Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Vajina çeşitleri nasıl? En güzeli hangisi?

Arkadaşlar dolgun falan oluyor ya benim hoşuma gidenler onlarda nasıl kaç çeşit vajina var ?

hep merak etmişimdir ve tüysüz olanı yok mu ?:D

Güncellemeler:
Vajinayı buldun kıllısını arıyorsun ya?

0|1
9|10

En İyi Kız Görüşü

  • kendi vajinamı seviyorum dudaklr sarkık değil gayet dik estetik ve kapalı... öyle horoz ibiği gibi sarkan bi klitorisimde yok estetik buluyorum

    6|30
    2|6
    • evet dudakları sarkık olnlar çokçekici durmuyor.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      ben dudaklı sısıgın ve arası kapalı bırde hafıfı penbemsı olan vajınaları cok tatlı buluyorum :D ondan var mı hahah

    • 2ay

      Ben dudaksız ve düz çizgi halinde sevmiyorum. Dudaklılar seksi oluyor ve yalaması emmesi de güzel.

En İyi Erkek Görüşü

  • güzel kişisel bir şey. herkes farklı vajina türünden hoşlanır. bunun bir sabiti yok. çok çeşitli vajina var. ben sana bir link vereyim bak 30 çeşidi burada resmedilmiş. ama 30 adetle sınırlı değil. daha çok çeşitleri var. tüysüz meselesine gelince. tüsüzü de var. tüy hormonal bir durum olduğundan bazılarında tüy olmayabiliyor. laf aramızda çok rahat ediyorlar

    0|2
    0|0
    • 2ay

      Arkadaşım o linki bizede ver bizde faydalanalım yaa b, z, m başımız kel mi ama :-)

Kızlar Ne Diyor 9

  • e google diye bişi var yaz çıksın görsellerde ara hatta

    0|2
    0|0
    • olmas google ye yazınca googlenin trenti var abazalık katsayısını artıramam zaten çocuk p*rnografisinde ilk o10 da 6 şehrimiz var dünyada düşün artık bu duruma bende katkı sağlayamam..

    • Hepsini Göster
    • finallerinde bol şans

    • teşekkür ettim :D

  • biraz sosyalleş hacı ;)

    0|2
    0|0
    • ne alaka arkadaşım toplumda vajina kesimi mi var :D

      varda haberimiz mi yok ?

    • oturdugun yerden merak etmekle birilerine sormakla olmuyo zaten azcık ironi de yapmıştım .. herneyse sordun ama cevapların sonu yok yani bil parmak izleri nasıl her bi kişiye ozel karakteristik şeyleri var bu da oyle. ordan sorcagına ya hatun kişilerle sıcak ilişkiler bulup acıp bakıcan , ya google acıp bakıcan ya porn sitelere yüklencen ;)

    • gördüm bir daha aynısını görmek istemiyorum ya :((

      bu arada porn sitelerde ki gibi olsa zaten bu soruyu sormaya gerek duymazdım :D

  • üstüne ne sürersen o çeşit olur

    0|7
    0|2
  • tüysüz olanı yoktur. ve kaç çeşit vajina derken? tek tip, aynı fabrikadan çıkma hah

    0|4
    0|0
    • lavinya insan kendi organını tanımalı ve bilmeli wajinanın bir cok çeşidi oldugu kesin . araştırabilirisniz .

  • İşim yok vajinamı anlatıcam size =D

    3|3
    0|0
    • çeşitlerini ya seninkini soran yok :D

    • Hepsini Göster
    • vayy be :d sizinki de cok düzgün sayılmaz hani abartma:d

    • ben bakımlarını yapıyorum herkes sahip çıksın arkadaşım malına :D::D

  • 9 numara normalmi

    0|5
    0|0
  • benim dış dudaklar dolgun,etli etli. Pek şirin bi şey :)

    0|15
    0|0
  • Her gün binbir türlüsünü görüyorummm hepsi çirkin bi benimki güzel :D

    0|9
    0|1
    • sen jinekolok musun ?

      nerden buldun o kadar biz bulamıyoruz burda :D

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      sen sevmezsın vajınaları sımdı

    • 2ay

      kesin bayan kuaförü ya da genel ev sorumlusu mk :D komple ağda yapıyor :D

Erkekler Ne Diyor 10

  • hiç ayrıntılı incelemedim

    0|0
    0|0
  • 15 cesıt vajına var aga

    yetermı sana cogaltalım mı

    1|1
    0|0
  • Naneli limonlu vişneli vs tobe est

    2|1
    0|0
  • bu kafaya ulaşmak için ne kullaniyosun haci:)

    1|1
    0|0
  • dar kıyafetler giydiğinde belli olacak kadar kabarık olmalı

    0|0
    0|0
  • bu nedir dünya ünü hazel jonese iki vajinası varmış bu ne dersin sen

    0|0
    0|0
  • görmedigim için ilgilenmiyom

    0|0
    0|0
  • Vajinasından memnun olmayan var mı ?

    1|0
    0|0
    • tabii varki bazı kadınlar sevişir ama baktırmazlar. Lambayı kararırlar. Gündüz seninle buluşmazlar.

  • herkes bence vajinasını açıkmalı güzel soru gayet iyi fotograf yollarlarsa daha makbule geçer.

    0|1
    7|3
    • abaza dedected

    • Hepsini Göster
    • vajina mı lan o :D

    • :D

      arkadaşım vajina deyip geçme kaybolursun bak :D

Yükleniyor...