Cinsel ilişki esnasında tahrik edici sözler kullanır mısınız?

Partner'iniz veya siz,cinsel ilişki yaşarken,tahrik edici sözler kullanırmısınız?Bu söz'leri duymak hoşunuza gider mi ? Bu sözlere bir kaç örnek verebilir misiniz ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ufak tefek seyler kullanirim.

    sevgi iceren kelimeler de olabilir, dirty talk diye tabir edilen laflar da edebilirim abartmadan. tabi her zaman değil. coğunlukla konuşmamayı tercih ederim.

    • Teşekkür ederim..Konuşma bencede olmalı..

    • genelikle

Kızlar Ne Diyor 8

  • hadi askimm devam et hadi birtanemm...hadi hadi erkeğim senin olduğumu hissettir bana..

    sonrasi buyuk bir hayel kirikliği..adam bitmis halde bende tik yok :p

    • :-D TSKLER

    • Seni ancak senin gibi düşünen bir erkek anlar..O yüzden sözlerime şu şarkı ile son vermek istiyorum;Uzaklarda aramaa..Çünkü sen KS'desin...Taht kurmuşsun sorumaaa..En güzel cevabı sensin.. :)

    • Vaz geçmiyçem çok çanlar yakiliçak ama elinde sonunda bana dayanaçak ve beni bitireçek biri çikiçaktir karsima...hehehe kadin olmak ne kadar zormus be, herşeyide bizden beklemeyin ayol

    • Öncekileri Göster
  • tabiki gider

  • evet çok fazla :D yazıp yazmamak arasındayım ama kategori cinsellik olduğuna göre sanırım bi sorun olmıcaktırr

    en sonuncu ilişkimizde sevglime " s.ke s.ke boşalt beni demiştim " bazen ısrarla sokmadan etrafında gezdirince dayanamayıp sok artık şunuu banaa sokkk diye yalvardığım oluyo (e abartıp dakikalarca yapınca yani...) boşalmaya yakın zaten ağzımdan çıkanlara hakim olamıyorum hatırlamıyorum bilee

    • Çocuklar..Çocuklar..! Kavga etmeyin aranızda.. :)

    • :D altaneltan :D kendi şeyimle ne yaşadığımı benden iyi biliyorsn sanırım :D boşalmak derken neyi kastettiğimi senindşında herkesgayet ii anladı biliomusun bebeim :) şimdi sen klavyedeki tek elinide al defol git dün başı bugün kıçı ağrıyan yamukluna yalvar naşşş

    • bu kızsa ben erkek değilim :D kızlar boşalmaz orgazm olur onu bile bilmiyo yorum yazıp bizi kekliyeceğini sanıyo :D

    • Öncekileri Göster
  • azeriler gaktır gaktır diyor :)

    • Bu sözler,kalkmış olanı indirir be :)

    • oda komikmiş :) ben erkek olsam bi bayan bana bunu dese gülme krizine girerdim:):)

    • Denzlilerde gaktirive diyo

  • ja ja undebach

    • bu kesin erkek zaten :D ergenlerin fix lafıdır pis liseliler :D

    • undebach ? almancanin icine etmissin kjdfslfds

    • ayzen şıvayzen kayzen :D

    • Öncekileri Göster
  • evlenince

    • iki şanslı cift bomba'ları patlatacaksınız desenize..

    • belki de ben şanslıyım

    • Bomba'yı patlacağın kişi çok şanslı o zaman.. :)

    • Öncekileri Göster
  • sanırım hoşuma giderdi yanii daha istek yaratır

    seninim bebegm gibi

    • Siteyi yıktıracaksınız bana ha!

    • mesaj atanı ve ekleyenleri afişe etsen de kurunu yanında yaşta yanmasa :)

    • bu soruyu cevapladıgım için mesaj atmana gerek yok bana arkdaşım vay arkdaş allahtan yazdık yaa 5 kişi eklemiş

    • Öncekileri Göster
  • ovv yee.

    vundebah, yaa yaa.

    falandır heralde.

    • vundebah hahah

    • yaanee. iyiymiş.

    • genellemeydi zaten moruk :D ee pardon mortuzluk . takip ediyorum ben seni merak etme ;) gördüm cevherini yaanee :D :D :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 13

  • köpürdet beni pakizem :(

  • kaba bir şekilde domal demek çok hoşuma gider.

    • Bence de yatak'da kaba kelime'ler kullanılmalı :)

  • oh yeah right there baby

  • tesadüfen keyfettik sevgilimin hosuna gidiyor sevişirken ona küfretmem ;))

  • Geliyorummm...

  • orası evet

  • aaaaah , soooook , sert git gel seert , ooouff acıdıı . beni ne güzel s...yosun aşkııım . oh aşkım ohh aşkım . aşkım yavaş , aşkım aaaaaa :D en son olayımdan aklımda kalanlar , kızın linkinide atardım ama yazzık :D

    • doğal yapıyorum kardeş :D o yüzden böyle yani ;) çokmu havalı oldu ne :D

    • işte budur bizim doğal tahrik sözlerimiz..valla bravo..dogal ve samimiydi..

  • mesela şu olabilirmi seslendirme bakımından :)

    link

    • konu mevzusu olarak anlaşamadık birader kusura bakma ... p.rnoyada evrensel bakıyorum ben ...

    • Yok alman sevmiyorum..amatör ve yerli olcak..Home Made :))

    • almansa evet :D

    • Öncekileri Göster
  • tabikide ateşliyici sözler ::)

  • elbette oldukça çok kullanırım...bana lullanılmasıda beni azdırıyor...klişe örnekler yok o ana bağlı...

  • cin-limon ister misin sorusuna tahrik olup, cin'e koşarım.

    • cin gibi :D

    • :)) cin'in koşuşunu beğendim:D

    • aynen öyle koşuyor 1 saatlik arama sonucunda bulmuşsa bir de :D:D

    • Öncekileri Göster
  • tapir misali homurdanırım..

    tabiatım böyle napiim :((

  • vundebah ne yahu, gundebach o...-) hmm evet evet daha hızlı hmmm gır cık demesı de guzel

Yükleniyor...