

    • vereydin, bunu düşünemiyomusun

    • Öncekileri Göster
    • düşünce için kalp gerekmez...

    • Sen neden Alındın ki...? Merak İşte ne yaparsın...

  • seks ıle ılgılı herseyı dene ztn uc kurusluk aklı tavana vurur...

  • fanteziler deneyin mesela hiç yapmadığınız şeyler.evde çocuğunuz yoksa mislen şöyle bi örnek sunabilirim fiziğinz nasıl bilmiyorum ama iyi olduğunu varsayalım.etek giyip altına iç çamaşırı giymeyin ve ocanıza ummadığı anda frikik verin.mesela bi bahneneiz olsun iç çamaşırı giymemnizin. ve acı çektirin hemn istemesiyle altına yatmayın. ağırdan satın kendiniz kontrolü elinize geçirin böylesi bir erkği daha çok tahrik eder.bundan sonrası yatktaki becerinize kalmış...

  • karşısına tavşan kılığında çıkın, şaşırır sanıyorum.

  • bakışlarınla konuşma tarzınla mimiklerinle seksi kıyafetin ile. sütyenin belli olmasından, kilodunun belli olmasından olur. gerisi fenomen :)

  • bunu3 sene sonra ilk defamı yapıcaksınız:) daha önce bunu yapmadıysan şaşırıcağını pek sanmıyorum.şaşırmıştır o zaten,şaşırtmışlardır

  • Tam mutfakta yemek yerken kocan arkasından gel bağır çok şaşırır. Ama amacına ulasırmısın bılmem:p

  • ne hoşuna gidiyorsa onu yap bu kadar basit

Kızlar Ne Diyor 8

  • Eve geldiğinde kapıyı aç ve üstünde sadece bu link olsun ve mum ışığından başka ışık olmasın evde ...

  • Dogalliktan sasmamak suretIyle seksi ic camasirlari, dalgali saclar, hafif makyaj ve temiz bir vucut. Ona tecavuz et. Zorla onu. Ciddiyim.

    • yüz nu,ara cevap tesekkurler

    • korkulur senden tecavüz ha :)))

  • değişik iç çamaşırları al babydoll jartiyer ya da tanga gibi vs sonra değişik fantazi oyunları oyna ellerini bağlayabilirsin gözlerini ya da yatağa bağlayabilirsin olmadı www.sexinfo101.com sitesinde değişik seks pozisyonları var oradan bak yapmadığın yeni şeyleri dene kolay gelsin:)

    • teşekkür ederim:)

    • Öncekileri Göster
    • aşk olsun benim de ilk en iyi cevabım olacaktı :( aptal pinhan hemen ortaya girdin kıskanç!

    • Aşk olsun tabii aşk güzel şey, de puana ihtiyacım var anla beni Müjgan :)

  • kıvrımlarına değşiklik katt

  • kostüm sipariş et eve geldiğinde onu sasırt

  • Cinselikle aklini basindan almak yetmez, once kendi kisiliginle havanla onu ondan al gerisi gelir gibi...

  • özele gel anlatayım:)

  • çok şey yapabilirsin :)

Yükleniyor...