Dilli vajina kimlerde olur?

bazı kızların vajinasında et sarkmış oluyor. yanılmıyorsam buna dilli vajina deniliyor. bu çok ilişkiye girmekten mi yoksa yapısal bişey mi. yani hiç ilişkiye girmemiş bir kızında vajinası dilli olur mu?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • yapıyla ilgili. sevişmekle ilgisi yok. ben bakireyken de (seneeeeeeee 1940 o zamanlar) öyleydi.

    • yok benim vajinamın şekli seni neden rahatsız etti bilemedim :) niye eksiledin ki :)

    • özgürlük -1

    • hocam ben pozitifadam hatırlarsın .istek gönderdim kabul edersen sevinirim :)

Kızlar Ne Diyor 12

  • benimde kara ve sarkık

    • onu dudakların arasına almak çok zevkli gerçekten ama kötü olan kısım ise onun içine girememem

    • evet

    • partnerin bu durumdan memnun mu

  • bazılarının oluyor evet

  • Ben bakireyim ve benimde öyle malesef. Kesinlikle genetik.

    Çok ilişkiyle alakalı değil.

  • genetik.

  • genetik olduğunu biliyorum. bakire bir kızda da aynı şeyi görebilirsin

  • yapısal sevgilindemi var için rahat olsun hosuna gtmıormu ögreneblrmıyım ?

    • valla çok yardımcı oldu bu cevaplar.. bende düşünüp duryodum... :/ acaba diyodum..

    • ona sromusun ama benn cevaplayim,benim hosuma gitmiyor

    • gayet güzel sıkıntı yapıcak bişey değil sanırım senin öyle için rahat olsun diye söylüyorum hatta daha çok dikkat çekiyo sanırım

  • Kizlarin yapisiyla ilgili bir durumdur, her erkegin penisi ayni olmadigi gibi, her kizin de vajinasi ayni degildir! ic dudak kisimlar yapiya göre degise biliyor, bazilarin da kücük kimilerde büyük... kimin de digeri öbüründen büyük, ve hatta büyük dudaklarindan bile disari bakmis oluyor. bu cok büyütülcek bi durum söz konusu degildir, erkekden erkegide degisiyor. kimi erkek biri büyük digeri kücük oldugunda cilgina dönüyor. kimisi ise normal sevior... partnerinizle ilgili bir durum söz konusu...

  • yapısal

  • nasıl yani tam olarak biraz açar mısınız? bende tam bu konuyu araştırıyordum sanırım benim durumumdan bahsediyorsunuz :(

    • çok ateşli sevişiyor. ilk defa benimle sevişiyor olması ve kızla aramızda duygusal bişey olmaması bende ister istemez şüphe uyandırıyor. rahat yani

    • yok neden yalan söylesin :/ benimde aynı durum ve bakireyim yani :S kötü bi durum malesef ama yapcak bişey yok :(

    • cinsel anlamda bişey paylaştığım bir kız var ama sevgili falan değiliz. ilk defa benimle böyle şeyler paylaştığını söylüyor ama uygulamaya gelince ilk değilmiş gibi geliyor bana. gerçekten böyleyse kızlığınada zarar vermek istemiyorum. onunkide dilli olduğu için aklıma böyle bişey takıldı. acaba bana yalan mı söylüyor diye

    • Öncekileri Göster
  • Yapısal bir şey fakat gerçekten hoş bir durum değil.

  • yapısal bişey ...

  • bilmiyorum ama büyük ihtimal şekil bozukluğu yapısaldır

Erkekler Ne Diyor 4

  • ilişkiye girmeyle hiç alakası yok arkadaşım sen rahat ol bazı kızların klitorisi içte saklı bazılarınınki ise biraz dışarda olur. dışarda olanlara dilli vajina ismi takılmıştır. dil den kasıt klitoristir. bakirede de bu görülebilir ilişki manyağı olmuş birinde de :)

  • çok ilişkiye girmekden değil eskiden bende öyle biliyodumda yanlışmıs :)

  • aslında o dil hepsinde olur bazıları sarkar bazıları toplu durur...az yada çok ilişkiyle ilgisi yok..ikiside hoş duruma göre..

  • ilişkiye girmekle alakası yok bence..

Yükleniyor...