• Sor
  • Bence

İlişki sonrası kalçalarda genişleme olur mu?

Selam kızlar ben 21 yaşındayım. Zayıf birisiydim ama anal ve vajinal ilişki sonrası kalça kısmımda genişleme oldu. 5-6 ay gibi bir zamanda ilişkiyi de en fazla 10 kez girdim. Bu 5-6 ay içinde kalçalarımda genişleme oldu sizce normal mi? Dikkat çekmeye başladı.

Güncellemeler:
hormanlardan dolayı böyle oldu herhalde.

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • tv programında şu sekılde söyluyordu genelde kalca ilişki sırasında çok hareketlı organ oldugu için hareket beslıyort yanı genıs kalcalı ınsanlar yatakta çok hareketlı olduklarını belırtıyordu tabı bırkacı ıstısnalar olabılır ama uzman o sekılde söyluyordu...bence oadrda hareketlı olmamalısın bırak herseyı kumandayı ne yaparsa yapsın sen rahatına bak bırazda yoruluyorsun ne gecıyor elıne al işte genıs kalca sana kalan boşver bu kadrda önemseme yahu zaten keyfın yerınde yapan yapıyor işleri bırak yaslan arkana keyfını sefasını sür diyorum :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • cok yiyiyorsun bence...

    • hahahaha.. Terbiyesizzz.. :)

    • manyağa bak:)))))) yemek yemeyi kastediyorum...allam asıl terbiyesiz kim acaba:))))))))))))Serseri ya:)

  • Denediğiniz pozisyonlardan kaynaklanabilir.

  • İlişkinin pozisyonuna bakar 2-3 aylık rutin pozisyonlarda ilişkinin pozisyonu kalçayı çalıştırır,dış kısmını kuvetlendirir ve ya sıkışlatırır gün içinde aldığın kalorilerede bağlı olarak kaçlada gözle görülebilir genişlemeler olabilir.Yediklerinede dikkat et.

  • ilişkiyle alakalı değil yediklerine dikkat et

  • ilişki pozisyonlarından kaynaklanmış olabilir

  • öyle olsaydı porno sektöründe çalışanlar dünyanın en geniş kalçalı insanları olmaz mıydı

  • devamli ve duzenli ilishki de olmanda fayda var, mesela hafta da 4-5 kere

  • sana öyle geliyordur o hiç porno da mı izlemedin orda oynuyan porno yıldızlarının senin söylemene göre kalçaları otobüs duragı gibi olmalı ama gel gör ki hala taş gibiler

  • sevgiline soyle o kadar hoyrat kullanmasin :)

    • hahha :)

    • Öncekileri Göster
    • Neyi.? Laptopunu mu, cep telefonunu mu.? :))

    • canagi canagi... baksana genisletmis... yani canak anteni fesat dusunmeyiniz :D

  • anal ilişkide kalçaların büyüdügünü duydum evet ama dogru birşeymi bilmiyorum

  • İlişkiden sonra popo kısmında büyüme olduğunu biliyoruz ama kalçalar bu yüzden genişlermi bilmiyorum? Yediklerinden olabilir ama sen bunu ilişkiden oldu sanıyon...

  • kadınlarda dogal olarak kadınlıga adım attıktan sonra bazı hormonal degısıklıklerın olması normal genetık olarakta bızım turk kadınlarında bu sıklıkla gorulur goguslerde buyumeler kalcalar vs ... onları bır sekılde spor yaparak duzene sokarsın ama dıkkat et karnın şişmesin :)

Kızlar Ne Diyor 6

  • bu bir hurafe cnm..ilişkiye girmekle alakalı değil..yediklerine dikkat et bence

    • Hurafe değil.. kesinlikle ilişkiye girmekle alakalı. Daha açık izah ederdim ama ayıp sınırını aşacağından susuyorum. :)

    • Öncekileri Göster
    • winsterstorm ve ikizler yanı okadar emın olmasanız ıyı olur sıze göre her genış kalçalının sorunu yatak daki hareketlerı yanı pehh..
      İnsanlar delı gıbı spor yapıyor yıllarca brı şekle gırmek ıcın bu kzı sadece 10 kıre ılıskıye gırmekle budurma geldı yanı:

      Bızım tanıdıklara yaını başını almıs evlı ınsanlar var ve kalcaları hıc buyuk degıl demekkı bunlar hıc sevısmıyor... yada Unlu kadınların çogu fızıgı super oluyoo ama bunlarda seks yapmıyoo .. baya saçma geldı vehurafe olduguna kanaat

    • aklın yolu bir tabi de..insanlar inanmak istediklerine inanınca böyle sacmalıklar doğuyor..

  • Belki de normal olarak oluşan bir durum hemen durumu ilişki sonrasına yorma .

  • Olmaz öyle birşey.

  • neden olsun ki sen kilo almışsın.. topu topu 10 santim eni olan bişeyde bu kadar genişlerse çocuk olunca ne olur bilmem.. diyete başla

  • yok oyle bırsey sen kadınları körüklü otobüs mü sandın

  • yıllardır ilişkiye girerim ama kalçalarım hala aynı büyüklükte seninkilerin büyüceği varmış büyümüş...ayrıca büyümek ayrı etin sallanması yani genelevde çalışanlar gibi olması farklı hala aynıyım yanibuda şunu gösteriyorki erkeklerin bi lafı vardır bir kadının kalçasına bakınca haaa bu vermiş demesi bu tamamen olağan dışıdır mümkün olamaz öyle birşey 100 kerede ilişkiye girsen 21 yaşındaki kızın kalçası 40 yaşındaki kadınlar gibi olamaz şıkıdır yanı

Yükleniyor...