Gizli sapık bayan her gun mastürbasyon yapan var mı?

gizli gizli sapıklık yapan tozunu aşan gece gunduz sexs dusunen bayanlar varmı her gun mastırbasyon yapan ?


0|0
15|9

En İyi Kız Görüşü

  • Zevkten bağırdığına emin misin hocam ? Hangi dünyanın mahsülüsün sen ?

    0|3
    • denemenızı tavsıye ederım goodmornıng olay harikaa

    • Senin gibi insanların varlığını görmek gerçekten içimi dağlıyor.

Kızlar Ne Diyor 15

  • doktorabasyon deyip bayasım geldi

    0|1
    • anlamadım turkcemı bu

    • Hepsini Göster
    • sen uzmansın bu ıste alasıldı özelın acıkmı

    • hımmm...:D

  • Oltaya gel... Çakal.

    0|0
    • bu soruyu merakımdan sordum benım dvd p*rno koleksıyonum var normalde ya bı ıkı kelımeyle bosalacak bırı degılım

    • Hepsini Göster
    • genelde hep yanacı lar oynuyor bende ıngılızcemı gelısıyrorum cok yardımcı oldu bu konuda my baby falan harikaa

    • Sen bambaşkaymışsın...

  • evet ben gizli sapık bayanım ama şimdi deşifre oldum karşınızdayım :D

    0|1
  • "Gizli sapık erkek her gun mastürbasyon yapan erkek var mı?" desek

    Ama demeyiz siz kadınların yapmasını garipsersiniz erkeklerinki doğaldır değil mi? Niye sapık oluyor yahu kadın!

    0|0
  • Yok öyle bir şey.

    0|0
  • mastırbasyon Not Mastürbasyon

    0|2
    • mastır yapan mastır basyon dıyorum

  • hergün yapan gizli sapık mı ahaha komiksin ya

    0|0
    • ya ben erkek olarak dısarda böyle her gun sexs dusunmuyorum ama pc basına geldıgımde azıyorum onun gıbı bırsey pc yı kadın gıbı göruyoruz bosalıyoruz yani onun gıbı

    • pcyi kadın gibi görmek mi ilk kez duydumm

  • N'alaka şimdi?

    0|0
    • yani cok sapık kız avrmı onu ögrenmek ıstedım asırı azgın her gun sexs dusunen kendıne hıyar sokan falan

    • Hepsini Göster
    • salatalıkmı diyim

    • ayne efekt.

  • O sapık benim ee?

    0|0
    • bi dakka içinde mesajlar kutunun yanında bir işareti olcek keth kanımca :(

    • Hepsini Göster
    • taamm özele bak gelıyorum :))))))9

    • Fakof.

  • gizli sapığım kendimi deşifre edemem. tozumu aşmıyım.

    0|1
    • promosyon sorum hakkında ne dusunuyorsunuz

    • Hepsini Göster
    • tsk elr bu yorum ıcın benı mutlu bahtıyar ettınız

  • yanılıyorsun bnce

    1|0
  • yuh tabiki hayır

    0|0
  • gündüzleride mast . yapıyorum ama daha kişmseylle yatmadım

    0|1
    • gunduzlerımı bunun gecesı gunduzumu var aa

    • Hepsini Göster
    • Kızlar mastürbasyon yaparken orgazm olabilir mi?

    • tabikidee

  • ne diyosun, tozunu attırırım buraların. peheyy. mastırbasyon konusunda da mastırım var.

    4|2

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu yaşta bu zekayla bu taktik kutluyorum seni bizede el ver

    0|0
  • sexs nedir yaa ya seks dersin ya da yabancı kelime de olsa seks. Neyin peşindesin?

    sırf benim yaş aralığımda sordun diye cevapladım

    0|0
    • hacı ingilizce hocam kadındı abcaklarına bakmaktan çözemedım sexs mekss

  • Mastırını yaptın helal olsun.

    0|0
  • Tozunu aşan

    mastırbasyon

    :((((((((((((((8888

    Hafız ne yaptın ya sen?! Türkçeyi skeceğine git adam gibi seviş lan :(((((((((88888sekiz

    2|0
  • Var olsa ne yapacaksın? Özel mesaj?

    0|0
  • Bu soru halen daha neden kaldırılmadı? Yönetim hişşş...

    0|0
  • mastürbasyon kadınlar içinde erkekler içinde gayet doğal bir eylem...ama bu gizli sapıklık anlamına gelmez...cinsel dürtüler her iki cins içinde vardır vede gayet doğaldır...

    0|0
  • kız;bastır Erkek;bastırıyorum Der olur sana mastürbasyon:):)yani kavga etmeyin isim konusunda :):)

    0|0
  • Kardeşim o mastırbasyon değil mastürbasyon

    0|0
    • her ne ıse ıste öyle yazdım <:))))

Yükleniyor...