Sizi elle taciz eden bir erkekle nasıl başa çıkarsınız?

Tenha bir yerde yürürken bir erkek sizi elle taciz ederse ve kimseyede ulaşamıyorsanız o erkekle bir kız olarak nasıl başa çıkarsınız?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • tenha bi yerde adam bana okadar yaklaşana kadar aklım nerdeydi. hızlı hızlı kaçmaya bakarım. olmadı biber gazı hep cebimdedr.panikle bacak arasına tekme atmayı unuturum ama bikere denedm adam tamamen çevrimdışı oluyo :D:D

    • asılmadan öte bişeydi heralde:D

    • giden ondan gitsin :D ben şişme kadın mıyım yahu, bizde korktuk :D

    • kız oraya vurulur mu :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 10

  • adamdan kaçmam, taekwondo ve kickboks eğitimim olduğu için direk adama dönerim. Küfür etmeye baslarım. Daha önce oldu adama dönüp ulan senin anan bacın karın kızın yokmu dedim yüzü kızardı. hayalarına tekme atmakta en iyi taktiktir

  • Uğraşmam canımı tehlikeye atmam.

    • he. tamam.

  • çantamda bibe gazı taşıyorum :)) malumm sancaktepe gibi bir yerde ikamet ediyorum :)

  • Elime geçen ilk şeyi kafasına geçirmekle mesela bu çanta yada başka bişey ola bilir.olmasada tekme tokat dalmak gerek

  • Direkt dalarım.

  • bacak arasina bi tekme.tabi bunun egitimini biraz almis olman lazim.yada yaninda hep biber gazi sok aleti falan tasiyacaksin. yada gercekten benden cok daha güclüyse bende hicbisey yapamiyorsam onun suyundan giderim hosuma gidiyormus gibi yapar kacmak icin yol bulurum ;) tabi demeklede olmuyor iste o durumda olmadan biraz zor anlasilir

    • tekme atmak için eğitim almak :D haklısın ama kızların %90ı beceremiyo o tekmeyi

  • Biber gazını yüzüne sıkarımKıvranırken kelepçeyi çenesinin ortasına vururumTestislerine tekmeyi atarımEğlene eğlene yoluma devam ederim...***Hem benim tenhada ne işim var,ben arabayla giderim her yere :) Arabamda da kalınca bir sopa zaten mevcut,levyede var :)

    • testislere tekme atabiliyosan levyeye de sopaya da pek ihtiyacın kalmaz zaten :D

    • taşımak zorundayız...

    • sen bizzat savaşa gidiyorsun sanırım :)

    • Öncekileri Göster
  • Arkasından küfür etmekle kalabiliyoruz ancak.

  • Yüzüne biber gazını yer oturur olmadı minik şok tabancası mevcut :))

    • cıss :)))

    • uvvv :D

  • Umarım topuklu ayakkabım varıdr çıkarır beynine saplarım. Normal ayakkabı varsa topuklarım iyi koşucuyumdur.

Erkekler Ne Diyor 4

  • bi tanesi de ellediği ile kalır filan dememiş yada tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakarım dememiş :)

  • biber gazı iyidir,erkeğe dalmak çok akıllıca bir hareket olmayacakdır...

  • kızlar cevaplarınızı takdır edıyorum ... öyle bır durumla karsılasmassınız ınsallah ama olur ya serefsızın bırı cıkar ozaman elınızden gelenı ardına koymayın cıglık atın debelenın parcalayın . adılerın sızden faydalanmasına engel olun .. hadı bakalım ıyı gunler sıze :)

  • testislerine tekme at ve koşabildiğin kadar hızlı koş...

Yükleniyor...