Cinsel ilişkide en fazla kaç defa boşalabiliyorsunuz?

Bir cinsel ilişkide en fazla kaç kere boşalabiliyorsunuz? Kaç dakika arayla?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Valla senin yaşlardayken rekor kıracam sanıp kastırdığımda 6 yapmıştım. Arkadaşın biri 7-8 de hava geliyor zaten diye espiri yapardı...Ama meğer olay tek vesaitle uzun yol kat edebilmekteymiş...Git gel konya 6 saat derler ya. Anlamını merak edenler için, anladın onu sen :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • etmusa katılıyorum arkadaşım ;)

    • ne ye katılıyon kız :)) söylede bende katılayım , ben ilişki sırasında 3 kere boşalıyorum arada 5 10 dakika arayla ...

    • Öncekileri Göster
    • gecexx utanmıyormusun hiç. Nasıl olsa ayda yılda bir giriyorsun utanılacak ne var öylemi ? İtici olmak hoşuna gidebilir ama soruların ve yorumların gerçekten mide bulandırıcı.

    • Valla hacı buna erken boşalma deniyo :)) 15 dakkada 3 kere boşalma fena bi durum :))

  • ilk ilişkiye girişimde üst üste 2 kere :)

  • evet hatta bize hangi geceler sevişip sevişmiyeceğimizi söylesinler. ona göre yapalım. ya da seksi tamamen yasaklasınlar.Ah pardon 3 çocuk istiyordu di mi? unutmuşum. neyse ki bölünerek yapabilirz belki, mitoz mayoz falan

    • madem soru cok saçma geldi niye cevap atiyorsun allahım yaa...

    • Öncekileri Göster
    • hmm tamam birden böyle tepki görünce şaşırdım sıkntı yok o zaman ksra bakama

    • :D ne kusuru önemli değl

  • MarquisDeSade 'ye katılıyorum :D

    • simdi ben olayi karistirdim :/ herkes birbirine katiliyor ama ilk katilan bana katilmis... ee neler oluyor burada sabah sabah beynim yamuldu :D

    • Öncekileri Göster
    • yok yok ben cidden bekliyorum, her konuda filtrelesinler bizi, biz salağız çünkü bilemiyoruz napcığımızı

    • hatta bundan sonra her gun ne yapacaginiz da soylenecek, ona gore cikmayin o plandan

  • 5 defa

Erkekler Ne Diyor 11

  • bebekk'e katılıyorum arkadaşım

  • birsaat arayla boşalabilirim ama sınırlı

  • Senin yaştayken kısasürede 4-5 gayet normaldi az bile geliyordu ama şimdi süre uzunken 2 yetiyor

    • şimd sen 2 satte 1 kere o boşalma zevkini yaşiyorsun halbuki 1-2 satte 5-6 defa aynı zevki yaşamak varken neden 1 kere yaşaysın o boşalma zevkini xD

    • 1.5-2 saatte 2 defa yazmıştım. Bu bir tercihten ziyade doğal bir süreç. Şimdilerde karşımdakinin boşalması çok zevk veriyor. Bu da 30 dk 10 kere boşalan kişinin başaramıycağı bir durum..

  • burada yorum yapan herkese katılıyorum fakat bu soruyada katıla katıla guluyorum bu nasıl soru erman hocaya yorumlatalım sen iş üstündeyken birde skorboard koyalım ...

  • 2 kez ancak 3 yapamadım hiç

  • 1 dkka arayla 10 defa nasıl

  • kalite mi kantite mi deler yani sayımı kalitemi..eskiden skor gibiydi şimdi ise karşı zevk verebildiğin süredir seks.yani uzun süre partnerinin çok boşalmasıdır önemli olan...=))

  • bir,ikinciye hiç gerek kalmadı ( kaliteli ama tek )

  • Kendini zorlayıp 3-5 kez boşalcam diye uğraşmak hava atmak yerine tadını ala ala bir kere al daha iyi bence...Ben lisedeyken 4 e kadar çıktım ama bir daha tekrar denemedim ve bu gece boyu oldu...

  • aynen,gerekli cevap verilmiş.

  • bunu soran kisinin fazla tecrubeli olmadigi apacik ortada... defalarca bosalman degil daha uzun dayanip tadina vararak bosalman oncemlidir :) 1 saatte 10 kez bosal sadece kendine zarar... ama 2-3 saatte 1 kez bosal iki tarafta mutlu olur

    • tabi kardşm sen 2-3 saate boşalıysn ya millete laf söliyon merak etmiş sormuş zaten amaç bu degilmi?

    • Öncekileri Göster
    • hepsi yalan! ben geçen yıl evlendim 3 ü yapamadım hiç 2 yi rahatca... erken boşalmam yok gayet de sağlıklıyım

    • ercanak bir kac kez olabiliyorsun da acemilik deniyor ona :) asil olan uzun suren 1-2 dir en iyisi

Yükleniyor...