Group seks yaparken insan kendini nasıl hisseder acaba?

Group sex konusu epeydir açılmadı :) bunu yaparken insan kendini nasıl hisseder acaba ?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • hiç yapmadım, aşkımla yapmak bana hepsinden fazla heyecan verir.

Kızlar Ne Diyor 9

  • hayat paylaşınca güzel la la la la lalaaaaaaa diyolardır belki bilmiorum yapmadım

  • biliyorum ama tarif edemiycem :)

    • sdc yasanirmi diyosun :)

    • kadınların çoğu bundan zevk alırmı yaşayan biri olarak. tavsiye eder misin

  • kirlenmis ve kullanilmis hissederdim, kendimi bedava fahise gibi hissederdim. kendimden nefret ederdim.

    • +ladım

  • 3. ve diğer kişilerin (kaç kişiysek artık) yanında utanırım diye cesaret edemedim. böylece bir fırsatı kaçırmış oldum. deneseyim keşke bak gelir anlatırdım burda

    • bi gün deneyelim ya

  • Cem Yılmazın asker anılarında yer alan Er Gzinosu geldi aklıma. " la bi dur a..k " " la bi susun a.k","aa bende a..k ciğiimm" gibi.

  • fantazy sadece böyle bi cinsel hayatı olan olamaz zaten

    • haklısın

    • bencede ;))

    • bu resimdeki hatuna 1 mmaş verdim gitti :-)

  • noluyo be

    • bişi olduğu yok :)) noldu ? :)

  • çok heyecanlı oluyor ama riskleri çok.bu riskleri iyi düşünüp öyle hareket etmelisiniz.

  • Hiç denemedik.

    • neyi

    • dene istersen :)

    • denemek ister miydin ? :)

Erkekler Ne Diyor 23

  • hayat paylaşınca güzel lalalaylalay şeklinde :))))

  • grupsex yaptıysan sevgiline de ait değilsindir, sevgilinde sana ait degildir artık...

  • Group seks mi grup sex mi grup seks mi group sex mi once buna karar verelim.Sevgilim beni kizdirmak icin soylemisti bi ara ama olmaz oyle sey ben paylasmam. bende dahil olmak istemem baskasinin grubuna.

  • biriyle baş ettik.. 2si.. 3ü mü kaldı:))bir erkeğin partnerini paylaşması zevk ve değişik tadım değil bence ş*erefsizlik yaniii

  • sakat olur "hop birader değdirmesene" vs

    • buna çok güldüm ya :))

  • bununla ilgili bir fıkra vardı..3 erkek arkadaş cinsellik konusunda değişiklik istemişler, demişlerki artık farklı bişilar yapalım, kız arkadaşlarımızı alalım grup yapalım demişler. Neyse toplanmışlar gece, 3 erkek 3 kız..Erkeklerden biri ben utanırım, "ışıkları kapatalım" demiş.Kapatmışlar ışığı..Aradan 2 dk. sonra erkeğin biri "Arkadaşlar organize olalım" demiş. kimdeden tık yok..5 dk sonra erkek yine "arkadaşlar ayıp oluyor ama" demiş..Yine kimseden tık yok. Biraz sonra Aynı erkek "Başlarım gurubunuza da sizede, 2 saattir yakaladığımız bir a..cık, yediğimiz yar...ğın haddi yok..

  • bilmiyorum ki ? aslında burada bir 'grup sex severler potansiyeli oluştursak' ayda bir bu konuyu görüşsek :D :D :D

    • bencede çok iyi olur :D :D katılım fazla da olursa bi parti de fena olmaz :D

    • Öncekileri Göster
    • sonra bulusma falan istersiniz siz :) sonu hic hos gorukmuyo

    • aaaa :D nerden anladın :D

  • Türk kızını grup seksin içine atmışlar ay herkes beni sikmeye çalışıyo demiş .d.d.

  • Kasada sıranın sana gelmesini bekleyem müşteri gibi gergin olur sanırım insan:):)

  • yapanlar müthiş olduğunu söylüyor ama yapmak isteyen bulunmuyor fazla

  • yakaladığıma vururum

  • Ben yaptım. Kendimi aynı bir hayvan gibi hissettim. Tamamen hayvani dürtülerin tatmini o kadar. Duygusal hiç bir şey yaşanmıyor tamamen cinsel zevk yaşanıyor.

  • biliyorum ama tarif edemiycem :D

  • insanla hayvan arasındaki fark.insanca ilişkiler yaşamışımdır hep. öylede olmaya devam edecek

    • hayvanlarda yapmıyor ki

    • haklısın. hayvanlar bile daha medeni

  • valla ben denedım süper bir duygu anlatılması cok güc ama güvendiğiniz insanlarla denemenizi dilerim.

  • Herşeyi yaşamak gibi bir zorunluluk hissetmemek gerekli diye düşünüyorum.

  • yapma raddesine gelmişse eğer kötü hissedecek değil ya. ben daha farklı bi noktaya yoğunlaşmak istiyorum. insan neden grup seks yapmak ister. bence bu açıkça hayvaniliğin tezahürüdür. insan şerefli bir mahlukattır ama yaptıklarıyla hayvandan daha beter bir hale gelebilir. grup seks de bunun bir kanıtıdır. hayvanlıktan daha beter olmaktan kasıt da şudur; hayvan irade sahibi değildir, içgüdülerini-isteklerini karşılarlar. insan içgüdülerini kontrol edebilme gücüne sahiptir. konuyu bulandırmadan kendi fikrimi söyleyeyim. grup seks bir tercih değil psikolojik sapkınlıktır. insanoğlunun açgözlülük ve sınır tanımazlığının getirisidir. insan doğasına,psikolojisine kesinlikle uygun bir şey değildir.

  • hayatımda hiç vajina görmedim daha

  • Birlikte olduğum insanı başka bir erkekle asla paylaşamam..Ha iki bayan bi ben erkek olursam olabilir dermişim.. :) şaka tabi..Tek eşlilikten yanayım..Partner'im İlla da bütün deliklerinin aynı anda dolmasını isterse oyuncak ve parmaklarımı kullanırım.. :)

  • ben arkama teneke konserve kutusu bağlıyorum

  • "ulan şimdi bi de elektrikler kesilirse, ya kim vurduya gidersek" falan olabilir :)

    • hehehe :D:D: +1

  • Toplum içinde hissebilir sonuçta grup var işin içinde.

Yükleniyor...