Ilk gece nasıl başlanır ilişkiye? Oral mı yapılır nedir yani?

evlilkte ilk gece erkek kadını soyundurur, sonra oral falan mı yapıyolar nasıl oluyo bir anlatsanızz :)

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • neden erkek kadını soyunduruyor ki? her çift içinden geleni yapar. yani henüz ilk gece için kurallar kitabı yazılmadı. ne yapmak istiyorsan onu yap. istersen uyursun da :))

    • uyursam olmaz yaaa :) yıllardır o günü bekliyorum

    • Öncekileri Göster
    • napcan :S

    • burdan bişi yapamam merak etme.

Erkekler Ne Diyor 9

  • İlk gece kuralına göre önce çıplak saygı duruşunda bulunacaksınız sonra sevişme. Söylemediler mi bunu size :))

    • :D:DDD:

  • Öpüşmeyle başlar sevişmeyle devam eder en sonra tak fişi bitir işi :))

    • güzeldi bu :D

    • Teşekkür ederim :)

  • ilk gece ne oral ne anal vajinal olacak :D

  • Bırakta o kadarını erkek düşünsün.Oral yapma erkek seni keşfetsin.. Tüm zevki ilk geceden tattırma yavaş yavaş keşfetsin ki değerini anlasın biraz...

    • evet doğru ya.. o beni keşfetmeli..

    • Kendinizi biraz ağırdan alın.

      Ha birde kendine gözü açık bir nedime ( sağdıç) bul o işin inceliklerini anlatır sana...

  • kafana göre takıl oral bildiğine göre tecrübelisin biz anlatmayak hacı

    • yok valla tecrübeli değilim. hiç ilişki yaşamadım. ilk sevişmeylemi başlanır yani

    • Gerdek gecesinde önemli husus da, ön hazırlığın gelini ürkütecek ve gönlünü soğutacak bir vaziyette olmamasıdır Erkek, eşini gerdeğe psikolojik yönden iyice hazırlamalıdır. Ona cesaret vermeli; endişelerinin yersiz olduğunu, rahat bir atmosferde onu da konuşturarak izah etmelidir. Eşini incitecek küçük davranış, hatta imadan sakınmalıdır. Eşinin, özellikle bu gecede sevgi ve şefkat görmeye, iltifat işitmeye çok ihtiyacı olduğu bilinmelidir.

  • Matemetik sorusu degil gerdek gecesi... plansiz yasanir gerdek icinden geldigi gibi

  • erkek kadını soyunduruuş evet.gerisi size kalmış oral pozisyonlar falan sizin tercihiniz.

  • ben oral yapardım ki sulansın iyice azsın il gecenin korkusunu heyecanını yensin

  • Nasıl istersen öyle başla sana bırakıyorum

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sonra oral yapılmaz..duş alınır..dinen önem veriliyorsa 2 rekat namaz kılınır.yavaş yavaş konuşmalar ile kadın rahatlatılır..sonra yavaş dokunuşlar ile birleşme başlar..nişanlılık zamanında yakınlaşma olmadıysa hiç..öyle rüya gibi bir gerdek gecesi hayalin olmasın.

  • ilk gece öğrenirsin bu kadar merak iyi değil

    • kız belki fantezi kuruyo öyle deme

    • kız? bende o yüzden dedim işte öyle

  • uzun bir sevişmenin arından malum iş yapılır

Yükleniyor...