Penis boyunuz ne kadar?

arkadaşlar bu konu daha önce çok irdelenmiştir ama ben biraz daha spesifik birşey sormak istiyorum.Penisinizin boyu kaç cm ve kaç cm olmasını isterdiniz? (bayanlar da eşinin ya da sevgilisininkini yazsınlar)


0|1
14|76

En İyi Erkek Görüşü

  • benim 18. ama buraya küçük olanlar yazmaz o yüzden pek sağlıklı sonuçlar vereceğini sanmıyorum sizin için :) 14-15 ten aşağısı yazmaz tahminim

    0|0
    0|4

Erkekler Ne Diyor 75

  • can bonomo misali ban bir mezura verin alayım ölçeyim şeyimin boyunu :) 17 ama hedef 2023 sloganından sonra hedef 23 cm :D

    1|3
    0|0
  • Çok klişe ama hayatın gerçeği ; Önemli olan boyutu değil , işlevi :)

    0|1
    0|0
  • atara bağladı..kaç kaç kaç..tırstım

    0|0
    0|0
  • geniş bi fantezi yelpazeniz var sanırsam:DDDDDD

    0|0
    0|0
  • çok fazla istekliyken tam anlamıyla ereksiyon halinde olursa daha büyük oluyor..ama standart zamanlarda daha küçük olabiliyor...aslında partner seni ne kadar cezbederse baştan çıkarırsa.en son noktaya ulaşıyor...ama ortalama 1 cm kısa 1 cm uzun olur...önemli olan işlevi...ama ortalama 19 20 cm cıvarındadır..

    1|0
    0|0
  • ruhuna dokunabilecek kadar uzun, yüreğini titretecek kadar işlevli.

    0|4
    0|0
  • net 21 cm de, sen ne yapacaksın bu yaştan sonra bu istatistigi

    2|1
    0|2
    • Bir kenarda dursun lazım olur belki +1 :)

    • Achilles arkadaşım ablanın yaş itibariyle en azgın(!) zamanları da o yüzden bulursan bir kenara koy lazım olur dedim hee :)

    • aşagıda 1.5 metre var onu koysun bir kenara! :)

  • Bazen 15 oluyor, çok fazla tahrik olduğumda yani kan pompalama fazla olduğunda 16 17 ye kadar gidebiliyor. yediğinle içtiğinle de alakalı bu oranlar.

    0|0
    0|0
  • haha :D bi kere bende senin gibi pişman olmustum soru sorduguma anlıyorum seni şuan :D

    0|0
    0|0
  • penisimizin derdi herkesi gerdi... bin kez soruldu bu soru da kobra olsa da bamya olsa da beni tanimayana ne bundan :) hava mi atalim illa ki hem boyu hem islevi iyi uu roccoyum diyip?

    1|1
    0|1
  • 17 19 arası gidip geliyor ama ben söliyim de aklınızda bulunsun kadınları mutlu edebilmek için 8 cm de yetiyormuş:) ( kredi kartının boyu :)

    0|0
    0|0
  • 16 cm penisim var ve ben boyundan çok memnunum.zaten önemli olan boy degil onu iyi kullanabilmek.her boya göre kadın vardır.25 cm lik bir adam 45kg lık bi kadınla beraber olamaz.ama şişman bikadınla olur.vs...v.s...

    0|0
    0|0
  • 17 cm... memnuunumda.. 25 cm olsada aynı yere giricek 15 olsada.. onemli olan girip cıkarkenki hızı ve performansıı..

    0|0
    0|0
  • :))) sapıklıgın bu kadarı olmaz ya. bayanlarda eşinin yada sevgilisininkini yazsın diyor :D hey Allahım... Bakkal Rüstem amcayada sorayım mı? töbe töbeee

    0|1
    0|1
  • neden ?

    0|0
    0|0
  • lakabım üç bacaklı richırd:))

    0|0
    0|0
  • 15-16 cm.damar desenli:)) çok memnunum, boyun önemli olmadığını biliyorum.

    0|2
    0|0
  • mevsime göre değişkenlik gösteriyor..

    0|2
    0|0
  • 19 cm kalın ve damarlı

    0|0
    0|0
  • 9 metre 15 cm.Bazen frikiklerde felan işe yarıyo.Mered geri de dönmüyo düümdüz sepsert napacan?

    0|0
    0|0
  • peki sen vajinanın nasıl olmasını istersin dar delikli ve ine dudaklımı yoka geniş delikli ve sarkık dudaklımı

    0|0
    1|0
  • 40 arşın

    1|0
    0|1
  • 13-13.5 arası..tam olarak 13.3 falan hatta...

    0|0
    0|0
  • BENİM PENİSİMİN BOYU 17 CM BİRAZ KALIN OLMASINI İSTERDİM KALINLIĞIDA 3 CM

    0|1
    0|0
  • 15 ama bileğm kalınlığında..:)

    0|1
    0|0
  • 17 cm. kalın ?

    0|0
    0|0
  • 2 metre olacak hali yok.. :D

    14 cm

    0|1
    0|0
  • valla acık konusayım ben 20 ya 6 var

    1|0
    0|0
  • hic ocmedim fakat normal ve ortasi kalin

    0|1
    0|0
  • merak insanın başını ağrıtır ...

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    45

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...