Erkekler cinsel organındaki kılları nasıl alır?

erkekler cinsel organındaki kılları nasıl alır ? hepsi jilet mi kullanıyor ağda yapan filan yok herlde dmi varmı öyle


0|0
5|32

En İyi Erkek Görüşü

  • Ağdanın acısını biliyorum. Genital bölgeye ağda yapmak öldürmez süründürür.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 31

  • Çakmakla yakıyorum, yada kolonya döküp ateşe veriyorum, çılgınlar gibi havluyla dövdüğüm oldu söndürmek için :((((((((((((((((((((((((88888888888888888sekiz

    1|2
    0|0
  • ben hiç almadım öyle duruyor

    0|3
    7|1
  • Bi kere sevgilim ağda yaparken, nasıl bir şey olduğunu bana da öğretti :))

    Permatik banyo iyidir .

    0|0
    0|0
  • Evet jıletle temizlerim.

    0|0
    0|0
  • Ağda yapan görürsen bize de söyle gidip dövelim.

    1|0
    0|0
  • tüy dökücü 7 dakikada sorunsuz çözüm :D

    0|0
    0|0
  • Ağda mı? yok artık.

    1|0
    0|0
  • Dişlerinle tek tek alacaksın:)))

    0|0
    3|2
  • genel olarak evet jilet kullanılıyor...

    0|0
    0|0
  • evet jiletle

    0|0
    0|0
  • lazer i tavsiye ederim biraz acılı ama... operatör bayansa keyif bile veriyor ;)

    0|1
    0|0
  • epilatörden daha nazik davranan bir alet: philips body groom var.

    ağda o kadar cazip gelen bişey değil.

    0|0
    0|0
  • Çok ilginç cevaplar da gelmiş.

    "Dökülmelerini bekliyorum" diyen var mı diye baktım da. Yokmuş iyi. Jiletleyin gençler.

    0|0
    0|0
  • permatik banyo

    0|0
    0|0
  • banyobıcagı pek ıse yaramıyo kır permatıgın agzını kuru kuru temızle bıraz can yakıyor ama kopukle fılan kayganlasınca tahrık oluyorum :)

    0|0
    0|1
  • yolmak lazım

    0|0
    0|0
  • SEVGİLİM JİLETLE KESİYOR SAOLSUN ;)

    0|0
    0|0
  • he agda yapyz he bıde lazer le))))

    0|0
    0|0
  • Eczaneden aldığım tüy dökücü kremle temizleniyorum , hem daha geç uzuyor hemde tahriş olmuyor (;

    0|0
    0|0
  • genelde jilet

    0|0
    0|0
  • jilet + arasıra tüy dökücü ile

    0|0
    0|0
  • Mach3 & Etek altı traşı :))

    0|0
    0|0
  • haftada bir jilet etek,koltuk traşı...

    0|0
    0|0
  • Cevap vericem ama inanma sakına alay ediyorum cünkü :))

    Asit asitt

    0|0
    0|0
    • yok bırak denesin gerçekten asit ... hidroklorik olanı dene

  • jılet

    0|0
    0|0
  • jilet yapılıyo tabiki doğal olarak

    0|0
    0|0
  • jiletle kılların hepsini kesiyorum o zmana daha büyük duruyo hem partnerimde böyle seviyo oral yaparken daha da hoşuna gidiyomuş :)

    0|0
    0|0
  • arkadaşlar tüğ dökücüyle deneyen oldumu hiç işe yarıyormu acaba deneyen varsa sonucu yazsın olumluysa markasınıda yazın ve nerede bulabileceğimizi jilet tahriş yapıyor makine kullanıyorum ben

    0|0
    0|0
    • sesun markadan ben gayet memnun kalmıştım ;)

    • daha önce hep jilet kullanmıştım yinede faydası olurmu birde herhangi bir zararı yok demi birde nerede bulabilirim?

    • bütün eczanelerde ve büyük marketlerde bulabilirsin. ben bir zararını görmedim henüz. tabii her ciltte farklı tepkiye yol açma ihtimli de var. zaten ilk önce küçük bir bölgede 24 saatlik bir deneme yapıyosun alerji vb. birşey olmazsa tamamını kullanıyosun. bende daha önce jilet kulanıyodum ama ilk kullandığım günden beri çok rahatım bu kremi. gayet gözle görülür azalmada var arkadaşım tavsiye ederim yani.

  • tek bıçaklı permatiğin ağzındaki emniyeti kırıp öyle traş ediyorum

    0|0
    0|0
  • he tabı agda yapıyoruz çamlıca kullanıyoruz hepımız

    0|0
    2|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 5

  • piyasa yoklaması yapıp ona göre erkeklere özel ağdacı salonu açacaksın herhalde :D:D

    3|1
    0|0
  • ağdaya gidiyorlar

    1|0
    0|1
  • genelde jilettir ama lazer yaptıranlarda var

    0|0
    0|0
  • yardıma mı gideceksin, bazen jilet yetmiyo yanında balta da götür

    0|1
    0|0
  • Bu günün akımıda bu mu erkeklerın kılları peh peh

    0|0
    0|0
Yükleniyor...