Biz vajinadan ve göğüslerimizin emilip yalanmasından hoşlanıyoruz ama siz bunu yapmaktan hoşlanıyor musunuz?

kadınlar seks sırsında vajinalarının yalanmasından göğüslerinin emilmesinden çok hoşlanırlar .. genelimize en çok bu zevk verir .. peki siz bunları yapmaktan hoşlanıyormusunuz yoksa sizin en çok yapmaktan hoşlandığınız şey başka bir şey mi ? öyleyse nedir ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bı kadın gogus ve vajınadan ıbaret degıldır bence sex mıdesızlık gerektırır erkegın pek alıcı vucudu yok yalamak ıcın ama bı kadının tepeden tırnaga yalanması sart hatta ahtapot gıbı bıyerını yalarken eller ve parmaklarda guzel ıs cıkartır yasanması gereken sey kısaca herseydır bence kadın vucudu kutsaldır

Erkekler Ne Diyor 24

  • 1ay

    Vajina ve g.t dışında her yerini saatlerce zevkle yalayabilirim.

  • Bizde yalamaktan Hoşlanırız.Ayrıca boynunu Ve Bacaklarını yalamayıda sewerim...

  • herkese göre değişiri ben severim.. tabi her zaman temizlik şart..

  • kadının zevk alacağı her olaydan zevk aldığımız gibi vajina ,klitoris emmek ,yalamak vede boyun...ön sevişmeye hız ve heyecan katıyor...:))))

  • Göğüsleri emmekten hoşlanırım ama vajina penis gibi kuru bir yer değil. Devamlı bir akıntı kokuntu vs. Onun için vajina yalamayı hiç sevmem. İstenirse yaparım ama zevk almam.

  • Oral seks kişilerin bakımlı olması ile başlayan bir durumdur. Bir erkek olarak bana kalırsa karşılıklı duyulan bir aşk var ise vajinal oral seks seve seve saatlerce hatta doyuma ulaştırana kadar yapılabilir.

  • ben büyük bir zevkle yapıyorum .kendime yapılmasa bile yıne de yaparım yani karşılık beklemem o konuda.

  • çok hos hele yalarken başımı bastırmıyo mu ıyıce delı oluyorum :)

  • Bi erkegin en buyuk sevki partnerine haz vermektir bence

  • o şekilde zewkten uçtuğunu görmek benim inanılmaz hoşuma gidiyo :)

  • tabiki :)

  • ben vajina ve göğüsleri yalarken kadınımın inlemesine , zevkten kıvranmasına bayılırım...

  • Nefes alıyorsa olur :)

  • Her şey karşılıklı, sizi hoşnut ededen her davranış türü Erkekler içinde geçerlidir...Ayrıca bilesin diye söylüyorum..o dediğine " Oral Sex" deniyor ve her cins hoşlanıyor..hatta cinsi sapıklar bile...o denli yanii... kih..kih..kih..

  • Bayan temiz ise, kokmuyorsa, tuylu degil ise zevk verir hoslanilir.ama tam tersi ise migde bulandirir.

  • bizim için farketmez yalarık geçeriz:)))

    • senin gibi kabalar ne anlarki bu iste

  • göğüsler bide 90 95 bedense süper oluyor kalca iri ise

    • ben 90 95 ler hoşuma gidiyor en az 85 olması lazım gecenlerde birlikte olduğum escort 93 bedendi

    • 90 95 mi ben atıyım kendimi o zaman :/

  • her iki taraf da yalanmaktan hoşlanır kızlar vajinasının yalanmasından erkeklerde penisinin yalanmasından

  • Açıkçsı karşılıklı olduğu sürece bende yaparım. ancak hep bana hep bana diyorsa orada sıkıntı vardır...

  • göğüs olabilir de vajina pek hijyenik degil..dudak ve göğüslerle idare edilmesinden yanayım..

    • bi de boynunda cok zevk alir bayan

  • Bizde hoşlanırız tabi ve aynı ilgiyi bekleriz..

  • bayılırım bayılırım

  • ben ilişki anında partnerimi gögüslerini yalamaktan hoşlanırım

  • ardından bana oral yapmıcaksa yapmam öyle bişiler onu memnun etmem

Kızlar Ne Diyor 4

  • vajinamın emilmesine ben de bayılıyorum.hem de en derinine kadar..

  • selam arkadaşlar benimki gögüslerimi emeye bayiliyo ehh gerisinede denetmiyo;)

    • bence yalatmalısın...

  • Çoğu hoşlanmaz hoşalananlarda yapmış olmak için yaparlar.Bencil olduklarına katılıyorum.

    • 1ay

      haha nasıl hoşlanmaz ya =D

    • Hayır dostum sana katılmıyorum ben temız bı kadın olduktan sonra onu saatlerce yalayıp emebılırım. Zaten ısın guzel yanı orda onun zevk alısının verdıgı mutluluk. Hatta bıktırdıgım oluyo.

  • erkeklerin çoğunluğu sadece kendi zevkini düşünür bencilce olsada malesef öyle.bu yüzden bu tarz şeyleri yapmaz yapsada kısa bir süre yaparlar.

    • bende erkeklerin çoğunluğu dedim tamamı demedm

    • Sana da ılk kez katılmıyorum beyaz sen benım sıtedekı ıkoncan ımsın ama ben kısısel olarak bı kadın mutlu olmadan asla fınal yapamam

Yükleniyor...