Tahrik olmak ne demek?

geçende sevgilimle msn de konuşurken saçlarımı yukarı doğru kaldırıp topladım .. hemen "tahrik oldum "dedi .. bunda mı dedim içimden ama neyse .. takrik olmak tam olarak ne demek ? biliyorum bişiler ama aklım karıştı .. yani erkekler tahrik olunca ne hissediyorlar ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • erkekler zaten doğuştan tahrik olmuşlar öyle yaşıyorlar :)

Erkekler Ne Diyor 10

  • Tüyler diken diken olur..Kalp bir anda kütlemeye başlar..

  • Sevgilin zaten zirveye tırmanıyormuş, saçını toplaman bahanesi... büyük ihtimal ağzına sakız atsan da aynı tepkiyi gösterecekti. Tahrik, çok farklı bir unsurdur, giriş, gelişme ve sonunda sonuç evreleri vardır.

  • kafan karışmasın seninki zirveyi bulmuş senden yardım istiyor ?

    • sen beni güldürdün sende bir ömür gül olurmu

    • o da 61 .. benden rüyasında görür yardımı

  • penisimin oynadığını hissederim

  • hani bağzen içinde kelebekler uçuyormuş gibi hissedersinya için bir hoş olur tahrik olmak böyle birşey :)

  • Sevişmek istiyorum demek.

  • sevgilin abazaymış yapacak bişey yok

  • Seni arzulamiş

  • Bak yaptığın hareket beden dilinde kadından erkeğe kur olarak tanımlanır. Bu hareketinle ''tahrik olması'' normal..Tahrik olmak: Kur yapan karşı cinse arzu duymak.

    • Anladım bilerek yapmadığını ama bu şekilde algılanır ;))

    • bilerek yaptığım bişi diildi .. ve normal bi şekilde yaptım yani aklımın ucundan bile geçmemişti böyle bişi

  • cinsel dürtü işte.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hafif gıdıklanma, ürperme gibi bir his. Uyarılıyor işte, anlayacağın zevke geliyor.

  • ben bu erkekleri hala anlamiyorum kardesiiimmmmm

    • uyarılma konusunda kadınlarla erkekleri kıyaslayamazsn kadınların üreme sistemi daha karısık olduğu için uyarılması daha zordur erkeklerinse daha kolaydır.. ama bu örnekteki arkadaş ağır abaza gibi .d bu yzdn bu örneğe hiç bakma :D

  • Cinsel isteği, duyguları uyandırma.erkeklerin kadınlara göre daha sık yaşadığı olaydır.çeşitli uyarıcılardan etkilenmek, bir takım içgüdülerin açığa çıkması, hormonları kontrol etmede zorlanmak.

Yükleniyor...