Erkekleri küçük meme rahatsız eder mi?

erkekler nasıl meme sever küçük olması çok kötü olur mu? büyük olması daha mı iyi olur küçük olması ayrılma nedeni olabilir mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Şahsen ben bir kızı seversem sex düşünmem. . .

    • bu sadece bir süre için geçerlidir

    • Ben ciddiyim.Gerçekten düşnmem ve önemsemem.

    • aşk ve sexi birbirinden ne kadar uzak tutabilirsin ki illa tensel bi çekim olur. bi kızı seversem vücut hatlarını önemsemem gibi bi yorum daha doğru olurdu

Erkekler Ne Diyor 32

  • etmez aksine sevinirim 70 olsun neden rahatsız etsin ki

  • sarkıklığı çok değilse olabildiğince büyük olsun. ama sarkıksa küçük olsun daha iyi.

  • 70 felan çok büyük çabuk sarkar

  • Büyük meme daha iyidir

  • büyük değilde şöyle 80 olsa süper olur

  • farketmez, o kişiyi sevdikten sonra..

  • Uçları dik olsun kendi sert olsun tadı hoş olsun,ister 75 ister 100 olsun,göze hoş olsun.

  • takmayın kafanıza artık şu meme olayını.alakası yok küçük büyük kişiden kişiye değişir yakışıp yakışmaması

  • Ben evlenmeden önce küçük meme büyük meme hiç önemsemezdim ama evlendikten sonra gerçekten küçük meme iyi değil.Zira büyük meme herzaman iyi hem görsel açıdan hemde fantaziler açısından.

  • ben memeden hiç hoşlanmıyorum kçk yada büyük ama vajina benim için vazgeçilmez

  • Karşıklı uyum ve zevk alma önemli.Meme boyutu hiç önemli değil.Öyle olsaydı eğer memesi büyük olanlar estetikle küçültmezlerdi.

  • Ne çok büyük, ne de çok güçük olsun.

    Sudyene sığsın, taşma olmasın.

    Bir kıyafet giyildiğinde göğüs kısmı belli olsun, erkek gibi görünmesin.

  • kötü vucud ayrılma nedeni olur her zaman. Erkekte penis kızda meme

  • yok yaa . saçma.

  • beni hiç rahastız etmez aksine hoşuma gider küçük memeler

  • seviyorum ulan her türlü :D

  • ben küçük memelerden asla hoşlanmam. kadın dedigin vazo gibi olur.

    • böyle düşünmeyende olabilir, aşırıya gittiysem özür dilerim, niyetim asla sizi kırmak degildi

    • içimi rahatlattın sağool :D

    • benim niyetim kimsenin psikolojisini bozmak degil

    • Öncekileri Göster
  • Hayır etkilemez, bayan dişiliğini öyle bir kullanırki erkek farkına bile varmaz diye düşünüyorum :)

  • bazıları küçük

    bazıları büyük sver

  • bir kadını küçük penis ne kadar rahatsız ederse bi erkeği de küçük memeler rahatsız eder

  • farketmez erkek memesinden iri olsun yeter:d

  • kendi adıma cevap vereyim bence hiç önemli değil ALAH engüzelini ve en doğrusunu bilerek yaratmıştır tüm insanları bazı kadınlar sorun yapıyor galiba ama sorun yapılacak birşeyyok ortada küçükte olsa doğal olanı güzeldir yani küçükdiye aşkımdan yada sevgilimden ayrılmam ayrılma sebebi değildir

  • walla meme küçük olsun taş gibi olsun ona kurban olurum ben kurban :))

  • ne çok küçük ne çok büyük...

    ya ne alakası var onlar bakımlı olsun bana yeter...

  • Neden etsin ki ? belki ben küçük seviyorum ? nerden bilceksin herkesin sevdiği tür farklı

  • göğüsün büyüklüğü kücüklüğü önemli değildir.. önemli olan seklen düzgün ve diri olmasıdır... sahanda yumurta görünümde olmasın kafi ::) ayrıca büyüklüğün vucuda oranı da önemlidir..

  • bence memede büyüklük yada kücüklük cok önemli diğil önemli olan uc kısmıdır

  • Etmez ben küçük severim.

  • Ayrılma sebebi olacağını sanmıyorum sevdikten sonra hiçbirşey önemli değil ama en az 80 olsa iyi olur bence ...

  • Ceviz kadar da olmasın, ele gelsin. :P Çok büyük olanlarda yastık niyetine kullanılabilir. ;) Orta olsun ya, herkesin zevki de farklıdır gerçi ama..

  • evet eder büyük olmalı kesinlikle

  • yok küçük deme körpe de :)

Kızlar Ne Diyor 9

  • yarin sevgilimle date gecircem memelerim cok kücük napcami bilmiom kafayi yicem push up bh taktigim icin büyük gibi gözüküyor oda büyük zannedio halbuki ceviz kadar :D bana benim icin benim sehvetimi getiren gögüsler diyor o olmazsa olmaz diyor illa görcek ellicek napcam bilmiom ;(

    • ben küçük seviyorum. bir nefeslik :P

  • meme memedir

  • benim 90 beden sevgilimde ölüyor bitiyor... ama sevmeyen erkeklerde var tabi... erkekten erkeğe değişir bence... ;)

    • iyi degilki bnce keske kücük olsa daha iyi.

    • çok kıskandım gerçekten:D

  • meme olsun yeter

  • Eğer cinsel birliktelikte o alana yoğunlaşmaz es geçerse pek hoşlandığını söyleyemeyiz.Severse zaten ordan ayrılmaz.

  • benm memelerim küçük.hiçbir partnerimde bunan rahatsız olmadı.daya ağzına gitsin :d

    • rahatsız olan erkek değildir. aynen ver ağzına emsin :D

  • cogu erkekler ele avuca gelsin, sorun olmaz derler... :D

  • neden rahatsız etsin ki bu tamamen bızım takıntımız.

  • seni seven böyle sevsin gidene yol ver gitsin :) benimkide küçük

    • lisede kütüphanede kitap karıştırırken bi sağlık bilim kitabında kiloyla ilgili bi yazı dikkatimi çekmişti. kadınların almış oldukları herk 1kg'ın 50gr'ı göğüslerine gidermiş. yani kısacası evet kilo alırsan büyüme ihtimalleri yüksek ;)

    • kilo mu almam lazım yani şimdi hiç istemiyorum ama ya :D

    • bi yerin açığını başka bir yerle kapatmak:D aslında benimkide seninki kadardı kilo alınca birazcık doldu :D

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...