Yapay vajina kullanan oldu mu hiç aranızda?

Yapay vajina kullanan oldu mu hiç aranızda? Yapay vajina almayı düşünüyorum. Kullanan olduysa ne önerirsiniz? Dalga geçicek olan yazmasın lütfn.

Güncellemeler:
ben evleneceğim kişiye ihanet etmemek istiyorum ;)
dalga geçenler geçsin bakalım, sevdiğiniz biri olur canınızdan fazla, onu aldatmak istemezsnz üzmek istemezsiniz ya onun gibi bişeyden bahsediyorum.

0|0
9|12

En İyi Erkek Görüşü

  • alıcaktım ama vazgeçtim soğuk geliyo bana yani emektar sağ elimi tercih ederim

    0|2
    • doğru düzgün cevap verdiğin için teşekkür ederim

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Genç babalık mi geç babalık mı?

Kızlar Ne Diyor 9

  • Al tabii ya yanından da hiç ayırma :) hatta sabah aletini yerleştir içine öyle giyin bütün gün öyle dolaş .

    0|2
  • oha ya bu devirde evlenene kadar bekleyen erkek mi kaldı :O

    0|0
  • Evlenceğin kişiyi henüz bulamadıysan bbu ihanet olmaz.

    0|0
  • Türk erkeğinin çoğu genel bir kudurmuşluk hali içinde olduğundan bu soruyu soran adama ben bile evlenme teklifi ederim. ne sadakat yahu

    0|0
  • allah gercegını süreklı olarak nasıp etsın :)

    0|2
  • Aneam öyle birsey mi varmış ya.

    İlk defa duydum.

    Çok sükse yapar bu olay.

    İnteresting o_0

    0|0
  • saçma geldi bana

    0|0
  • yazık la, gençsin de:( o kadar mı umutsuz durum?

    0|0
    • ben evleneceğim kişiye ihanet etmemek istiyorum ;)

    • Hepsini Göster
    • buldum.

    • o zaman evlen sen:D

  • Neden ki ya, bence zorlasan doğal vajina bulabilirsin.

    0|1
    • Hepsini Göster
    • yani bi şekilde doğalını bul .doğalın zevkine varsan yapaya parmağını bile sokmazsın.hissetmek ve hissettirmek gibisi varmı.

    • oldu bir de tam vereyim istersen

Erkekler Ne Diyor 12

  • yok kullanmadım

    0|0
  • Neden dalga geçilsin ki, dullar yapay penis kullanırda erkekler yapay vajina kullanamaz mı? :)

    0|3
    • Aynen hocam, yapay penis kullananlar sadece dul değil hem de, dalgasını geçenlerin kimbilir kaçında yapay penis var.

  • ben bir kere arkadaşımdan ödünç alıp denemiştim ama hiç hoş değildi.sen doğal seks yap evlenmeyi falan beklemene gerek yok bol bol seviş

    0|0
  • o ne ya ben hiç yapay görmedim:))

    0|0
  • bende alabilirim ustam :D

    0|1
  • Yapay vajina bana pek mantıklı gelmiyor. Ne farkı var ki elizabeth den

    0|0
  • real takılıyorum :)

    0|0
  • realistik manken favorimdir

    0|0
  • Realizm, gerçekle olan uygunluğu ele alır ve gerçek hakkındaki bilgilerimizi insanoğlunun bilmeye ve kavramaya ait kabiliyetlerinin mümkün olan en iyi uygulamalarından sonra gelişmesini sağlar..

    0|0
  • arkadaşım bugun aldım gercekten süper bışey hem de cift fonkısonlu bence al pişman olmazsın

    0|1
  • yakında kızlarında cakmasını yapacaklar ozaman bunlara gerekde kalmıyacak burnu havada olanlara:)))))))))))))))))

    0|4
    • var zaten

    • Hepsini Göster
    • çok para o geyşa

    • bulur buluştururuz hiç olmassa 100 sene geçsede taş :D yağlama derdi var o kadar dırdırı yok :D

Yükleniyor...