Erkekler yatmakta zayıf mı yoksa balık etli kadını mı tercih ederler?

erkeklerin genelde sevişmek istedikleri kadın zayıfmı yoksa balık etlimi olmalı

Güncellemeler:
erkeklerin genel yorumlarına bakarsak balık etli olsun demiş ama her erkek yanında zayıf kız olsun istiyor nasıl olacak bu

0|0
9|54

En İyi Erkek Görüşü

  • konuya şöyle bi açıklık getiriyim ben her türlüsüyle yattım ama şişman bi kızın verdiği hazı hiçbiri vermedi neden şişmanlar kimse onlarla yatmadığı için daha azgın oluyolar buldularmı birinide patlama yaşıyolar o yüzden şişman kıza yatak güzeli zayıf kıza sokak güzeli denir..

    2|1
    3|0

Erkekler Ne Diyor 53

  • Ortama göre değişir sobalı bir evse ısınma amaçlı balık etli iyi gider yok kombi falan tas tamamsa delik olsunda ne önemi var gerisinin:):):)

    0|0
    1|0
  • zamanınan göre değişir eğer 2 günde bir sex yapıyorsa temiz hoş kokulu pürüzsüz kadın ister 1 haftada bir ilişkye giriyorsa temiz ve hoş kokulu olmalı eğer 1 ayda bir ise kokuyo geçtik temiz olması yeter 3 ayda 1 ise hafif kiloluda olabilir diğerleri önemsiz eğer 6 ayda 1 ise kilolu ve kıllı olması sorun değil yılda 1 ise hiç bir şey fark etmez üçgeni olsun yeter 1 dan uzun süre geçmiş ise anımrması bile yetebiliyor :))

    1|0
    0|0
    • bayılacam şimdi cevaba bak püf

  • balık etli..

    0|0
    0|0
  • zayıfların kemikleri batıyor , biraz toplu olacak.

    3|0
    0|0
  • kadın dediğin zarif olur ne yapıyım şişman kadını un çuvalı gibi yatakta yılan gibi olmalı şişman bi kadını düşünsene ne pozisyon sıkıntısı bile olabilir .

    1|0
    0|0
  • balığın kilosu kaça haberin var mı senin?

    link

    0|0
    0|0
  • herkesin zevki farklıdır ama. standardı yok. ama galiba kemikleri sayılan bir iskeletor pek makbul olmasa gerek. :)

    0|0
    0|0
  • zayıf olsun :)

    0|0
    1|1
  • eskiden zayıf kadınları beğenirdim tabii ilerleyen yıllarda durum değişti. tam balıketli de değilde işte zayıfın biraz üstü tercihim. 1.70- 55-58 kg iyidir kadında..

    1|0
    0|0
  • kesinlikle zayıf olan...

    sevgili hanımlar kilonun hayatımızda hiç yeri yok bunu anlayın artık...

    3|0
    1|1
  • balık etli olsun KIŞLIK olsun :D

    0|0
    0|0
  • balıketli olursa iyi olur :D

    0|0
    0|0
  • balık etli kadın. zayıf kızlar çok itici:;)

    0|0
    0|0
  • zayıf

    0|0
    0|0
  • genel olarak sormuşsunuz genel olarak cevaplamak gerekir ise, o her erkeğin görüşüne göre değişir...

    1|0
    0|0
  • yuvarlak hatları olan kadınları tercih ederim ben ... mesela monica , adriana , giselle , pelin batu , onlarda beni tercih etse dünya ne güzel olacak

    0|0
    0|0
  • Diri olacak.

    0|0
    0|0
  • 35- 40 beden arası

    0|0
    1|0
  • balık etli kesinlike ama balıgın cinsi balinaya calmadan :)

    0|0
    0|1
  • klasik ''NEFES ALSA YETER''

    1|0
    0|0
  • en aşağı 120 kilo olmalı

    0|0
    2|0
  • balık etlii iri popolu olacak arkadaş daş gibi olacak :D

    1|0
    0|0
  • kalbi atsın yeter gerisi sorun degil..:D:D

    0|0
    1|1
  • kivrimli fit kadin iyidir :)

    0|1
    0|0
  • Tabikide balık etli :)

    0|1
    0|0
  • ince belli olsun yeter

    0|1
    0|0
  • valla bi arkadaşımızda bana köpekmiyim ben kemik yalayacam demişti,kopmuştuk :))

    1|0
    0|0
  • kesinlikle balık etli bitiorm etli butlu kızlara

    0|0
    0|0
  • hürrem sultan olsun

    0|0
    0|0
  • balik etli olacak elini dolduracak zayif hic sevmem o ne tahtaya vururgibi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    23

Kızlar Ne Diyor 9

  • Erkeklerin "balık etli" tabir ettikleri kadınlar genelde en fazla 36 beden oluyolar. 36 bedeni geçtiklerin batlı etliyi geçip kilolu, şişko, iri, baya iri ve ayı olarak katmanları ayrılıyolar. onlar için zayıf sadece 34 beden. Bazen 38 bedenede balık etli dedikleri oluyo ama onlarda istisna oluyolar. Çok mu abarttım bilmiyorum ama çevremde tanıdıklarım ve duyduklarım hep böyle :)

    3|0
    0|0
  • balık et kilolu demek değildir önce bunu kavra ... balık et demek zayıftan dolgun demek bence erkeklerimiz zayıf kız değil toplu ne zayıf ne kilolu balık etli kızları tercih ediyorlar

    2|0
    2|1
    • ben balık etliyim ama kilolu değilim senin kadar aklımız var düşünebiliyoruz yani.yaran varda gocunuyosun gibi bir halin var sinirlendiğine göre

    • Hepsini Göster
    • ozaman ben yanlış yorumladım pardon

    • Türk erkeklerinin geneli şişko ondandır

  • bunlar için nefes alsın yeter bırde hastasıyızz dede dıyolar demı:))

    1|1
    0|2
  • nefes alınca yetiyodu hani?:(

    0|0
    1|0
  • Kadın olsunda bunlar ıcın farketmez :)

    1|1
    0|2
  • hepsi zevksiz

    0|0
    0|0
    • ilginç bir cevap verdin nedenini merak ettim şimdi

  • erkeklere kadın olsunda...

    0|0
    0|0
  • Ortası

    0|0
    0|0
  • ele geleni tercih ediyolar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...