• Sor
  • Bence

Swinger deneyim yaşayan var mı?

Aranızda hiç swinger deneyim yaşayan var mı? Pişman oldunuz mu?

En İyi Görüş

  • bi süre sonra çiftler birbirini kıskanmaya birbirlerine ilgi duymaya başlıyor çok uzun süre denenmemesi gereken bir durum

    • Sanırım denediniz. Pişmanlık oluyor mu?

    • Öncekileri Göster
    • lacivert1979@gmail.com dan ulaşırmısınız

    • sanırım Türkiye'de değilsiniz. normalde görüşütğünüz birisi asla anlatmaz gizlidir. ama yurtdışında nasıl bilemem.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ben bu konu açıldığında etmedik laf bırakmayan, ama aradan bir kaç yıl geçtikten sonra swing ortamlarına en önde koşan o kadar çok kişi gördüm ki...Ama tersine hiç rastlamadım. Deneyip de " aa bu swing ne kötü şeymiş, bir daha yapmam" diyenine rastlamadım.Birbirine güvenen, sadık ve yalanla dolanla birbirini aldatmayan ve birbirini çok seven çiftlerin yaşayabileceği çok güzel bir şey. Ama tabi ki herkese göre değil. İlişkisi yeterince sağlam olmayan çiftlerin ilişkilerini sarsabilir. Biz yaşıyoruz ve çok mutluyuz ama herkes swing yaşasın demek doğru değil.

  • evde erkek kardesimi yaparken yakalamistim :)

    • nasıl yani?

    • Öncekileri Göster
    • bence ciddi iliskisi olanlarin yapmasi dogru degil.hele evliler hic yapmamali.ama fuckbody takilanlar yapa bilir.

    • grup seks başka şey swing başka şey. Kardeşin swing yapmıyormuş ki. Sadece yatağa iki kız atmış. hepsi bu

Erkekler Ne Diyor 9

  • 3. olarak katildim ve histe pisman olmadim, Almanya

    • orada çok yaygın sanırım

    • Öncekileri Göster
    • Çok yani denk gelecek kadar :)

    • evet cok

      son zamanlarda baya cogaldi

  • Hani biri demiş ya yalan diye kedinin ulaşamadığı etçiler sizi. İzmir'de ve mersin'de arkadaşlarım var bu konuda. Hala ara sıra görüşüyoruz. Swinger olayına ben gibi tek katılan erkek pişman olmaz genelde ama yaşadığım çiftlerden bir kaçında pişmanlık belirtileri gördüm zamanında.

  • Bende 2 sene önce felan tek erkek olarak bir çiftle beraber olmuştum.Çokta zevkliydi neden ğişmanlık duyıyım

  • tek erkek olarak katıldım ama eşimle yapmak nasip olmadı

  • swing beni bozar

  • çift olarak değil ama tek erkek olarak bir çiftle beraber oldum.. pişmanlık değil de ayrı bir heycan diyelim...

  • fantazi olarak nette tanıştığım bir arkadaşla sanal olarak ikisinide yaşadık.

  • Swinger olmadı düşünmem de ilerde ama bir ara bir çiftle tanışmıştım ve beni tek erkek olarak alacaklardı ciddi ciddi oluyordu bu iş sonradan aramızdaki yaş farkı biraz da çekinmem yüzünden vazgeçtim sonra da dedim ki vay arkadaş demek gerçekten varmış böyle şeyler

  • hani bu 'çift değil ama tek erkek olarak beraber oldum' falan diyenler varyahee işte onlar hayal dünyasında yaşayan abazalar arkadaşlar :)) swingeri anca xhamsterda gören abazalar...lan hadi swingeri anlarımda, olm bu adamların hiç mi aklı yok senin karını düzmeden kendi karısı sana düzdürsün :) yalanını züktüklerim..

Yükleniyor...