• Sor
  • Bence

Red Honey işe yarıyor mu?

Sizce bu kür doğrumu büyüme olacagı söyleniyor bilen kullanan var mı Link : link

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Kızlar Ne Diyor 2

  • pipisi küçük olanlar kullansın işte sizde rahat edin bizde

    • sorulara kıt kıt cevap vermekten bıkmayan ınsanlar var hala soruyla senın verdıgın cevabın alakası var mı

  • Ben kullansam hiç yoktan büyür mü

    • senın ıcın sormadım kı zaten

Erkekler Ne Diyor 7

  • 20gün

    ürünü almadım denemedim
    ancak içeriği eğer doğruysa işe yarar gibi görünüyor
    içindeki maddeler tamamen cinsel gücü artıran takviyeler...
    ben işe yarayacağını düşünüyorum...
    denemek istiyorum
    denersem eğer sonucu burada yazarım...

  • kardeşim bunlara inanma hepsi para tuzağı eğer iyi kaliteli ürün istiyorsan yurtdışından getirecek param da var diyorsan bana mesaj at sana yemin ederim doğru söylüyorum

  • kesinlikle feyk...hem labaratuarın ismi fake hem de doktorun ismi...google amca bile bulamadı labaratuvarın ismini :)

  • Ne derlerse desinler öyle bir şey olamaz. İnsanlara umut vermeleri, duygularını kullanıp kâr etmeye çalışmaları çok ahlaksızca. Düşünsene öyle bir şey olsaydı herkesinki büyük olurdu. inanmayın böyle şeylere

  • yalan haberdir kesin amk o kırmızı bal işe yarasa çinliler 10cmlikle gezmezdi
    şimdide kırmızı bal reklamı çıktı link :D

  • ben bu ürünü sitesinden alıp denedim 1 hafta 16cm'den 17 cm'ye çıktı korktum ara verdim bu hafta doktara gidip danışıcam yan etkisi yoksa olduğunu sanmıyorum ilaca ara vereli 1 ay oldu bir terslik görmedim 26 cm'ye büyütecem benim malafatı

  • düşman götüne düşman götüne adamı sakat eder la bu

Yükleniyor...