• Sor
  • Bence

Sürtünme ile nasıl hamile kalınıyor?

evet arkadaşlar, bazılarımız sevgilimle sürtünme yoluyla ilişkiye kaldım diyor hamile miyim diyor sonra. peki boşalmadığı halde kız da giysi, ne bileyim şort, tayt, pantolon, iç çamaşırı olduğu halde nasıl hamile miyim diye soruyor?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • şort, tayt, pantolon kendin söylüyosun yani prezervatif değil ki bu ilişki sırasında yırtılsın içeri aksın. girmiyo bile yani isterse günde 50 posta sürtünsünler zerre risk yoktur. öyle cahiller de fantezi yapmaya kalkınca böyle komik sorular çıkıyor ortaya. umarım sadece onları yargılama amaçlı sormuşsundur, bu olaya inanmamışsındır?

    • benim yaşım küçük bu olaylar için, daha 18 im. evlenmeden önce yaşamak istemiyorum ama merak ediyorum nasıl oluyor diye. uzun zamandan beri takip ediyorum herkes giyink olduğu halde hamile kalır mıyım diye soruyor. ben de sandım var ki böyle bir durum gelip soruyorlar, ondan sora ihtiyacı duydum. çünkü soranların yaşı neredeyse 20 ve üzeri.

    • Öncekileri Göster
    • tamam sağ olun:)

    • rica ederim hep dikkat edin kendinize, iyi akşamlar :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • bi kalırsın pir kalırsın kenks dene gör istersen

  • ya millet defalarda köküne köküne boşaldıkalrı halde zor çocuk sahibi olurken bu sitedeki kızlara hayranım sürtünmeyle kıvılcım yoluyoa hava yoluyla bile hamile kalabiliyolar korkuyorumkı bu siteye girdiğimde bile benden biri hamile kalmaz inşallah :D

  • şöyle ki, tayt gibi, boxer gibi, iç çamaşırı gibi ince giysilerin üzerinden spermler vajina içine geçebilir. eğer kadın adet döneminin ortasındaysa ve erkek çamaşır üzerine şiddetli bir şekilde boşalmışsa, çok düşük ihtimal de olsa gebelik oluşması mümkündür. ama başına bu gelen insan en büyük bahtsız bedevidir sanırım.

    • nasıl ya, dalga amaçlı söylemeyin.

    • Öncekileri Göster
    • teşekkür ederim o zaman :)

    • rica ederim efendim.

  • got korkusu varya her şeyi sordurur onu yazan kişinin aklındaki düşünce eyer hamile kalırsam ailem beni keser kimse beni almaz ;)

  • kız hamile kaldığı zaman çocuğuna sahip çıkamayacaklar yapmasın ya

  • hamile kalmak için bakireliğin gitmesine gerek yok bakire olupta hamile kalabilirsin sürtünmede vajina üstüne sperm gelirse hamile kalırsın dikkatli olmakta fayda var

    • giysi olduğunda olmaz yani.

    • giysi varken hamile kalmazsın soyunuksan hamile kalırsın 1 tane sperm bile hamile bırakabilir giysi olduğunda bişey olmaz

    • teşekkürler:)

  • bu ne ya zırh delici sperm mi üretilmiş:) elbisenin üzerinden nasıl hamile kalınıyor öyle olsa tüp bebek işine gerek kalmazdı otobüste sürtün hamile kal:):)

    • öyle de ben insanların neden şüphelendiğini anlamamıştım

    • Öncekileri Göster
    • onları takma kafana ya sahte hesap onlar ya da ergen:) sen hiç cinsellik yaşamadın mı peki

    • gizli kız seni nasıl bulurum:)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan henüz görüş yok! İlk görüş paylaşan kız olarak fazladan Xper puan kazanabilirsin...

Yükleniyor...