Çiftleşmek ve sevişmek arasındaki fark nedir?

Ya ben çok bahtsızım hep kazmalara denk geliyorum. Ya da erkekler genelde partner ilişkilerinde çiftleşmeyi tercih ediyor. Yahu bir ön sevişme yaşamak için illa sevgili mi olmak lazım. Lütuf gibi sunuyorsunuz resmen. Sonra neden kızlar sevgili muhabbeti istiyor diyordum. Haklılık payları var sanırım.

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • sapık erkeklere denk gelmişin sorun orada :) doğru dürüst seni düşünen bi erkek olsa önce senin orgasm olmanı düşünür sonuçta erkekler çok kolay orgasm oluyor ama kadınlar öyle değil :) o yüzden önce seni doruğa çıkartmak ister ama bizim erkekler mal işte :) anca kendileri hep bana rabbena diyorlar :) kısaca ÖKÜZLER :)

    • Orgazm oluyorum sorun o değil.

    • ee sorun ney o zaman canım :S ?

Erkekler Ne Diyor 23

  • Çiftleşmek, Çogalmak, Sevişmek, Yalama Yıkama.

  • Günü birlik ilişkiler çiftleşmektir,sadece sex i içerir, sevişmek ise uzun sürecek sex hayatına renk katacak fantazilerle birlikte ilişki yaşamak sevişmektir,Şu sözü öneririm,Sevmek bir sanat ise; üstad olmak zaman meşakat ve emek ister.

  • Gerekli değilim. Ama sevgili olmak tabii ki etkili olur. Ön sevişmeyi uzun tutabilmek için eğer sevgi yoksa tutku lazım. Ve evet ön sevişmeyi direkt atlıyorlarsa hep kazmalara denk geliyorsun. Ya bilmiyor ya da hissetmiyor. İki durumda da kazma.

  • çok üzülüyorum bu kızın durumuna

    • Ben de üzülüyorum.

  • Partnerde fazla sevişme olmaz evet, çoğu erkek bir an önce işini bitirmeye yönelik hareket eder. Sende seçici olamayıp kazmalara denk geliyorsan artık halimiz duman.

  • ön sevişme yaşamak için sevgili olmak gerekmiyo, sadece birbirini arzulayan iki insan elbette kazma olmayan ;)

  • :))

    • Hiç gülme, hiç gülme :))

    • güldürüyosun ama sen de napiim ben :))

  • valla tek gecelik ilişkilerde bile ön sevişmeyi es geçmem :)

    • sevismeden seks mi olur demı :D

  • Aç olup da tok taklidi yapmak zordur.

  • Bu durum daha çok ADAM'la alakalı şeker:)

    • Adamların da alınlarında yazmıyor be güzelim.

    • Öncekileri Göster
    • Yavrum seçsen ne olucakki kinder yumurta gibisiniz yatakta.

    • ahaha:))) sen de haklısın beybi ne diyim:)

  • Ya ablacım nedir sende ki bu sevişme veya çiftleşme aşkı ?

  • ilişki bedenle başlamaz.kafayla başlar...kızların ne istediği konusunda ise ben henüz bir karar veremedim ona bişi diyemem

  • Çiftleşmek ve sevişmek arasında bir fark yoktur.Fark kafada biter.Kimi de tepişmek der.Sizin sorunuza gelince lütuf gibi sunduğunuz malzemenin yenme adabı önemlidir.Tavuğu but'undan eliyle tutup vahşice yiyeninde alıcısı vardır, çatalla yiyende.Sen yenmesini istediğin usülde bulamamışsın bahtsızlığın bu olsa gerek.

  • cevabı içinde soruları çok seviyorum :)

  • sevgili olmayan biriyle ilişkide ön sevişme aramak senin bu konuda biraz daha pişmen gerektiğini düşündürür adama..

  • Çok güzel ön sevişirim.

    • nickim de ÇOK kelimesi olmadağından, "kadın ruhundan anlayan bir ön sevişme sunuyorum" diyorum. (çdb, sana değil lan bu laf, giderin varen arada belki ben de giderim diye DÜŞÜNDÜM) bu arada parantez için yazacak başka birşey BULAMADIM.

    • @smnd, deneysel bir çalışma olmuş. Artıladım.

  • Ya onu bırak ön sevişme olmadan gerçekleşen orgazmın keyfi de daha az oluyor. Ha çok bahtsızım diyorsan gel istediğin kadar ön sevişme yapayım seninle.

    • Tabi benim de şartlarım var öyle karşılıksız değil.

    • Ya işte senin gibiler yüzünden oluşturamıyorum ben bu meretin kafasını. Bütün parçalar tamam beni bekliyorlar ama şıp ahanda bir engel. Neyse kardeşim bakalım hatun seksiyse neden olmasın.

  • senin aklın aşağı düşmüş bebeğim :D

    • Aklım olsa düşsün de gram yok yeminle. :D.

    • eheh

  • sanırım ilk dediğiniz bir görevi ifa etmek gibi birşey;ikincisi ise karşılıklı tat alma ve zevkle yapma isteğini yansıtıyor...

  • Çiftleşmek üremek için yapılır.Sevişmek zevkidir.

  • aa senin resmin değişmiş

  • çiftleşmek hayvanlara sevişmek insanlara mahsus bişey.aradaki fark bu

  • bende aynen senin gibi düşünüyorum kazma olmayan birini arıyorsan buradayım :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • Çiftleşmek hayvanlara özgü çoğalma dürtüsüyle yapılan birleşme, ama sevişmek insanların yaptığı cinsel ihtiyaç ve aşk için yapılan birleşme .

  • duygu yüklü bir seks ile sadece seks yapmış olmak için seks yapmak arasında siyahla beyaz kadar fark var

  • hayvanlar ciftleşirr.. insanlar sevişir.. TEK FARK BU !

  • Benimkide sevismeyi ciftlesmekten bile daha cok sevdigini soylemisti.. Artik hangisi daha onemli bilemedim. .. Arkadasim beni yanlis anlama sahsina yonelik soylemiorum ama bi arkadasim anlatmisti genelevdeki kadinlari falan on sevismemi olur onlarla felan diye..ben sasirmistim. Belkide gereginden fazla deger veriosun veya.kolayca herseyi yapiosun belkide cekici gelmiordur bilemedim...

Yükleniyor...