• Sor
  • Bence

Nasıl bir poz olsun?

arkadaşlar seksi bir poz arıyorum. mesela benim aklıma şekeri yalarken çekilmiş olan bir foto geldi. iyi olur mu sizce? sizin aklınızda var mı?

En İyi Görüş

  • Islak vücut her zaman seksidir. Küvette de olabilir.

    • küveti nerden bulcam :///

    • Öncekileri Göster
    • teşekkürler tavsiye için :)

    • Rica ederim, iyi bakın kendinize..

Erkekler Ne Diyor 22

  • aklıma gelen başıma gelmesin

    • ne anlamadım :D

    • Öncekileri Göster
    • mesaj atıcam sana aç mesaj hakkını :D

    • hep açıktı zaten -_-

  • Pilates topunun üstünde 333 derken poz verirsen tamamdır.

  • hani reklamda çıkıyo ya böyle at gibi bir hatun dondurmayı ısırıp ekrana bakıyo aynı öyle işte :)

    • hhahahahahaha reklamı bilmiyorum :D

  • iyi fikir bencede napican o pozu :)

    • millete dağıtıcam :D::D:D

    • Öncekileri Göster
    • hahahahahah sana mesaj olarak atarım :D::D:D

    • Tamam anlaştik ozaman...:)))

  • erimiş dondurmayı yalarken ama göğüslerin arasına bir iki damlası düşsün

    • Öncekileri Göster
    • tamam yollarım

    • hahah eyvallah :p

  • Bence açılıp saçılmaya gerek yok alt dudağını ısırarak baygın bak...

  • muz yerken resim çekillll

    • jdhkjsadhkasjhdaj :D iyi olr mu? D

  • mesela şöyle bişeyler çok ii bence şeker falan eskilerde kaldı artık. artık varını yoğunu sermen gerekiyor.ülker link

    • yüzü nerde bunun? :D

    • Öncekileri Göster
    • hahahahhaha kandırmak benim işim :D

    • fotoğraf falan dikkat et kötü yola düşme kardeş.

  • Olur hatta hafif dekolte ön plana çıkartılırsa :)

  • heyyy bizde akıl verdik yani üstelik öyle bir siteden alıp sölemedik yaratıcılık yaptık sen sana link vereni en iyi cevap seçmişinn

    • haklısn :D

    • Öncekileri Göster
    • tamammmm

    • anladın mı olayı :)

  • Gazoz içerken fotoğraf çektir. Altına da "Türk erkeklerini gazoz gibi içerim" yaz :D (Kaynak: Cem Yılmaz)

    • lfkjaslkfhszlkfhasfhajfhajfhaj :D:D:D harikaa

  • orta parmağını ağzına al diğer elnide fermuarına koy

    • baş parmağımı alsam? :D

    • Öncekileri Göster
    • mesajlaşalım.. skypeden atarsın:d

    • bekliyorum.:d

  • bişey derdim ama :)

    • de utanma

    • Öncekileri Göster
    • tamam hadi,git arkada kumda oyna :D

    • ya bir git beee

  • seç beğen bunların hepsi güzel link

    • çok teşekkürler beni mutlu ettiniz

    • yalnız bunlar çook fazla açık, değiştircem biraz :D

    • sen kafana göre ayarla :)

  • Bununla ilgili istemediğin kadar örnek bulabilirsin internette. Eğer karşıdaki insanı biraz olsun tanıyorsan nasıl bir fotodan hoşlanacağını da bilmen gerekli.

    • karşımdaki değil, hobi olsun diye :D

    • Öncekileri Göster
    • peki teşekkür ederim :)

    • Rica ederim.

  • Ustun giyinik olsun ,altin cipak,bir elinle onunu kapat oteki elini dudaklarina gotur bir parmagini hfif agzina sok

    • oha o çok şey olmaz :D

    • Öncekileri Göster
    • olmazzzzzzzzzzzzzzzz :D

    • Bi dinle yaaa,eklesene anlatim nsil

  • Kot pantolon giy. Dar olsun biraz. Duvara yasla vücudunu bacakların biraz geride kalsın. Biraz da aç bacaklarını ama fazla değil çok çirkin olur. İki elinin avuç içlerini başının yanlarına daya. Başını yan çevir bir yanağını duvara daya. Diğeri duvara yağışık olsun. Bir an nefesini içine çek ve tut. Ama ağzın hafif açık olsun.

    • linki yok mu? D

    • Öncekileri Göster
    • sen tarife göre geç duvarın önüne. çek fotoyu. zaten kadınsın nasıl seksi olunacağını bilirsin. ufak tefek düzeltmeler yaparsın

    • peki teşekkür ederim :D

  • o zaman ısın rengı degısır ıstee :D

    • nasıl yani?

    • Öncekileri Göster
    • göndersene

    • istrsen ekle ordan atayım hem nasıl bırsey aradıgın da soyle ona gore gndermıs olurum

  • Boşver sen bizi biz sapıklıkta sınır tanımayız site ahalisi erkekleri...

    • söyle aklındakini lütfen :D

    • Ben sanatsal bir site ahalisi sapığım elbetteki basit olmazdı pozlarımda sen şimdilik diğer sapıklardan öneri al..

  • Bana yollarsan en sexy pozu derim :D

    • olurrr yollarım yeter ki iste

    • Öncekileri Göster
    • öl...

    • oha ölmemi istior:/

  • sexilik poz ile olmaz. sexi isen duruşun yeter değilsen ne poz verirsen ver bir işe yaramaz.

    • anladım

Kızlar Ne Diyor 2

  • Pozu kimin için verdiğin ve nasıl bir etki yaratmasını istediğinle alakalı olarak değişir.Bence şöyle bir poz düşün. Üzerinde sadece ince ama uzun bir pardesü vari ya da bir trençkot. Ve seksi jartiyer çorapları. Trençkotun üst düğmesi açık yani biraz (ama çok fazla değil) göğüs dekoltesi veriyorsun. Bir koltuğun kenarına oturmuş ve hafifçe bacak bacak üstüne atıyor gibisin. Trençkot hafifçe bir bacağından sıyrılmakta. Ama sadece jartiyer çorabının dantel kısmının başladığı noktaya kadar açık.Eğer bu pozu verirsen ve içinde de gerçekten bir şey olmaz ise o zaman sen de kendini yaramaz ve muzur hissedecek ve çok daha seksi bir görünüm elde edeceksin.

    • tuttum bunu :)

    • zaten jartiyer tek başına işi bitiriyor bir hatunu seksepalin doruklarına çıkarıyor benim açımdan +1

    • ilk defa 4.level de moderatör görüyorum:D

  • sandalyeye ters otur

Yükleniyor...